بازگشت معشوقطلسم

طلسم بازگشت معشوق صبی

در این مطلب از سایت دعاجو به درخواست شما عزیزان قصد داریم به معرفی طلسم بازگشت معشوق صبی و انواع طلسم در زمینه بازگشت معشوق و جلب محبت وی بپردازیم. از آنجاییکه در هر رابطه ای ممکن است به علت اشتباهات دو طرف کدورت و دلخوری پیش بیاید و معشوق خواستار جدایی باشد. در چنین مواردی است که طلسم بازگشت معشوق صبی و انواع دیگر طلسم ها از جمله طلسم دلتنگی معشوق، طلسم احضار فوری معشوق با یخ، طلسم بیقراری سوزاندنی، طلسم محبت فوری، طلسم احضار شخص و طلسم محبت آتشی قوی به کار می آیند.( نگاه کنید به   دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب  و  دعای خواب دیدن آینده  و  دعای مخصوص خواستگاری  و  دعا مخصوص ازدواج  و  دعای دیدار  و  چگونه وارد خواب عشقمان شویم   و   دعای مخصوص گرفتاری   و  دعای مخصوص گشایش کار  و  دعای ازدواج با معشوق  )

طلسم دلتنگی معشوق

در مواردی که معشوق از شما فاصله گرفته است و خواهان به دست آوردن دل محبوب خود هستید می توانید از طلسم دلتنگی معشوق که خود نیز در دسته طلسم بازگشت معشوق صبی قرار دارد استفاده کنید. طلسم دلتنگی معشوق که در زیر آمده است را هنگام شب جمعه 70 مرتبه بخوانید. به امید خداوند دل معشوق نرم شده و با عزیز شدن نزد معشوق خود می توانید او را مجدد به خود برگردانید.( نگاه کنید به دعای زبان بند )

« فان تولوا فقل حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم »

طلسم احضار فوری معشوق با یخ

برای اینکه معشوق فورا به سمت شما بازگردد می توانید از طلسم احضار فوری معشوق با یخ استفاده کنید. به این صورت که عکس معشوق را درون پارچه ای تمیز قرار داده و آن را درون پلاستیک گذارید سپس تا یک هفته هر روز این بسته را روی یخ قرار داده و 30 مرتبه طلسم زیر را به آن بخوانید. امید است که با صلاح دید پروردگار معجزه ی بازگشت معشوق هرچه سریع تر رخ دهد و طلسم احضار فوری معشوق موثر واقع گردد.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )

« اهلش مهلش تکلمش / فلان زاییده فلان / به ماثور به ماثور اهلش مهلش تکلمش »

طلسم بیقراری سوزاندنی

یکی دیگر از انواع طلسم بازگشت معشوق صبی، طلسم بیقراری سوزاندنی می باشد که باعث بیقراری شدید معشوق و دیوانه کردن محبوب می گردد. به این ترتیب به خواسته خود که همان بازگرداندن محبوب مورد نظر دست خواهید یافت. طلسم بیقراری سوزاندنی به این صورت است که بایستی نقش زیر را روی برگه ای سفید بدون خط نوشته و هنگام غروب آفتاب در آتش بیندازید. (همچنین می توانید به طلسم محبت سوزاندنی فوری که از طلسم محبت باستانی استخراج شده و در صفحه ای تحت عنوان قویترین طلسم محبت دنیا به آن پرداخته ایم نگاهی بیندازید)

 « 9 8 1 4 3 4 ما ح 9 11 22 5 9 1 8 99 5 9 1 2 8 »

طلسم محبت فوری

اگر خواستار رفع کدورت و جلب محبت فوری معشوق خود هستید، بهتر است در مجموعه طلسم بازگشت معشوق صبی به سراغ طلسم محبت فوری که در زیر آمده است بروید. برای برقراری صلح و آشتی کافی است نقش زیر را با احتیاط روی پارچه ای سفید و تمیز نوشته و همیشه همراه خود داشته باشید. امید است که بازگشت معشوق کمتر از سه روز رخ دهد.

۴۳۲

۴۳۹

۴۳۴

۴۳۷

۴۳۵

۴۳۳

۴۳۶

۴۳۱

۴۳۸

طلسم احضار شخص

برای بازگرداندن معشوقی که فاصله گرفته است می توانید طلسم احضار معشوق را استفاده کنید تا هر چه سریع تر محبوب نزد شما برگردد. طلسم احضار معشوق که در زیر آمده است را 40 مرتبه بخوانید.( نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)اگر تمایل به داشتن ابزاری برای تسلط بر ارواح تمام حیوانات و اشیاء دارید و مایلید آن ابراز را برای دست یابی به عشقتان بکار ببرید؟ در این صورت پیشنهاد می کنیم از صفحه قویترین طلسم محبت هندی دیدن فرمایید.

« يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان »

طلسم محبت آتشی قوی

برای جلب محبت قوی و سریع فرد مورد نظر می توانید از طلسم محبت آتشی قوی که در زیر آمده است استفاده کنید. طلسم محبت آتشی قوی خود در دسته طلسم بازگشت معشوق صبی قرار دارد و اگر آن را روی برگه نوشته و در آب بیندازید به شما کمک می کند بازگشت معشوق بین یک الی سه روز رخ دهد. البته اگر خداوند صلاح بداند.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

تمامی طلسم هایی که در این مطلب با عنوان طلسم بازگشت معشوق صبی آورده شده است به شما کمک می کند تا محبوب مورد نظر خود را هر چه سریع تر بازگردانید. اما در کنار دعا و طلسم گاهی بهتر است تلاش کنید و به دنبال راهی باشید که بتوانید اشتباهات گذشته را نیز جبران کنید. باید بدانید از این پس با چه مهارت و سیاستی رفتار کنید که نه تنها شریک عاطفی خود را برگردانید بلکه به نحوی با هم در تعامل باشید که دیگر وارد چرخه جدایی نشوید.

مطالب مرتبط:

طلسم محبت سوزاندنی با اسفند

دعا برای ملاقات با شخص مورد نظر
دعا برای ملاقات معشوق
طلسم اتشی
20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده
ذکر یا ودود برای حاجت
ذکر یا ودود برای محبت
طلسم احضار فوری معشوق با یخ
طلسم عشق فوری
دعای بازگشت سریع غائب
طلسم قوی برای بازگشت معشوق
ده دعای بازگشت معشوق
دعا برای احضار آنی و سریع معشوق

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

2 Comments

  1. میشه در مورد اینکه باید نام مادر طرف رو بنویسیم یا پدرش رو توضیح بدید؟ چجور باید اسم طرف رو بنویسیم؟ کجاها باید بنویسیم؟

  2. سلام خیلی خیلی عذرمیخوام چیزی که برایم سوال شده اینکه این دعاها منکه يه مردم دقیقان میتوانم ازهمین دعاها برای عشقم استفاده کنم یاکه نه فرقی هست ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن