دعامحبوبیت

دعای آرامش در زندگی زناشویی

قطعا هر شخصی پس از ازدواج به دنبال آرامش و حس خوب در زندگی مشترک هست تا بتواند در کنار همسر و فرزندانش زندگی سالم و شادابی را تجربه کند. افرادی که زندگش زناشویی موفقی دارند فرزندان بهتری تربیت کرده و از خطر خیانت همسر نیز در امان هستند. با توجه به اهمیت کانون گرم خانواده در این مطلب از دعاجو به مجموعه دعای آرامش در زندگی زناشویی می پردازیم که شامل دعای آرامش در زندگی زناشویی با ذکر یاودود، دعای گرم شدن رابطه زناشویی، دعای محبت فوری بین زن و شوهر، دعا برای حل مشکلات زناشویی و دعای آرامش اعصاب می باشد.

دعای آرامش در زندگی زناشویی

بعد از هر نماز یومیه 10 مرتبه دعای آرامش در زندگی زناشویی که در زیر آمده است را بخوانید و سپس از خداوند درخواست افزایش بیقراری معشوق و محبت در خانواده را داشته باشید.

« اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ ۖ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ ۖ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِنْ شَجَرَةٍ مُبَارَکَةٍ زَیْتُونَةٍ لَا شَرْقِیَّةٍ وَلَا غَرْبِیَّةٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ ۚ نُورٌ عَلَیٰ نُورٍ ۗ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَنْ یَشَاءُ ۚ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ ۗ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ »

دعای آرامش در زندگی زناشویی با ذکر یاودود

در برخی روایات آمده است که زن و شوهر برای برقراری صلح و آرامش در زندگی مشترک خود روزی 1001 مرتبه ذکر «یاودود» را بر زبان بیاورند.

دعای گرم شدن رابطه زناشویی

برای گرم شدن رابطه زناشویی که تاثیر شگفت انگیزی در افزایش محبت همسر و آرامش زندگی دارد می توانید آیه ی زیر را 10 مرتبه بعد از هر نماز یومیه تلاوت کنید.

« قُلْ إِنْ کُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللَّهُ وَیَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ »

دعای محبت فوری بین زن و شوهر

در مجموعه دعای آرامش در زندگی زناشویی می توانید از دعای محبت فوری بین زن و شوهر که در زیر آمده است بهره ببرید و آن را هر روز بعد از نماز صبح تلاوت کنید و از خداوند متعال بخواهید محبت بین زن و شوهر افزون گردد. امید است که حاجت روا شوید.

« إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا »

دعا برای حل مشکلات زناشویی

ختم صلوات به نیت حل مشکلات زناشویی نیز باعث آرامش در زندگی مشترک می شود. صلوات باعث نورانیت منزل و افراد می‌شود و برای اجابت حوائج آثار زیادی دارد. سعی کنید روزانه صلوات ختم کنید.

دعای آرامش اعصاب

در این قسمت از مجموعه دعای آرامش در زندگی زناشویی می خواهیم به دعایی برای آرامش اعصاب اشاره کنیم. چرا که اگر زن و مرد اعصاب آرامی داشته باشند بهتر می توانند زندگی مشترک خود را نیز اداره کنند.
هرزمان که دچار تشویش و عصبانیت می شوید کافی است وضو گرفته و ذکر زیر را با خود زمزمه کنید و با توکل بخدا آرامش خود را بازیابید.

« یَفْعَلُ اللهُ ما یشاءُ بِقُدْرَتِهِ وَ یَحْكُمُ ما یُریدُ بِعِزَّتِهِ »

به علت اهمیت گسترده گرم نگه داشتن کانون خانواده در این مطلب به جمع آوری مجموعه دعای آرامش در زندگی زناشویی پرداختیم. امید است با خواندن این دعاها آرامش به زندگی تان سرازیر شود. اما فراموش نکنید در کنار کمک خواستن از خداوند بلندمرتبه خودتان نیز باید تلاش کنید و نحوه رفتار با همسرتان را بیاموزید تا برای همیشه او را عاشق و دلباخته خود نگه دارید. آگاهی از مهارت های زندگی پس از ازدواج در این زمینه به شدت به هر زوجی توصیه می شود.

مطالب مرتبط:

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر

دعای برگشت معشوق از راه دور

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن