آشتی و رفع کدورتدعامحبوبیت

دعا برای رفع سردی رابطه

بسیاری از زوج ها پس از ازدواج و گذشت زمان آن شور و اشتیاق اولیه را از دست می دهند و رابطه عاشقانه شان رو به سردی می رود.
اگر زن و شوهری بینشان سردی و کدورت حاکم شده است به نحوی که به یکدیگر علاقه و تمایل ندارند می توانند از مجموعه دعا برای رفع سردی رابطه بهره ببرند. این مجموعه دعا که در زیر جمع آوری شده است شامل دعا برای رفع سردی رابطه زناشویی، دعا برای مردی که زنش را دوست ندارد، دعای تحریک شوهر، دعا برای رفع سردی رابطه از راه دور، دعا برای رفع سردی رابطه فوری و دعا برای بهبود روابط زناشویی می باشد.

دعا برای رفع سردی رابطه زناشویی

از مجرب ترین دعاها برای رفع سردی رابطه زناشویی، دعای زیر می باشد. با خلوص نیت و در امر حلال نیت کنید، دعا را بخوانید و سپس از خداوند بخواهید برای تداوم زندگی تان باعث افزایش عشق بین شما و همسرتان شود.

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَی جَمِیعِ خَلْقِک حَتَّی لَا یکونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِک غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِک الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم. اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم. اللهم حَبِّبنی إلَیک وَ إلی مَلائکتِک وَ إلی رُسُلِک وَ إلی عِبادِک الصاّلِحینَ »

دعا برای مردی که زنش را دوست ندارد

اگر خانمی هستید که احساس می کنید مردتان به شما علاقه ندارد می توانید دعا برای مردی که زنش را دوست ندارد را به شیوه ای که در زیر آمده است بخوانید. امید است که خداوند بلندمرتبه مرحمت نماید و جذب عشق مرد میسر واقع شود.

« بسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم اِلهی به حقّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ به حقّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ به حقّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ السَّمواتِ و الأرضِ وَ به حقّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ به حقّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ به نور اَولیائِک وَ بِدَمِ شُهَدائِک وَ به مناجات فُقَرائِک وَ به دعاء صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ وَ نَجاهً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنَّهِ وَ عافیَهً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ.
سپس 7 مرتبه بگو : اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء
بعد بگو: یا مُجیبَ المُضطَرّ (۳ مرتبه) اَجِبِ المُضطَرّ به حقّ المُضطَرّ وَ نَحنُ المُضطَرّونَ وَ صَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدَنا مُحَمَّدٍ وَ الِه الطّاهِرینَ. »

دعای تحریک شوهر

اگر مردی دچار سرد مزاجی نسبت به همسرش شده باشد توصیه می شود که زن عبارت زیر را 313 مرتبه به یک بطری آب بخواند و آب را به خورد همسرش دهد و این کار را 7 روز تکرار کند. امید است که خداوند صلاح بداند و رفع سردی رابطه محقق شود.

« وَالسَّمَاءَ بَنَيْنَاهَا بِأَيْدٍ وَإِنَّا لَمُوسِعُونَ »

دعا برای رفع سردی رابطه از راه دور

اگر همسرتان از شما سرد شده است و در حال حاضر با هم زندگی نمی کنید می توانید از دعا برای رفع سردی رابطه از راه دور بهره ببرید. به این صورت که در نیمه شب جمعه سوره طه و 30 مرتبه آیه آخر سوره توبه را با خلوص نیت قرائت کنید و از خداوند بلند مرتبه بخواهید باعث بیقراری شدید معشوق شود.

دعا برای رفع سردی رابطه فوری

اگر می خواهید خیلی سریع رابطه عاطفی شما با همسرتان گرم شود می توانید از سوره نسا بهره مند شوید. به این صورت که ابتدا یک صلوات فرستاده، سپس سوره نسا را بخوانید و بعد از آن 11 مرتبه صلوات بفرستید. این دعا برای رفع کدورت بین زن و شوهر بسیار مجرب است و باعث محبت شدید می شود.

دعا برای بهبود روابط زناشویی

در نقلی منسوب به علامه طباطبایی (ره) سفارش شده است که اگر قصد بهبود روابط زناشویی خود را دارید و می‌خواهید برای رفع سردی رابطه تلاش کنید، این آیه شریف از قرآن کریم را سه مرتبه بخوانید و به فرد مورد نظر بدمید.

« وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ »

در این مطلب از دعاجو سعی کردیم مجموعه ای از دعاهای توصیه شده برای رفع سردی رابطه زناشویی را جمع آوری کنیم تا زوج هایی که در رابطه خود با دلسردی مواجه شده اند از آن بهره مند شوند. توجه داشته باشید این دعاها تنها در امر حلال به کار رود. اما در کنار خواندن دعا و درخواست از خداوند بهتر است مرد و زن هریک با مهارت های ارتباطی زوجین آشنا باشند و بدانند در هر زمانی چگونه با همسرشان رفتار کنند تا یک زندگی عاشقانه و سرشار از آرامش را برای خود رقم بزنند.

مطالب مرتبط:

دعای جذب زن از راه دور

دعای آرامش در زندگی زناشویی

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

دعای محبت با پیاز

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن