بازگشت معشوقدعا

دعای بازگشت سریع غایب

سایت دعاجو در این مطلب قصد دارد مجموعه ای از مجرب ترین دعاها در زمینه بازگشت غائب را به شما عزیزان معرفی کند. این دعاها به افرادی که منتظر هستند شخص غائب از راه دور برسد و دوری خاتمه پیدا کند کمک می کند. از مجموعه دعای بازگشت سریع غائب می توان به دعای فوری برای بازگشت غائب، دعای بازگشت سریع غائب، دعا برای احضار آنی و سریع معشوق، دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق، دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق و دعای برگشت غائب اشاره کرد. تمامی این دعاها به عنوان معجزه بازگشت معشوق هستند که به صورت معجزه آسا عمل می کنند.

دعای برگشت غائب

دعای برگشت غائب که در زیر آمده است را هرکه بخواند فرد غائب مورد نظر به امید خدا نزد وی باز خواهد گشت. توجه داشته باشید دعای بازگشت غائب را روزی سه مرتبه بعد از نماز یومیه بخوانید.(نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق)

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا

دعای فوری برای بازگشت غائب

اگر شخصی همسر یا فرزندی دارد که به علت اختلاف و دعوا از خانه رفته است با خواندن دعای فوری برای بازگشت غائب می تواند با ایجاد آشتی فوری شخص غائب را به خانه برگرداند.(نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)

والقیت علیک محبۀ منی و لتصنع علی عینی اذ تمشی اختک فتقول هل ادلکم علی من یکفله فرجعناک الی امک کذالک یرجع فلان ابن فلانه الی هذه البیت و المکان ولایخرج منه

دعای بازگشت سریع غائب

اگر کسی منتظر فردی از راه دور است و میخواهد غائب خود را سریع ببیند بهتر است دعای بازگشت سریع غائب را بخواند. برای این امر دعای بازگشت سریع غائب که در زیر آمده است را 7 مرتبه بخواند تا بازگشت معشوق در یک الی سه روز میسر گردد.

محَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعاً سُجَّداً یَبْتَغُونَ فَضْلاً مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاهِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ توکلوا یا خدام هذا الخاتم الشریف بجلب کذا الى محبه کذا الوحا العجل الساعه

دعا برای احضار آنی و سریع معشوق

برای احضار آنی و سریع معشوقی که قهر کرده و رفته است باید دعا برای احضار آنی و سریع معشوق که در زیر آمده است را 70 مرتبه با صدای بلند بخوانید و از درگاه خدای متعال استغفار کنید.

يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

اگر به دنبال دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق هستید می توانید دعای زیر که همان دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق است را بخوانید و سپس روی یک تکه کاغذ تمیز نوشته و همراه خود داشته باشید تا زمانیکه معشوق مورد نظر بازگردد.(نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)

بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَى أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَى وَوَجَدَكَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَكَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

 دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

در مواردی که معشوق از خواهان ناراحت شده و او را ترک کرده است، خواهان باید دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق را بخواند. این دعا به عاشق کمک می کند دورت ایجاد شده در دل معشوق از بین برود و معشوق نزد عاشق بازگردد. دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق که در زیر آمده است را با طهارت کامل و خلوص نیت به وقت ظهر خوانده شود.

وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ. َوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ . وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ. وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ. وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ. ذَلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ

توجه به این نکته لازم است که همه ی دعاهای بالا که در زمینه بازگشت غائب و برگشتن شخصی که رفته است بسیار موثر هستند اما در کنار همه این دعاها بهتر است مهارت هایی را نیز یاد بگیریم که چگونه رفتار کنیم تا فرد مورد نظر مجددا از ما دور نشود ( نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته).

مطالب مرتبط:

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

دعای برگشت زن طلاق گرفته

دعای بازگشت عشق تضمینی

ده دعای بازگشت معشوق

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

دعا برای ازدواج با معشوق به صورت تضمینی

دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور

طلسم بازگشت معشوق صبی

برچسب ها

نوشته های مشابه

2 Comments

  1. سلام و شب بخیر ببخشید ما بخوابم طرفمونو احضار کنیم اسم خودمون رو بنویسم بعد اونو.مثلا تو دعاها نوشته فلان بن قبل علی حب بنت فلان
    مثلا من اکرمم اسم طرفم محمد باید محمد رو در جای اول جلی گذاری کنم؟

    1. اگه می خواید طرفتون رو احضار کنید باید دعا بخونید و بعد نیتتون رو از خدا طلب کنید. اما در نهایت نیاز دارید با اون شخص ارتباط برقرار کنید.
      یه سری مهارت های ارتباطی هستی از راه دور و بدون نیاز به ارتباط مستقیم. قانون جذب از راه دور نوین بینش را در گوگل جست و جو کنید و اون مهارت هارو یاد بگیرید. یادتون باشه در کنارش دعا هم خیلی تاثیر داره اما دعای تنهایی به ندرت نتیجه می ده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن