دعا

دعای آشتی زن و شوهر

در مواقعی که بین زن و شوهر اختلاف افتاده است و با هم به سختی قهر کرده اند خواندن دعاهای آشتی زن و شوهر اختلاف رخ داده بین آن ها را خیلی زود حل کرده و زوجین با هم آشتی خواهند کرد. دعاها در زمینه دعای آشتی زن و شوهر که با عناوین دعای آشتی زن و شوهر تضمینی، دعای سریع الاجابه برای آشتی، دعای آشتی زن و شوهر، دعای آشتی فوری و دعای وابستگی شدید شوهر به زن در زیر آمده اند را در امر حلال و فقط برای آشتی بین زن و شوهر بخوانید.(همچنین نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)

دعای آشتی زن و شوهر تضمینی

اگر بین زن و شوهری اختلافی رخ داده است که باعث شد با هم قهر کنند، نفر سومی می تواند دعای آشتی زن و شوهر را که در زیر آمده است به شربت بخواند و به خورد هر دو دهد. دعای آشتی زن و شوهر تضمینی با رفع کدورت بین زن و شوهر اثر کرده و باعث آشتی بین زن و شوهر می شود.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز )

« تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم »

به جای فلانه بنت فلانه اسم زن و مادرش و به جای فلان بن فلانه اسم شوهر و مادرش را بگوید

دعای سریع الاجابه برای آشتی

در مواردی که فردی در اثر دلخوری قهر کرده است و خواهان آشتی کردن وی به صورت سریع هستید، دعای سریع الاجابه برای آشتی را که در زیر آمده است بعد از نماز مغرب 5 مرتبه بخوانید.
این دعا با جلب محبت وی اثر می کند.( نگاه کنید به دعای زبان بند )(نگاه کنید به دعا برای آشتی بین دو دوست)
(همه دعاهای سریع الاجابه برای آشتی را در این صفحه دنبال کنید )

« وَ أَلَّفَ بَینَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَینَ قُلُوبِهِمْ وَ لَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَینَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ »

دعای آشتی زن و شوهر

اگر همسرتان با شما قهر کرده است و می خواهید آشتی کند می توانید دعای آشتی زن و شوهر را بخوانید. دعا.د عای آشتی زن و شوهر که در زیر آمده است را هنگام صبح قبل از اینکه وی از خواب بیدار شود بخوانید و به صبحانه وی فوت کنید. دعای قوی آشتی زن و  شوهر به جلوگیری از خیانت مرد به زن هم کمک می کند.(نگاه کنید به قوی ترین دعای جلب محبت شوهر)

« اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّی یوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیتُونَةٍ لَّا شَرْقِیةٍ وَلَا غَرْبِیةٍ یکَادُ زَیتُهَا یضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَیٰ نُورٍ یهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یشَاءُ وَیضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیءٍ عَلِیمٌ »

دعای آشتی فوری

برای زمانیکه فردی دلخور شده و قهر کرده است و شما می خواهید او هرچه سریعتر با شما آشتی کند دعای آشتی فوری که در زیر آمده است را به مدت 3 روز هنگام مغرب بخوانید تا دعا اثر کند فرد مورد نظر فورا آشتی کند.(همچنین نگاه کنید به بهترین دعای محبت)

« عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ »

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

گفته شده است اگر خانمی بخواهد شوهرش را به خود وابسته کند باید دعای وابستگی شدید شوهر به زن را که در زیر آمده است بخواند. خواندن این دعا به شدت شوهر را به زن وابسته خواهد کرد و به عزیز شدن زن نزد شوهر کمک می کند.(نگاه کنید به دعای پشیمانی شوهر)

« اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَهُ بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَمااَلَّفْتَ »

دعای آشتی زن و شوهر که در این مطلب برای شما آورده شده است در ایجاد مودت و دوستی بین زن و شوهر بسیار مفید واقع خواهد شد. اما در کنار دعاها زن و شوهر باید بیاموزند چگونه با هم رفتار کنند تا زندگی شیرینی داشته باشند و از ایجاد بحث و دعوا جلوگیری کنند. ( نگاه کنید به طلسم وابستگی شدید شوهر به زن )

مطالب مرتبط:
دعای بازگشت معشوق در یک الی سه روز

دعای جلب محبت معشوق و شوهر

دعا برای حرف شنوی شوهر

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

دعا برای برگشتن شخصی که رفته

سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر

دعای برای آشتی زن و شوهر وی نمک

برچسب ها

نوشته های مشابه

3 Comments

  1. من عاشق کسی هستم که شدیدا به او علاقمندم و چندمدت پیش با هم بحثمان شد و با هم قهر کردیم ولی آنلاینی هم رو چک میکنیم من میخوام خودش باپای خودش واسه همیشه با اسرار خودش پیشم برگرده یه دعای معجزه کننده بگید تا انجام دهم واقعا ممنون میشم کمکم کنید

    1. دعای آشتی زن و شوهر و دعاای بازگشت معشوق می تونن به شما کمک کنند که معجزه ای که می خواید در زندگی تون اتفاق بیفته. اما بدونید فقط با تکیه بر دعا خیلی کم پیش میاد نتیجه بگیرید و حتی اگه هم ایشون برگردن معلوم نیست که دوباره نرن. در واقع شما نیاز دارید مهارت های عاشق کردن و جذب این شخص رو با هدف ازدواج یاد بگیرید تا نه فقط در آشتی با ایشون موفق بشید بلکه رابطه تون به ازدواج برسه. توصیه می کنیم در مورد این موضوع در گوگل تحقیق کنید: چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق).

  2. پدر مادر من نزدیک ی ماه ک قهرن بهترین دعایی ک میتونم براشون بخونم ک زود اشتی کنن کدوم میشه با تشکر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن