طلسممحبوبیت

طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر

در این مقاله از دعاجو قصد داریم به جمع آوری مجموعه طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر بپردازیم. چرا که افراد بسیاری همیشه به دنبال جلب محبت معشوق و یا جلب محبت همسر و دیگر افراد هستند. طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر خیلی فوری تاثیر گذاشته و به عزیزان کمک می کند هر چه زودتر به خواسته ی خود که همان جلب محبت است برسند. مجموعه طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر که در اینجا آورده ایم شامل طلسم محبت سوزاندنی برای عاشق کردن، طلسم محبت یهودی، طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه، قویترین طلسم محبت سوزاندنی، طلسم محبت سوزاندنی فوری، طلسم محبت سوزاندنی از راه دور و طلسم محبت سوزاندنی برای معشوق می توان اشاره کرد. (نگاه کنید به دعای محبت روی خوراکی)(همچنین می توانید به طلسم محبت سوزاندنی فوری که از اسرار انگیز ترین طلسم های محبت استخراج شده و در صفحه ای تحت عنوان قویترین طلسم محبت دنیا به آن پرداخته ایم نگاهی بیندازید) اگر تمایل به داشتن ابزاری برای تسلط بر ارواح تمام حیوانات و اشیاء به منظور دست یابی به عشقتان دارید پیشنهاد می کنیم از صفحه قویترین طلسم محبت هندی دیدن فرمایید.

طلسم محبت سوزاندنی برای عاشق کردن

نقشی که در زیر آمده است برای ایجاد عشق و محبت در معشوق است. پس می توانید از طلسم محبت سوزاندنی برای عاشق کردن استفاده کنید تا با بیقراری معشوق وی را برای همیشه عاشق خود کنید. این نقش را روی تکه ای پارچه ی سفید با ذغال کشیده و سپس هنگام غروب آفتاب پارچه را بسوزانید.  .(می توانید طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه و قویترین طلسم محبت از راه دور را که در مطالب صفحه طلسم احضار محبت از فاصله دور آمده است دنبال کنید)( همچنین نگاه کنید به طلسم عشق فوری)

۴۳۲

۴۳۹

۴۳۴

۴۳۷

۴۳۵

۴۳۳

۴۳۶

۴۳۱

۴۳۸

طلسم محبت یهودی

طلسم محبت یهودی که بسیار کارآمد می باشد به این صورت است که باید آیات شریفه ی زیر را 4 مرتیه به ظرفی آب بخوانید و سپس آن آب را بنوشید. این کار را به مدت 3 روز بایستی با خلوص نیت و در امر حلال انجام دهید تا بهترین نتیجه را از طلسم محبت یهودی بدست آورید. بایستی تاکید کنم طلسم محبت یهودی بسیار هم مشهور می باشد و اکثر افراد برای جلب محبت به سراغ آن رفته و نتیجه می گیرند.(نگاه کنید به طلسم محبت باستانی)( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی ) (اگر رابطه شما با معشوقتان به واسطه اشتباهی از طرف شما به سمت نابودی می رود بازدید از صفحه قویترین طلسم محبت یهودی خالی از لطف نیست )

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى. عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه یکی از معروفترین طلسم ها در زمینه ایجاد محبت می باشد. برای استفاده از این طلسم باید 41 عدد دانه فلفل سیاه تهیه کرده و طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه که در زیر آمده است را به تک تک دانه ها بخوانید و سپس آن ها را در آتش بیندازید و بسوزانید.(نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )(نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق)

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

قویترین طلسم محبت سوزاندنی

قویترین طلسم محبت سوزاندنی که در مجموعه طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر وجود دارد، این گونه است که بایستی اسامی که در زیر آمده است را با گلاب و زعفران دور تا دور کاسه ای سفید  و همینطور روی برگه ای سفید نوشته و با آن شربت درست کرده و آن شربت را در روز پنجشنبه ساعت مشتری بنوشید و سپس کاغذ را بسوزانید. امید است که اثر کند و بتوانید زودتر به خواسته ی خود برسید. توجه داشته باشید قویترین طلسم محبت از راه دور بر قویترین طلسم محبت سوزاندنی که در این صفحه آمده است در یک سطح می باشد.( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (نگاه کنید به بهترین طلسم ازدواج)

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

طلسم محبت سوزاندنی فوری

برای اینکه بتوانید خیلی سریع و فوری محبت شخص مورد نظر را به سمت خود جلب کنید می توانید از طلسم محبت سوزاندنی فوری استفاده کنید. برای این امر طلسمی که در زیر آمده است را به تکه ای زغال بخوانید و آن را در آتش بیندازید تا با جلب محبت محبوب بازگشت معشوق نیز میسر گردد. (نگاه کنید به قویترین طلسم محبت دنیا)

« ا ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه »

طلسم محبت سوزاندنی از راه دور

در مواردی که می خواهید محبت فردی را از راه دور به خود جلب کنید می توانید از طلسم محبت سوزاندنی از راه دور استفاده کنید. به این صورت که طلسم محبت مربوطه که در زیر آمده است را روی برگه ای نوشته و آن را در آتش بسوزانید. این طلسم از راه دور در جلب محبت فرد مورد نظر میسر می گردد و دل او را به شما نزدیک می کند. ( نگاه کنید به  1021 بار ذکر یا ودود )

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

« احضُروا قَلبَ (نام مطلوب) بن (نام مادر مطلوب) علی حب (نام شما) بن (نام مادر شما) اعدی افرید عمراحی هد علی قرار دینا ذهب »

طلسم محبت سوزاندنی برای معشوق

اگر فردی عاشق است و به دنبال جلب محبت معشوق مورد نظر می باشد می تواند از طلسم محبت سوزاندنی برای معشوق استفاده کند. این طلسم که در مجموعه ی طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر است برای موارد عاشق کردن فرد در امر حلال به کار می آید. برای استفاده از طلسم محبت سوزاندنی برای معشوق باید متنی که در زیر آمده است را روی کاغذ بدون خط نوشته و در آتش بیندازید تا به نتیجه مطلوب خود برسید و در دیوانه کردن محبوب مورد نظر موفق شوید.

« اه اه اه اه اه اه اه اع ل ها اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع اع که فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و مادرش ) الساعــه الساعــه الساعــه العجل العجل العجل العصا العصا العصا الساعــه الساعــه الساعــه النار النار النار »

در پایان بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که همه ی مجموعه طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر که در این مطلب آمده است در زمینه جلب محبت فرد مورد نظر به کار می رود و بسیار کارآمد هستند. اما باید در نظر بگیرید که طلسم و دعا به تنهایی نمی توانند برای همیشه به شما کمک کنند تا به جلب محبت دایمی فرد را بدست آورید بلکه در این زمینه نیاز به بکار گیری تکنیک ها و مهارت هایی دارید تا بدانید چگونه باید رفتار کنید و چه سیاست هایی را به کار ببرید تا افراد جذب شما شوند.

مطالب مرتبط:

جذب افراد با ذهن

قانون جذب عشق از راه دور با هدایت ضمیر ناخودآگاه

9 قانون در دلبری با موبایل از راه دور

24 روش ساده برای دیوانه کردن پسران

جذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم

دعای محبت با پیاز

طلسم اتشی

طلسم محبت سوزاندنی با اسفند

دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر فوری

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

ذکر یا ودود برای حاجت

ذکر یا ودود برای محبت

جلب محبت پسر برای ازدواج

عزیز شدن نزد شوهر

بهترین دعای محبت

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

دعا برای کار بسته

طلسم محبت اتشی قوی

دعا برای ملاقات معشوق

برچسب ها

نوشته های مشابه

3 Comments

  1. سلام.استادجان دعانویس واسم دعای سوزاتدنی بافلفل سیاه وروعن حیوانی وعسل نوشته.وبعدش هم سوزاندن بانخ لباس شوهرم.
    یدونه هم دعای اویزان که بادتکانش بده نوشته.
    یه دعایی هم توشته که بزنم تواب وذکربخونم وبعدهم بحوشونم ابش رو وبریزم درب منزل وبخورم.
    ودعای داخل متکای خودم.ودعاهمراه خودم.
    حالاسوالاتی که واسع من پیش اومده اینه:
    اون دعارو اویزون کنم به منزل پدریه شوهرم یامنزل پدری خودم؟اخه مانامزدهستیم.
    واینکه دعانویس گفت دعازوبزار توپلاستک واویزون کن.اشکال نداره بنطرشما؟
    واینکه اب رو بپاشم درب منزل شوهرم ایناوبدم به خوراک شوهرم؟

    ممنون میشم جواب بدید.

    1. دعا جو به هیچ وجه دستورالعمل های دعا نویس ها رو قبول نداره. از نظر دعاجو حتی اگه برای دعا شما مبلغی پرداخت کنید گناه مرتکب شدید و بهتر توبه کنید.
      هر دعایی به تنهایی وقتی از ته دل و با خلوص نیت خونده بشه در اجابت خواستتون تاثیر داره و قطعا هر چقدر بیشتر دعا بخونید بیشتر تاثیر خواهد داشت اما دعا به تنهایی نتیجه نمی ده. نباید فقط به دعا تکیه کنید و باید برای حل مشکل تون هم با افزایش دانش و سوادتون تلاش کنید. در مورد بهبود روابط زناشویی شما نیاز به یادگیری مهارت های زندگی پس از ازدواج دارید.

  2. سلام من و عشقم قبلا خیلی باهم خوب بودیم و عشق میورزیدیم ولی الان نزدیک ۶ماه من بیقرار شدیدم نصبت بهش و خودش بی تفاوت به منه خواهشا کمکم کنید چی بخونم که اونم مثل من دیونه من بشه وعاشقتر از قبل…رفتاری که الان من دارم دست خودم نیست همش دوست دارم باهاش حرف بزنم یاکنارم باشه لطفا راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن