بازگشت معشوقدعا

دعای برگشت شوهر به زنش

در این مطلب از دعاجو قصد داریم به معرفی دعای برگشت شوهر به زنش بپردازیم. این دعا برای خانم هایی کاربرد دارد که همسرشان از آن ها دلخور شده و فاصله گرفته است. دعای برگشت شوهر به زنش بایستی در امر حلال استفاده گردد تا منجر به دوام زندگی شود. از جمله دعاهایی که در این مقاله با مضمون دعای برگشت شوهر به زنش آمده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
دعا برای برگشت شوهر به زندگی، دعای وابستگی شدید شوهر به زنش، دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر، دعای پشیمانی شوهر، دعای برگشت به خانه و ذکر برای بازگشت همسر. (نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته ).

(برای مطالعه دعای براورده شدن ارزوی محال و دعا حاج قوی به مطلب دعا برای دیدار شخصی مراجعه کنید)

دعا برای برگشت شوهر به زندگی

یکی دیگر از دعای برگشت شوهر به زنش، دعای برگشت شوهر به زندگی می باشد که در زیر آمده است و بایستی آن را 40 مرتبه بخوانید تا با عاشق کردن مرد به صورت مجدد او را به زندگی زناشویی خود برگردانید.( همچنین نگاه کنید به قوی ترین دعای جلب محبت شوهر )

« عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ »

دعای وابستگی شدید شوهر به زنش

در مواردی که خانم بخواهد همسرش را به شدت به خودش وابسته کند می تواند از دعای وابستگی شدید شوهر به زنش استفاده کند تا با جلب محبت شوهر او را به خود وابسته کند و موجب برگشت شوهر به زنش بشود.( نگاه کنید به دعای زبان بند )( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز )

« یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاًْ لِلّه »

دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر                          

اگر زن و شوهری در ارتباط زناشویی یا معمولی با هم قهر کرده اند با خواندن سه مرتبه دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر که از جمله دعاها در زمینه دعای برگشت شوهر به زنش است، می توانید موجبات آشتی زن و شوهر را فراهم کنید. دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر با رفع کدورت پیش آمده موجب برگشت آن ها به هم می شود.( نگاه کنید به   دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب  و  دعای خواب دیدن آینده  و  دعای مخصوص خواستگاری  و  دعا مخصوص ازدواج  و  دعای دیدار  و  چگونه وارد خواب عشقمان شویم   و   دعای مخصوص گرفتاری   و  دعای مخصوص گشایش کار  و  دعای ازدواج با معشوق  )

« وتَمَّتْ کَلِمَةُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ »

دعای پشیمانی شوهر

اگر در رابطه زناشویی یا معمولی، شوهرتان در حق زندگی کار خطایی انجام داده است با خواندن 110 مرتبه دعای پشیمانی شوهر که در زیر آمده است کاری کنید که از کرده ی خود پشیمان شود و معجزه ی بازگشت معشوق به زندگی رخ دهد.(نگاه کنید به دعای برگشتن شخصی که رفته)

« ولَقَدْ فَتَنَّا سُلَیْمَانَ وَأَلْقَیْنَا عَلَى کُرْسِیِّهِ جَسَدًا ثُمَّ أَنَابَ »

دعای برگشت به خانه

اگر در زندگی زناشویی یا عاشقانه شما، همسرتان خانه را ترک کرده است می توانید با خواندن دعای برگشت به خانه که در زیر آمده است موجب بیقراری شدید معشوق شده و کاری کنید هر چه سریع تر دلتنگ شود و به خانه برگردد. دعای برگشت به خانه را هر روز بعد از هر نماز واجب 3 مرتبه بخوانید.

« والقیت علیک محبۀ منی ولتصنع علی عینی.اءذتمشی اختک فتقول هل ادلکم علی من یکفله فرجعناک الی امک کذالک یرجع فلان زاییده شکم فلانه الی هذهی البیت والمکان ولایخرج منه »

ذکر برای بازگشت همسر

در صورتیکه همسرتان از شما فاصله گرفته است می توانید با استفاده از ذکر برای بازگشت همسر که در زیر آمده است او را به سمت خود برگردانید. ذکر برای بازگشت همسر که همان دعای برگشت شوهر به زنش هم هست را هر روز 40 مرتبه زمزمه کنید تا خدواند عنایت فرماید و بازگشت معشوق کمتر از سه روز میسر گردد.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )

« اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَهُ  بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَما اَلَّفْتَ »

 در کنار همه دعاهایی در زمینه دعای برگشت شوهر به زنش که به شما کمک می کند با عزیز شدن شوهرتان را مجدد به خود علاقمند کنید، می توانید به مهارت ها و سیاست های زنانه لازم در زندگی زناشویی آگاهی پیدا کنید و آن ها را به کار ببرید تا با دیوانه کردن محبوب مورد نظر زندگی سراسر آرامشی را برای خود رقم بزنید.

مطالب مرتبط:

مهارت های زناشویی پس از ازدواج

سیاست زنانه برای تغییر رفتار مردان

خیانت در رابطه زناشویی

مقابله با دخالت خانواده در زندگی زناشویی

11 تکنیک برای بهتر شدن و بهبود روابط زناشویی

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

جگونه توجه شوهر را به خود معطوف کنیم

چگونه شوهرم را وابسته به خانه کنم

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

ذکر یا ودود برای حاجت

ذکر یا ودود برای محبت

دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز

دعای رام کردن شوهر

ده دعای بازگشت معشوق

بهترین دعای محبت

دعا برای کار

سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر

دعای برای آشتی زن و شوهر وی نمک

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن