بازگشت معشوقدعا

دعا برای برگشتن شخصی که رفته

سایت دعاجو قصد دارد در این مطلب درباره ی دعا برای برگشتن شخصی که رفته به معرفی بهترین دعاها در زمینه برگشت شخص مورد نظر و یا معشوقی که از شما دور شده است بپردازد. از جمله مجرب ترین دعا برای برگشتن شخصی که رفته می توان به دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور، دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق، دعای برگشتن عشق از دست رفته، دعای بازگشت سریع غائب، دعای برگشتن گریخته و دعا برای برگشتن خواستگار اشاره کرد.(برای مطالعه دعای براورده شدن آرزوی محال و دعا حاج قوی به مطلب دعا برای دیدار شخصی مراجعه کنید)(همچنین نگاه کنید به دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز)

دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور

اگر شخصی از شما فاصله گرفته و درحال حاضر به وی دسترسی ندارید می توانید دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور را که در زیر آمده است هنگام اذان صبح با خلوص نیت بخوانید تا به خواست خدا با جلب محبت شخصی که رفته بتوانید او را مجدد به سمت خود برگردانید.

« استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین. »

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

اگر بین شما و معشوقتان اختلافی پیش آمده و باعث جدایی و دوری شده است می توانید از دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق استفاده کنید. این دعا از مجموعه ی دعا برای برگشتن شخصی که رفته برای رفع کدورت بسیار موثر بوده و با دیوانه کردن محبوب به بازگشت معشوق مورد نظر کمک می کند. دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق که در زیر آمده است را روی کاغذ سفیدی نوشته و نزد خود نگه دارید.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )(نگاه کنید به دعای برگشت همسر به خانه)

« وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش) وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان) وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ »

دعای برگشتن عشق از دست رفته

دعای برگشتن عشق از دست رفته نیز در دسته دعا برای برگشتن شخصی که رفته است، می باشد. این دعا بسیار مجرب بوده و به شما کمک می کند بتوانید عشق از دست رفته را با بیقراری معشوق مجدد به زندگی خود بازگردانید. برای این امر کافی است دعای برگشتن عشق از دست رفته را که در زیر آمده است 83 مرتبه به خرما بخوانید و آن خرما را به خورد معشوق خود دهید.(نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)

« وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ »

دعای بازگشت سریع غائب

دعای بازگشت سریع غائب که در زیر آمده است را می توانید به نیت برگشتن محبوب مورد نظر که از شما فاصله گرفته است بخوانید تا به خواست خداوند با عاشق کردن وی بازگشت سریع غائب میسر گردد.

« بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا »

دعای برگشتن گریخته

دعای برگشتن گریخته که در زیر آمده است یکی از مجرب ترین دعاها در زمینه دعا برای برگشتن شخصی که رفته است، می باشد. این دعا را 110 مرتبه با خلوص نیت و با هدف برگشت معشوق بخوانید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای عزیز شدن نزد معشوق)

« یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علی مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل »

دعا برای برگشتن خواستگار

اگر خواستگاری داشته اید که او را از دست داده اید و حال پشیمان هستید می توانید در مجموعه دعا برای برگشتن شخص مورد نظر از راه دور به دعا برای برگشتن خواستگار مراجعه کنید. با خواندن این دعا که معجزه ی بازگشت معشوق نیز به حساب می آید به یاری خداوند می توانید به برگشتن خواستگار مورد نظر کمک کنید و با وی زندگی خود را آغاز کنید.(نگاه کنید به همه دعاهای مربوط به خواستگاری)

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم »

در پایان باید به این مطلب اشاره کرد که تمامی دعاها در زمینه برگشتن شخصی که رفته به شما کمک خواهند کرد تا با دلتنگ کردن معشوق او را مجدد به سمت خود بازگردانید. اما در کنار این دعاها زمان آن رسیده که شروع کنید به تلاش در زمینه یادگیری مهارت ها و تکنیک های ارتباطی تا بدانید از این پس چگونه با فرد مقابل خود صحبت کنید تا همیشه در آرامش زندگی کنید و رابطه پایدار بدون جدایی برقرار کنید.

مطالب مرتبط:

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

ده دعای بازگشت معشوق

دعای بازگشت عشق تضمینی

سوره ضحی برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

برگرداندن معشوق با موکل

دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا

برچسب ها

نوشته های مشابه

4 Comments

  1. سلام وخسته نباشید خدمت شما…ممنونم از مطالب خوب شما…مدتیست باخانومی در ارتباط هستم هردو همدیگرو درک میکنیم وباهم خوب هستیم اما ایشان هیچوقت اسمش رو به من نمیگه اسم مستعار میگه وگاه گاهی هم خودبه خود باهام قطع ارتباط میکنه دلیلشم نمیدونم خواستم بگم آیا دعایی هست بتونم کمک بگیرم ازتون اسم خودش ومادرشو نمیدونم اما اسم پدرشو میدونم….خواهش میکنم کمکم کنید تا دوباره ایشون برگرده

    1. دعا برای برگشتن شخصی که رفته می تونه به شما کمک کنه که انشالله اگه قسمت باشه ایشون برگردن اما یادتون باشه دعا به تنهایی کافی نیست و باید مهارت های علمی داشته باشید و در کنارش تلاش کنید. مثلا در مورد این خانم باید یاد بگیرید چطور اطمینان و اعتماد این خانم رو جلب کنید. ما خیلی تو وبسایت های مختلف گشتیم و بهترین وبسایتی کهپیدا کردیم نوین بینش است. برای رسیدن به هدفتون یعنی ایجاد اطمینان و اعتماد نوین بینش مهارت ها و تکنیک های زیادی آموزش می ده.

  2. سلام،دوستی دارم که بسیار برام عزیزه و مطمعنم که کاری انجام میده که ناشایسته ولی منکر میشه میخوام کمکم کنید دعایی معرفی کنید که بعد از انجام ان هیچ وقت روی حرف من حرف نزنه و ب هیچ کس جز من اعتماد نکنه و هر چه خواستم ب خیر انجام بده

  3. سلام حدود یک هفته معشوقم یعنی خانومی باش در ارتباط بودم کات کرده با من بلاک کرده شهرشم خیلی دوره اسمش و اسم مادرشو دارم عکسم ازش دارم از کدوم طلسمتون استفاده کنم برگرده لجبازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن