آشتی و رفع کدورتدعا

 دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور

آشتی بودن و در کل صلح صفا در روابط امروز نقش بسیار پایداری دارد که دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور یکی از روش های مهمی است که در این باره از قدیم تا کنون مورد استفاده قرار می گرفته است. همچنین برای آشتی دادن افراد غریبه و آشنا احادیث بسیاری وجود دارد که مومنان را به انجام این امر رهنمود می داشته است پس دانستن انواع روشهای دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور خالی از لطف نیست. دعاجو در این مطلب علاوه بر معرفی دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور انواع دعاهای دیگر مربوط به این دسته را نیز مانند دعای صلح و آشتی بین دو نفر، دعای آشتی فوری از راه دور، دعا برای آشتی از راه دور، دعای اشتی بین دونفرازراه دور، دعا برای آشتی بین دو دوست، دعا برای اشتی خانواده، دعای سریع الاجابه برای آشتی، دعا برای اشتی فوری ارائه کرده است.

دعا آشتی بین دو نفر از راه دور

گاهی دو فرد از راه دور با هم دچار مشکل شده و قهر می کنند. در این موارد برای آشتی دادن آن ها نیاز است که حتما دعای آشتی بین دو نفر از راه دور را که در زیر آمده است بخوانید. باید توجه داشته باشید که این بخش از مجموعه مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد را باید به نیت هر کدام از افراد 14 مرتبه بخوانید.

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ. وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ. »

دعای صلح و آشتی بین دو نفر

برای پایدار ماندن صلح و آشتی بین دو نفر که از سری دعا های دعا برای آشتی دو نفر از راه دور می باشد باید دعای زیر را در کل ماه مبارک رمضان بعد از نماز صبح به نیت سال جاری قمری بخوانید، بهتر است با صوت قرائت شود. ( همچنین نگاه کنید به دعای رفع کدورت بین زن و شوهر )

« وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ » 

دعای آشتی فوری از راه دور

اگر با فردی از راه دور دچار مشکل شده اید به گونه ای که به او دسترسی ندارید و خواهان برقراری ارتباط و آشتی باشید با استفاده از دعای آشتی فوری از راه دور از سری دعا های دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور این امر امکان پذیر می باشد با این تفاوت که شما یکی از این دو نفر هستید، . دعای آشتی فوری از راه دور که در زیر آمده است را بخوانید بعد در صورت صلاحدید می توانید بهترین دعای محبت- فوری و موثر را نیز مطالعه بفرمایید.( نگاه کنید به دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب  و  دعای خواب دیدن آینده  و  دعای مخصوص خواستگاری  و  دعا مخصوص ازدواج  و  دعای دیدار  و  چگونه وارد خواب عشقمان شویم)

« اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ » 

دعا برای آشتی بین دو دوست

دعا برای آشتی بین دو دوست از سری دعا های دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور می باشد که باید بی صدا و بعد از نماز مغرب 15 بار بدون فاصله قرائت شود. (همچنین نگاه کنید به مجموعه دعا برای آشتی بین دو دوست )

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

دعا برای اشتی خانواده

دعا برای آشتی اعضاء خانواده باید توسط خانم خانه قبل از نماز صبح در تاریکی کامل یازده مرتبه بدون فاصله خوانده شود. مطالب دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور را در ادامه دنبال کنید بعد اگر لازم دیدید نگاه کنید به دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر .( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز )

« بسم الله الرحمن الرحیم وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَيْرٌ »

دعای سریع الاجابه برای آشتی از راه دور

در مورد دعای سریع الاجابه برای آشتی از راه دور بهتر است بدانید مهم است بعد از نماز صبح و در هنگام قدم زدن هفت بار بدون فاصله باصدای بلند قرائت شود. (همچنین نگاه کنید به مجموعه دعاهای سریع الاجابه برای آشتی )

« اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ »

دعا برای اشتی فوری

در مواردی که با فرد خاصی قهر هستید و می خواهید هرچه سریعتر با وی آشتی کنید می توانید از دعای آشتی فوری که در این بخش از صفحه مربوط به دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور به آن اشاره شده است استفاده کنید. دعای آشتی فوری که در زیر آمده است را با خلوص نیت بخوانید. ( همچنین نگاه کنید به دعای بیقراری شدید معشوق )

« عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ »

مطالب مرتبط:

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده
دعا برای عزیز شدن نزد معشوق
دعای عاشق کردن پسر
دعای عاشق کردن دختر
طلسم محبت
دعای عاشق کردن طرف مقابل

قویترین دعای جلب محبت شوهر
دعای جلب محبت پسر برای ازدواج

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن