بازگشت معشوقدعا

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

سایت دعاجو در این مقاله تصمیم به معرفی دعاهایی دارد که به عنوان دعای بازگشت معشوق در سه روز یا کمتر از سه روز معروف هستند. دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز برای افرادی توصیه می شود که معشوق خود را از دست داده اند و اکنون بیقرار بازگشتن معشوق خود کمتر از سه روز و به صورت سریع می باشند.(نگاه کنید به ده دعای بازگشت معشوق) از جمله دعاهای بازگشت معشوق کمتر از سه روز می توان به ختم سوره ضحی، تلاوت آیة الکرسی، ختم صلوات، دعای بیقرار کردن معشوق، دعای برگشتن معشوق، دعای وابسته کردن معشوق، دعای بازگشت معشوق از دست رفته اشاره کرد که به بازگشت معشوق کمک می کند.

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز با ختم سوره ضحی

سوره ضحی یکی از سوره هایی می باشد که پیامبر اکرم می فرمایند هر کس سوره ضحی را تلاوت کند نزد خدای بزرگ ارج و قرب پیدا می کند. به همین دلیل است که استجاب دعای بازگشت معشوق در سه روز یا کمتر با ختم سوره ضحی بسیار معجزه آسا و سریع می باشد و به دلتنگ شدن فرد کمک می کند.. نحوه ی خواندن دعای بازگشت معشوق در سه روز یا کمتر با ختم سوره ضحی بدین صورت است که سوره ضحی که در زیر آمده است را 11 مرتبه با تمرکز و خلوص نیت تلاوت کنید. (همچنین نگاه کنید به سوره ای برای بازگشت معشوق)

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـنِ الرَّ‌حِیمِ . وَالضُّحَى ﴿١﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى ﴿۴﴾ وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى ﴿۵﴾ أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى ﴿۶﴾ وَوَجَدَکَ ضَالًّا فَهَدَى ﴿٧﴾ وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَهِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز با تلاوت آیة الکرسی

شان و منزلت آیة الکرسی بر کسی پوشیده نیست. همگان آگاهند که تلاوت آیة الکرسی از جانب بزرگان دین چقدر توصیه شده است و در هر امری گره گشا می باشد. یکی از دعاهای بازگشت معشوق کمتر از سه روز آیة الکرسی می باشد. برای این منظور بایستی 110 مرتبه آیة الکرسی را با نیت بازگشت معشوق کمتر از سه روز تلاوت کنید. امید است که خداوند حاجت شما را برآورده سازد و بازگشت معشوق حاصل شود.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )(نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز با ختم صلوات

فرستادن سلام و درود بر پیامبر اسلام و خاندان پاک و مطهرش یکی از راه گشاترین دعاها می باشد. در واقع دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز با ختم صلوات به شما کمک می کند پیامبر گرامی اسلام را واسطه قرار دهید تا شفاعت شما را برای خداوند متعال بفرمایند. بدین وسیله است که توصیه می شود یکی از دعاهای بازگشت معشوق کمتر از سه روز با ختم صلوات صورت گیرد. ختم صلوات باید به این صورت باشد که پس از هر بار نماز 5 دوره تسبیح صلوات بفرستید تا بازگشت معشوق کمتر از سه روز تحقق یابد.( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )( نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق)

دعای بازگشت معشوق از دست رفته

دعای بازگشت معشوق از دست رفته که در زیر آمده است یکی از دعاهای سریع الاجابه در بازگشت معشوق از دست رفته شما است. کافی است ابتدا وضو گرفته، سپس دو رکعت نماز حاجت با نیت بازگشت معشوق از دست رفته به صلاح دید پروردگار به جا آورید. دقت کنید نماز را با خلوص نیت بخوانید. پس از اتمام نماز بدون آنکه با کسی صحبت کنید دعای بازگشت معشوق از دست رفته را که در زیر آمده است بخوانید.( همچینین نگاه کنید به معجزه بازگشت معشوق)

يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان

دعای برگشتن معشوق

گاهی بر اثر مسائلی که در رابطه ی عاطفی بوجود می آید معشوق از عاشق دور می شود. در این موقعیت یکی از دعاهایی که برای برگشتن معشوق توصیه می شود، خواندن هفت مرتبه سوره ی اخلاص می باشد. برای این کار ابتدا بایستی وضو گرفته و سپس نیت کنید  برای دعای برگشتن معشوق در سه روز. پس از خواندن دعا از درگاه پروردگار استغفار کنید. با توکل بر خدا دعای برگشتن معشوق موثر واقع خواهد شد و معشوق خود را بازمی گردانید.

دعای وابسته کردن معشوق

اگر به دنبال وابسته کردن معشوق و شریک دلداگی خود هستید می توانید با دعا از درگاه خداوند متعال بخواهید کمک کند معشوقتان بیشتر از همیشه به شما وابسته شود. دعای وابسته کردن معشوق یکی از دعاهایی است که به زوجین توصیه می شود برای وابسته کردن معشوقشان بخوانند. پس از خواندن این دعا وقتی معشوقتان به شما وابسته شد سعی کنید به گونه ای با وی رفتار کنید تا این وابستگی همچنان قوی پابرجا بماند. دعای وابسته کردن معشوق که در زیر آمده است را به آرامی زیر لب بخوانید و به معشوق مورد نظر بدمید. ( نگاه کنید به  1021 بار ذکر یا ودود )

بسم الله الرحمن الرحيم. وَجَعَلْنَا مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لَا يُبْصِرُونَ. لا حول ولا قوّة الاّ بالله العليّ العظيم يا غفار يا كريم يا عليم

دعای بی قرار کردن معشوق

دعای بی قرار کردن معشوق به شما کمک می کند بتوانید معشوق خود را به شدت وابسته و دلبسته خود کنید. بی قرار کردن معشوق باعث می شود عشق مورد نظر همیشه مطیع و دلبسته شما باشد و برای به دست آوردن دل شما هر کاری کند. دعای بی قرار کردن عشق که در زیر آمده است را روی تکه کاغذی نوشته و همیشه همراه خود داشته باشید.( نگاه کنید به طلسم زبان بند همگان )

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُوا إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ.

در کنار تمامی این دعاهای بازگشت معشوق، برگشتن شخصی که رفته و وابسته کردن باید به این نکته توجه کنید که خواندن آن ها همیشه موثر است و باعث آرامش ذهن می شود؛ در نتیجه می توانید بهتر فکر کرده و بهتر عمل کنید. علاوه بر این خداوند نیز به شما کمک می کند تا هرچه سریع تر به مراد دلتان برسید. اما باید بدانید در کنار خواندن دعا خود نیز تلاش کنید مهارت ها و راه هایی بیاموزید که به شما کمک کند دیگر مشکلی در رابطه عاطفی تان ایجاد نشود و بتوانید همیشه به خوبی در کنار هم باشید.

مطالب مرتبط:

ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از راه دور در شبکه 6 مرحله ای جذب

بعد از جدایی چه باید کرد – بایدها و نبایدها بعد از کات کردن

چرا بازگشت به رابطه پس از جدایی ساده است اما کافی نیست

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر + بازگشت معشوق

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعای جلب محبت معشوق و شوهر

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

سوره ضحی برای بازگشت معشوق

دعای جذب خواستگار

طلسم احضار فوری معشوق

طلسم بازگشت معشوق صبی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن