بازگشت معشوقدعا

دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز (معجزه ای برای بازگشت معشوق)

افراد بسیاری هستند که رابطه ی عاشقانه ای داشته اند اما متاسفانه به دلایلی معشوق از آن ها دلخور شده و از وی فاصله گرفته است. به همین دلیل در این مقاله از سایت دعاجو تصمیم گرفته ایم بهترین دعاها در زمینه دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز (معجزه بازگشت معشوق) را که درواقع منجر به برگشتن شخصی که رفته است می شود به شما ارائه دهیم.

چرا به دعای بازگشت به معشوق نیاز داریم

اگر فردی برای بازگشت معشوق خود آن هم بین 1 الی 3 روز چنان سردرگم باشد که تنها راه بازگشت را در دعای بازگشت به معشوق پیدا کند پس باید به این هم فکر کند که شاید دعا به تنهایی کافی نباشد.

پیامبر اکرم(ص) فرمود: «الداعى بلا عمل کالرامى بلا وتر» ترجمه: ” کسى که دعا مى‏ کند و به  دنبال آن تلاش و عمل نمى ‏کند، مانند آن است که بى زه کمان، تیر میاندازد”. عدة الداعى، ص 97

پس دعا نمی تواند جای تلاش و برنامه ریزی را بگیرد بلکه می تواند مکمل آن باشد.

در نتیجه نیاز است تلاش و مهارت رسیدن به هدف نیز در کنار دعای بازگشت معشوق آموخته شود. شماره زیر توسط یک تیم روانشناسی به سایت دعاجو معرفی شده است که به صورت رایگان مشکل هر فردی را ریشه یابی می کند و سپس توضیح می دهد چگونه می توان برای بازگشت معشوق برنامه ریزی کرده و برای رسیدن به هدف تلاش کرد.

09306135008 (ارتباط از طریق واتساپ)

تیم نوین بینش

به یاد داشته باشید یادگیری دانش و علم برای تلاش و برنامه ریزی صحیح جهت رسیدن به اهداف همیشه بهتر از پیدا کردن دعا نویس برای دعاهایی است که خود نیز می توانید بخوانید و استجابت می شود اگر ایمان و تلاش داشته باشید.

مقدمه دعای بازگشت معشوق بین 1 الی 3 روز

خواندن دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز به شما کمک می کند خیلی فوری به هدفتان که معجزه ای برای بازگشت معشوق هست برسید. این مجموعه دعاهای بازگشت معشوق شامل دعای بازگشت معشوق در یک روز، دعای بازگشت معشوق تضمینی، دعای بازگشت معشوق در سه روز و دعای بازگشت معشوق از راه دور است.

همچنین در مورد دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق، معجزه بازگشت معشوق و دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق نیز صحبت می شود که همگی بایستی برای امر حلال استفاده شود و دیوانه کردن محبوب از عشق شما موثر می باشد. (همچنین نگاه کنید به دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز)

دعای بازگشت معشوق در یک روز

دعای بازگشت معشوق در یک روز بسیار سریع و فوری عمل کرده و با عزیز شدن نزد معشوق باعث برگرداندن عشق شما در یک روز می شود. دعای بازگشت معشوق در یک روز را که در زیر آمده است 1000 مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی معشوق بتوانید وی را خیلی فوری برگردانید.(نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

دعای بازگشت معشوق تضمینی

در مجموعه دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز یکی از مجرب ترین و بهترین دعاها همان خواندن آیه الکرسی می باشد که به عنوان دعای بازگشت معشوق تضمینی معروف شده است و در این زمینه بسیار کارگشا عمل می کند. دعای بازگشت معشوق تضمینی که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه بخوانید.(نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق)

بسم الله الرحمن الرحیم. اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ. لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ. مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَ مَا خَلْفَهُمْ. وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء. وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا. وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ. لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ. فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤمِن بِاللّه. فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا. وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ. اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ. وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ. یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ. أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ. صدق الله العلی العظیم

دعای بازگشت معشوق در سه روز

برای بازگشت معشوق در سه روز می توانید از دعای بازگشت معشوق در سه روز استفاده کنید. این دعا در بین مجموعه دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز بسیار مجرب است و با بیقراری شدید معشوق باعث برگشتن محبوب شما می شود. دعای بازگشت معشوق در سه روز که در زیر آمده است را به مدت سه روز بعد از غروب آفتاب  بخوانید (نگاه کنید به سوره ای برای بازگشت معشوق)

« اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً »

دعای بازگشت معشوق از راه دور

زمانی که معشوق مورد نظرتان از شما دور است برای جلب محبت و بازگشت معشوق از راه دور می توانید از دعای بازگشت معشوق از راه دور که زیر مجموعه ای از دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز است و در زیر آمده است استفاده کنید. این دعا را هنگام ظهر زیر آسمان بخوانید تا بازگشت معشوق میسر شود.(همچنین نگاه کنید به دعای عاشق کردن از راه دور)

« ویَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا لَا تَرَى فِیهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا »

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

برای اینکه بخواهید محبوب مورد نظر را خود را خیلی سریع به سمت خود برگردانید می توانید با استفاده از دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق با رفع کدورت ایجاد شده این کار را انجام دهید. دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را با خلوص نیت بخوانید.(نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)

«اللهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللهُ أَحَدٌ اللهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ. أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا [الْعَلْیَاءِ] وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ اِلّا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ »

معجزه بازگشت معشوق

توصیه شده است افرادی که به دنبال معجزه بازگشت معشوق هستند می توانند از آیاتی از سوره انعام برای معجزه بازگشت معشوق استفاده کنند. این آیات که در زیر آمده است را با نیت دعای بازگشت معشوق 7 مرتبه بخوانید. معجزه بازگشت معشوق در امر حلال استفاده شود.(همچنین نگاه کنید به دعای برگشت همسر به خانه)

« وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ. وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ. وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ. وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ. وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ. ذَلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ »

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

یکی دیگر از دعاها در مجموعه دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق می باشد که به صورت موثر در برگرداندن محبوب کمک می کند.(نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق)

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ »

لازم است به این نکته اشاره شود که تمایمی دعاها در زمینه دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز بسیار کارامد و موثر هستن و به شما در این زمینه کمک می کنند. اما در کنار دعا بهتر است خود نیز مهارت ها و تکنیک های لازم برای برگرداندن شخص مورد نظر را بیاموزید به نحوی که علاوه بر برگشتن فرد بتوانید رابطه ای پایدار هم برقرار کنید بدون جدایی مجدد (نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته).

اگر در زمینه دعا برای بازگشت معشوق تمایل به مطالعه به زبان انگلیسی دارید می توانید از این مقاله انگلیسی زبان نیز استفاده کنید:( Powerful prayer to get your ex back)

 

مطالب مرتبط:

دعای برگشت زن طلاق گرفته

دعای معجزه گر عشق

ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

سوره یس برای رسیدن به معشوق

دعا به زبان انگلیسی – Islamic dua in English

سوره الضحی برای بازگشت معشوق

 1021 بار ذکر یا ودود

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

دعای بازگشت سریع غائب

سنگ مهرومحبت

دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا

برچسب ها

نوشته های مشابه

19 Comments

  1. سلام میشه دعاهای مجرب جهت رفع طلسم و دعاهای مربوط به بخت گشایی و کار گشا که خیلی موقر است بذارید؟؟؟
    ممنونم بابت سایت خوبتون خدا خیرتان بده

  2. اگر اسم مادر طرف‌رو‌نداشته‌ باشیم باید چیکار کنیم؟ اسم پدرش قابل قبول‌نیس؟؟

    1. با سلام .
      پاسخ شما منفی است. باید نام مادر طرف مقابل استفاده شود.

      1. با عرض سلام این آیات الکرسی رو روزانه چند بار بخوانیم و در چی زمان و مکان باشه در ضمن چیجوری نیت بکنیم

    2. چطورمیتونم شوهرموبرگردونم چون من واون داریم ازهم جدا میشیم منم عاشق او هستم ونمیخوام جدابشم توروخداکمکم کنید

  3. لطفا ی دعایی بگویید ک عشقم برگرده و رابطه قشنگ تر از قبل رو باهم شروع کنیم

  4. دعای بازگشت معشوق در یک روز هر ۱۰۰۰تاش باید تو ی روز بگیم یا تو چن روز بگیمم مشکل نداره؟؟؟

  5. سلام کسی رو که دوست داشتم گذاشته رفته چه دعایی بنویسیم که زود برگرده
    اسم مهسا نام مادرش مرضیه
    اسم خودم رسول نام مادرم مرضیه

  6. من جواب گرفتم.
    خوندم کمتر از ۲ یا ۳ ساعت پیام دادبم بعدار ۲ماه انتظار و کاملا درنامیدی.
    ولی خب نگه داشتنش دیگه بستگی به خودتون و شانستون داره.

    1. سلام وقت بخیر از کدام دعا در ونتر از ۳ ساعت جواب گرفتید که بعد از دو ماه انتظار به شما پیام داد لطفا به من جواب بدید

  7. سلام دعای این صفحه رو دیدم ولی همشون در مورد بازگشت معشوقه دعایی دارین برای اینکه بشه دو تا دوست قدیمی لجباز احمق رو از راه دور آشتی داد یکشون پیش قدم بشه عذرخواهی کنه قال داستان کنده بشه

  8. من كسي كه درست داشتم گذاشته رفته دنبال يكي ديگه
    الان خودم نميتونم كاري كنم به دعا هم اعتقاد دارم ، لطفا كسي هست منو كمك كنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن