دعامحبوبیت

مجموعه دعای محبت بسیار قوی از راه دور

در این مطلب از دعاجو قصد داریم به مجموعه دعای محبت بسیار قوی از راه دور بپردازیم. اگر می خواهید محبت فرد خاصی را از دور به خود جلب کنید می توانید از این مجموعه دعا بهره ببرید اما توجه داشته باشید که مجموعه دعای محبت بسیار قوی از راه دور تنها برای امر حلال است و نباید در موارد حرام استفاده شود. این مجموعه شامل دعای محبت بسیار قوی از راه دور، دعای محبت بسیار قوی از راه دور و فوری، دعای محبت از راه دور با نمک، دعای مهر و محبت شدید، دعای محبت از راه دور با فلفل سیاه، دعای محبت فوری خواندنی و دعای محبت فوری بین دو نفر می باشد.

دعای محبت بسیار قوی از راه دور

دعای محبت بسیار قوی از راه دور را که در زیر آمده است برای مورد حلال و با خلوص نیت 110 مرتبه بخوانید و از خداوند بخواهید مهر شما را به دل فرد مورد نظر بیندازد.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعای محبت بسیار قوی از راه دور و فوری

اگر می خواهید خیلی سریع محبت فرد مورد نظر را در مورد حلال بدست آورید می توانید از دعای محبت بسیار قوی از راه دور و فوری بهره ببرید. برای این مورد باید تا 7 روز هنگام طلوع آفتاب 11 مرتبه آیه الکرسی بخوانید تا باعث بیقراری شدید در فرد مورد نظر شوید.

دعای محبت از راه دور با نمک

دعای محبت بسیار قوی از راه دور که در زیر آمده است را به 7 دانه نمک بخوانید و نمک ها را در مسیر باد با نیت برای جلب محبت شخص مورد نظر (حلال) رها کنید.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت با روغن و شکر)

« قُلْ یُحْیِیهَا الَّذی أَنشَأَهَآ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَهُوَ بکُلِ ّ خَلْقٍ عَلِیمٍ* الَّذی جَعَلَ لَکُم مِّنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَاراً فَإِذَآ أَنتُم مِّنْهُ تُوقِدُونَ »

دعای مهر و محبت شدید

برای دعای مهر و محبت شدید که در مجموعه دعای محبت بسیار قوی از راه دور می باشد، باید دعای زیر را با گلاب و زعفران در برگه سفید و تمیزی نوشته و آن برگه را همیشه نزد خود نگه دارید تا در صورت صلاح دید پروردگار به خواسته خود برسید و محبت شدید فرد مورد نظر را بدست آورید.

« ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ »

دعای محبت از راه دور با فلفل سیاه

برای جلب محبت از راه دور با فلفل سیاه باید 41 دانه فلفل سیاه برداشته و به هرکدام یک مرتبه سوره قریش را بخوانید. سپس در هر بار آشپزی یک دانه از این فلفل ها را در غذا انداخته و بخورید. امید است که خداوند متعال این دعای محبت بسیار قوی از راه دور را برای شما مستجاب فرماید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ »

دعای محبت فوری خواندنی

دعای محبت فوری خواندنی که در زیر آمده است را تا 7 روز بعد از نماز عشا بخوانید و از خداوند متعال بخواهید شما در مسیر جلب محبت فرد قرار دهد.

« بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ. وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا. فَسَبّحْ بحَمْد رَبّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا. »

دعای محبت فوری بین دو نفر

در مجموعه دعای محبت بسیار قوی از راه دور اگر می خواهید بین دو نفر آشتی و صلح ایجاد کنید باید دعای زیر را بعد از نماز صبح بخوانید تا با رفع کدورت، محبت فوری بین دو نفر ایجاد گردد.(همچنین نگاه کنید به دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور)

« اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ »

در این مطلب از دعاجو سعی کردیم مجموعه کاملی از دعای محبت بسیار قوی از راه دور را برای شما عزیزان جمع آوری کنیم تا در صورت صلاح دید پروردگار هرچه سریعتر به هدف خود برسید. تاکید می شود این دعاها تنها برای موارد حلال استفاده شود.
تمامی دعاها و اذکار در زمینه جلب محبت می تواند شما را به خواسته تان نزدیک کند اما فراموش نکنید در کنار دعا خواندن به دنبال یادگیری مهارت های لازم باشید تا به بهترین مدل خود تبدیل شوید و با مهارت های ارتباطی شگفت انگیزی که دارید بتوانید افراد را مجذوب خود کنید.

مطالب مرتبط:

دعای جذب زن از راه دور

ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق

طلسم محبت سوزاندنی با اسفند

دعای محبت روی خوراکی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن