بازگشت معشوقدعا

سوره ضحی برای بازگشت معشوق

سوره ضحی، که به نام سوره الضحی نیز شناخته می‌شود، یکی از سوره‌های قرآن است که در آن خداوند به پیامبر اسلام (ص) دلداری می‌دهد و به او یادآوری می‌کند که خداوند هرگز او را ترک نکرده و نخواهد کرد. این سوره می‌تواند الهام‌بخش افرادی باشد که در انتظار بازگشت معشوق یا عزیزی هستند و به آنها امید و تسلی می‌دهد که خداوند در همه حال حاضر و ناظر است.

در این راستا، مقاله‌ای با عنوان “سوره ضحی برای بازگشت معشوق” می‌تواند به بررسی این موضوع بپردازد که چگونه این سوره می‌تواند به عنوان منبعی برای امید و الهام در زمان‌های دشوار عشقی عمل کند. (همچنین نگاه کنید به ده دعای بازگشت معشوق)

تاثیر سوره ضحی برای بازگشت معشوق

سوره ضحی، سوره‌ای است که در آن خداوند به پیامبر اکرم (ص) دلداری می‌دهد و او را به صبر و امیدواری فرا می‌خواند. این سوره می‌تواند برای کسانی که در انتظار بازگشت معشوق خود هستند، منبع الهام و دلگرمی باشد.

**وَالضُّحَىٰ**
**وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَىٰ**

خداوند با قسم به ضحی، یعنی روشنایی روز، و شب هنگامی که آرامش بر آن حاکم می‌شود، به ما یادآوری می‌کند که زندگی پر از فراز و نشیب است. همانطور که شب به روز تبدیل می‌شود، دوران سختی و دلتنگی نیز به پایان می‌رسد و زمان شادی و دیدار فرا می‌رسد.

**مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَىٰ**

خداوند به پیامبر خود می‌فرماید که او را ترک نکرده و از او ناامید نشده است. این آیه می‌تواند به کسانی که منتظر بازگشت معشوق هستند، امید بدهد که خداوند همیشه با آن‌هاست و هرگز آن‌ها را فراموش نمی‌کند.

**وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىٰ**

خداوند وعده می‌دهد که به زودی به پیامبر خود عطا خواهد کرد تا او راضی شود. این وعده می‌تواند برای کسانی که در انتظار هستند، نویدبخش باشد که صبر و امیدواری آن‌ها به ثمر خواهد نشست و معشوقشان باز خواهد گشت.

**أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَىٰ**

خداوند یادآوری می‌کند که چگونه پیامبر را در دوران یتیمی پناه داد. این آیه می‌تواند به کسانی که احساس تنهایی می‌کنند، یادآوری کند که خداوند همیشه پناهگاه آن‌هاست و در دوران دشوار، حمایت و محبت او همراه آن‌ها خواهد بود.

**وَوَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدَىٰ**

و در نهایت، خداوند به پیامبر یادآوری می‌کند که او را از گمراهی به راهنمایی رسانده است. این آیه می‌تواند به کسانی که در جستجوی راه بازگشت معشوق هستند، امید دهد که خداوند آن‌ها را به سمت مسیر درست هدایت خواهد کرد.

امید است که این کلمات بتوانند موجب آرامش و صبر در دل‌های انتظار کنندگان شود.

خواص سوره ضحی برای بازگشت معشوق

با خواندن **سوره ضحی** می‌توانید از راه دور معشوق خود را بازگردانید. این سوره خواص فراوانی دارد که می‌تواند در بازگشت معشوق مفید باشد. به نکات زیر توجه کنید:

  1. تسریع در بازگشت معشوق: با خواندن سوره ضحی، می‌توانید بازگشت معشوق خود را تسریع کنید و از دیرکرد بازگشت او بهره‌مند شوید.
  2. برطرف کردن مشکلات عاطفی: خواندن سوره ضحی باعث برطرف شدن مشکلات عاطفی شخص می‌شود و او را به آرامش و صفای دل می‌رساند.
  3. امید در زمان گمشدگی: در زمانی که معشوق از دست رفته است، ممکن است احساس کنیم که خداوند ما را ترک کرده است. اما سوره ضحی با این حقیقت روبرو می‌شود که خداوند هرگز ما را ترک نمی‌کند. این امید و اعتماد به خدا می‌تواند ما را در زمان گمشدگی یاری کند.
  4. بازگشت به خدا: بازگشت معشوق ممکن است به معنای بازگشت به خدا باشد. در این حالت، سوره ضحی می‌تواند یک راهنمایی برای پیدا کردن راه بازگشت به خدا باشد. این سوره، ما را به سمت خدا هدایت می‌کند و می‌تواند ما را به سمت بازگشت معشوق هدایت کند.

در نهایت، سوره ضحی یک پیام امیدوار کننده است که می‌تواند ما را در زمان گمشدگی یاری کند. این سوره، ما را به سمت خدا هدایت می‌کند و می‌تواند ما را به سمت بازگشت معشوق هدایت کند. پس بیایید با امید و اعتماد به خدا، به سمت بازگشت معشوق حرکت کنیم.

(همچنین نگاه کنید به دعا برای برگشتن شخصی که رفته)

رسول خدا در مورد سوره ضحی چه می فرمایند

رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرموده اند: هر کس سوره ضحی را قرائت نماید از جمله ی کسانی که خداوند از او راضی است و رسول خدا از او شفاعت می کند و به تعداد همه یتیم ها و مستمندان ، خداوند ده حسنه به او اعطا می کند.

همچنین ایشان فرموده اند: هر کس در شب بیست و سوم ماه رجب دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت پس از حمد ۵ مرتبه سوره «ضحی» را بخواند خداوند به تعداد حروف این سوره و به تعداد کافران در بهشت به او درجه می دهد.همچنین ثواب هفتاد حج و ثواب کسانی که در هزار تشییع جنازه شرکت کرده و کسی که هزار مریض را عیادت کرده و ثواب کسی که هزار حاجت مسلمانان را برآورده کرده به او داده می شود.

رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرموده اند: هر کس سوره ضحی را قرائت نماید از جمله ی کسانی که خداوند از او راضی است و رسول خدا از او شفاعت می کند و به تعداد همه یتیم ها و مستمندان، خداوند ده حسنه به او اعطا می کند. سوره مبارکه ضحی در زیر آمده است.

«بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِيمِ
وَالضُّحَىٰ ﴿١﴾ وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَىٰ ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَىٰ ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَىٰ ﴿٤﴾ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىٰ ﴿٥﴾ أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَىٰ ﴿٦﴾ وَوَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدَىٰ ﴿٧﴾ وَوَجَدَكَ عَائِلًا فَأَغْنَىٰ ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾»

دعای بیشتر برای بازگشت معشوق

این دعا را هر روز قبل از اذان صبح و بعد  از اذان مغرب بخوانید. سپس وضو گرفته و ده مرتبه صلوات بفرستید.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )(نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق)

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا
یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا
وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا
وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا
وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا
وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا
وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا»

دعا جهت بازگرداندن عشق از دست رفته

این آیه  شریفه زیر را برای جذب عشق از دست رفته بخوانید و با گلاب بشویید و بخورید:

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

برگرفته از کتاب رهنمای گرفتاران حاج نصر بروجردی(نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)

سایت دعاجو به شما توصیه می کند در کنار تمامی این دعاها که برای بازگرداندن معشوق خود می خوانید به دنبال ره هایی باشید که بتوانید همیشه در کنار معشوقتان به خوبی زندگی کنید.

توجه به این نکته لازم است که همه ی دعاهای بالا که در زمینه بازگشت غائب و برگشتن شخصی که رفته است بسیار موثر هستند اما در کنار همه این دعاها باید تلاش کرد پس بهتر است مهارت هایی را نیز یاد بگیریم که به ما کمک کند رابطه تمام شده خود را دوباره شروع کنیم ( نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته).

مطالب مرتبط:

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

احکام شرعی در مورد روابط زناشویی در اسلام

سوره ای برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

دعای بازگشت سریع غائب

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر + بازگشت معشوق

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

دعای جذب خواستگار

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن