بازگشت معشوقدعا

دعای مرجانه –(بازگشت معشوق + ازدواج)

سایت دعاجو تا کنون دعاها و اذکار زیادی در زمینه بازگشت معشوق به کاربران خود معرفی کرده است. این بار دعای مرجانه برای بازگشت معشوق را پیشنهاد می کنیم. چرا که آمده است این دعا به شدت باعث افزایش محبت و بیقراری معشوق می گردد و از این طریق به برگشتن شخصی که رفته کمک می کند.

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق جزو یکی از دعاهای بسیار مجرب می باشد. البته به شرطی که در مورد حلال استفاده گردد. این دعا را همراه با وضو و نیت خالصانه در روز جمعه بخوانید. متن کامل دعا در ادامه ی همین مطلب برای شما عزیزان آمده است.

دعای مرجانه برای ازدواج

همانطور که گفتیم دعای مرجانه برای جلب مهر و محبت قوی کاربرد دارد. شما می توانید برای ازدواج سریع، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای مرجانه را بر روی کاغذ بدون خط بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که به صلاح باشد ازدواج خواهد نمود. (همچنین نگاه کنید به دعای مخصوص خواستگاری)

دعای مرجانه برای محبت عمیق زن و شوهر

دعای مرجانه علاوه بر بازگشت معشوق برای افزایش محبت بین زن و شوهر نیز کاربرد دارد.
به یاد داشته باشید این دعا را در ساعت مشتری و یا شمس در روزهای یک شنیه یا پنج شنبه یا جمعه در ۲۰ روز اول ماه قمری انجام بدید.
با جوهر روحانی (ترکیب های زعفران و گلاب و مشک) روی کاغذ زرد بنویسید. قبل از نوشتن وضو بگیرید و در حین نوشتن دهان خود را شیرین کنید. سپس قبل از نوشتن با انگشت سبابه روی کاغذ بنویسید(یا بدوح). به انگشتتان نه جوهری بزنید نه چیزی فقط روی کاغذ (یا بدوح) را بنویسید. یک بار آیه الکرسی بخوانید و سپس به خود و کاغذ و اطراف فوت کنید و حال شروع به نوشتن کنید. در حین نوشتن دعای مرجانه بلند نشوید و یا با کسی حرفی نزنید. بعد از نوشتن در زیر آن بنویسید.
« مهر کردم بستم دل و جان و چشم و گوش و جمیع اندام و روح (اسم مطلوب) زاییده (نام مادر مطلوب) به عشق و محبت و هوس (نام خود) زاییده(نام مادر خود) با میططرون یا میططرون یا میططرون »
و بعد دعا را تا بزنید و با چسب بچسبانید و در گردنبند چرم قرار داده و همراه خود کنید. هم می توانید در گردن خود کنید هم در بازو.حال اگر مرد هستید در بازوی راست و اگر زن هستید در بازوی چپ.

متن کامل دعای مرجانه

متن کامل دعای مرجانه برای بازگشت معشوق و ازدواج در زیر آمده است.

« بسم الله الرحمن الرحیم اللهمَّ اِنّی اَعشَر خَلقَک وَ انس مِن نَسَبِهِم مرجانه یامرجان یامَن شوش یادَرمان یامَن کادَ یامَن سَقون یامَن فاح یا کَریاح یافَرقون یابَرخون یارَشوا یادرماق یاشوباش یادردایا یامرحوش یا فراشایارقراب یادرمان یابرخون یامکنون یاجوجهال یامردون یاحرمان یا مراق یامرنون یادرمان یامرحوثانُ هُوَالّذی صَلَح اباح وجعل بَینَها برزَخاً وَ حَجَراً مَحجوراً یامرفان یاکرغان یامرمون یالسان یافرمان یا مرشان یاسافقون یامرمار یاسوماشان یاسومادان یاحیران یاذالخاس یا درمان یادرنون یانبات یازمراشات یادرمافات یاقبوس یاقدّوس یاربّ الملائِکهِ والرِّوح یادربونات یادرسوماق یادرشوباش یادربودان یادرسواعش یادریاب یادرجلال یابرهان یابرلام یاستوتون یامنّان یادیّان یاسبحان یاقدّوس وَ تَوَکّل عَلی العرش الرّحمن فَسئَل به خَیراً انتصران یامردان یامولان و بالله و من الله والی الله اللهمَّ لَکَ اسلَمتَ نَفسی وَ اِلَیکَ وَجَهتَ وَجهی وَ الَیکَ وَ افوّضتَ امری و الیک الجات ظَهری فاحفَظنی بِحِفظِ الایمان من بین یدی و من خَلفی وَ عَن یَمینی وَ عَن شِمالی وَمِن فَوقی وَمِن تَحتی وَ ما قَبلی وَادفع ُ عَنّی بِحَولِکَ وَ قُوَّتِکَ فَانهُ لاحَولَ وَلا قُوَّهَ الاّ بالله اَلعَلیّ العَظیم. »

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق از جمله دعاهای نمازی برای بازگشت معشوق است. معنی عبارت کن فیکون “باش, پس می شود” است. این نماز برای بازگشت معشوق بسیار قوی است. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق قدرت خداوند را نشان می دهد که اگر به چیزی بگوید باش، حتما می شود. نماز کن فیکون به شکل زیر خوانده می شود:
مجرّب است چهار رکعت نماز بخواند. به یک سلام رکعت‌ اول بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (وَ اُفَوِّضُ اَمْری اِلَی اللّهِ) در رکعت ‌دوم ۱۰۰ مرتبه (نَصْرَ مِنَ اللّهِ وَ فَتْحٌ قَریبُ) و در رکعت ‌سوم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (اَلا اِلَی اللّهِ تُصیرُ الْإمُور) و در رکعت چهارم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (اِنّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحاً مُبیِنا) و بعد از سلام قبل از حرف ‌زدن با کسی ۱۰۰ مرتبه (اَسْتَغْفِرُ اللّهَ رَبّی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ) و بعد سر به سجده بگذارد و حاجتش را بخواهد.

همانطور که در این مطلب دیدید دعای مرجانه برای بازگشت معشوق، ازدواج و افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر کاربرد فراوانی دارد و بسیار مجرب است. شما می توانید علاوه بر اینکه از دعای مرجانه برای بازگشت معشوق استفاده می کنید شروع به یادگیری مهارت های ارتباطی لازم جهت رفتار آگاهانه و صحیح در مقابل عشقتان، کنید تا رابطه گرم و صمیمی داشته باشید.

مطالب مرتبط:

ده دعای بازگشت معشوق

دعای آشتی بعد از جدایی

نذر برای اجابت دعا

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعای برگشت معشوق از راه دور- علوم ماورا

دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن