بازگشت معشوقدعا

ده دعای بازگشت معشوق

گاه در روابط عاشقانه به علت مسائل مختلفی بین عاشق و معشوق مشکلاتی پیش می آید که منجر به سردی رابطه و یا جدایی آن ها می گردد. به همین علت در این مطلب از سایت دعاجو برای شما عزیزان که به دنبال دعای بازگشت معشوق برای برگشتن به رابطه خود می باشید، سعی کرده ایم تا برگزیده ای از ده دعای بازگشت معشوق را جمع آوری کنیم. این دعاها شامل دعای بازگشت معشوق با سوره الضحی، ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق، دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز، معجزه بازگشت معشوق، دعای برگشت شوهر به زنش، دعای بازگشت غائب، دعای بازگشت معشوق در یک روز، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق، دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق و دعای بازگشت معشوق از راه دور می باشند.

دعای بازگشت معشوق با سوره الضحی

یکی از دعاهایی که برای برگرداندن محبوب توسط بزرگان توصیه شده است دعای بازگشت معشوق با سوره الضحی می باشد. فضیلت سوره الضحی از جانب پیامبر اسلام بسیار شنیده شده است. دعای بازگشت معشوق با سوره الضحی که در زیر آمده است را با نیت برگشت به رابطه ای پایدار بخوانید.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )

« بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِيمِ

وَالضُّحَىٰ ﴿١﴾ وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَىٰ ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَىٰ ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَىٰ ﴿٤﴾ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىٰ ﴿٥﴾ أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَىٰ ﴿٦﴾ وَوَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدَىٰ ﴿٧﴾ وَوَجَدَكَ عَائِلًا فَأَغْنَىٰ ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾ »

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بسیار مجرب است و به همین دلیل است که جزو ده دعای بازگشت معشوق می باشد. برای برگرداندن معشوق مورد نظر کافی است ذکر « الله الصمد » را 1000 بار تکرار کنید تا بوسیله جلب محبت معشوق او را به برقراری رابطه ای عاطفی و همیشگی برگردانید.( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )( نگاه کنید به دعای زبان بند )

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

یکی از دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز با ختم صلوات می باشد. به این صورت که بعد از هر بار نماز 5 دوره تسبیح صلوات بفرستید تا با جلب محبت و یاری خداوند، بازگشت معشوق کمتر از سه روز میسر گردد.

معجزه بازگشت معشوق

آیاتی از سوره انعام به عنوان دعای بازگشت معشوق تلقی می شوند و کسی که این آیات را بخواند می تواند هر چه سریع تر به خواسته خود که همان معجزه ی بازگشت معشوق است برسد. دعای بازگشت معشوق از سوره انعام که در زیر آمده است را 7 مرتبه قرائت کنید.

« وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ. وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ. وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ. وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ. وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ. ذَلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ »

دعای برگشت شوهر به زنش

دعای برگشت شوهر به زنش برای مواردی است که زن و شوهر در آستانه ی جدایی هستند و مرد از همسرش دلسرد شده است. دعای برگشت شوهر به زنش که در زیر آمده است را 40 مرتبه بخوانید تا با عاشق کردن مرد خود او را به زندگی برگردانید.(نگاه کنید به دعای پشیمانی شوهر)

« عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ »

دعای بازگشت غائب

دعای بازگشت غائب نیز از دسته ده دعای بازگشت معشوق می باشد و هر که این دعا را بخواند بازگشت فرد مورد نظر اتفاق می افتد.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا »

دعای بازگشت معشوق در یک روز

دعای بازگشت معشوق در یک روز از جمله دعاهای بسیار فوری برای برگرداندن محبوب مورد نظر است که با دلتنگ کردن و بیقراری شدید معشوق اثر می کند. دعای بازگشت معشوق در یک روز را که در زیر آمده است 1000 مرتبه بخوانید.

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق بسیار توصیه شده است. چرا که این دعا نشانه ی اراده ی قوی خداوند است. به این صورت که اگر خداوند کاری را بخواهد حتما انجام می شود. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه بخوانید تا با دیوانه کردن محبوب او را بازگردانید. (نگاه کنید به سوره ای برای بازگشت معشوق)

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (نحل، ۴۰)

إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل عمران، ۴۷ و…)

خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل‏عمران، ۵۹)

إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (یس، ۸۲)

وَیَوْمَ یَقُولُ کُن فَیَکُونُ (انعام، ۷۳) »

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

در مواردی که طاقت دوری معشوق را ندارید و می خواهید خیلی فوری بازگشت محبوب رخ دهد می توانید از دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق استفاده کنید. این دعا با رفع کدورت به شما کمک می کند به خواسته خود برسید.

«اللهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللهُ أَحَدٌ اللهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ. أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا [الْعَلْیَاءِ] وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ اِلّا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ »

دعای بازگشت معشوق از راه دور

اگر رابطه تان با معشوق به هم خورده است و حال به وی دسترسی ندارید می توانید از دعای بازگشت معشوق از راه دور استفاده کنید تا با عزیز شدن نزد معشوق او را به سمت خود برگردانید. دعای بازگشت معشوق از راه دور که در زیر آمده است را هنگام ظهر زیر آسمان بخوانید.

« ویَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا لَا تَرَى فِیهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا »

در آخر بایستی به این نکته اشاره کنیم که اگر مشکلی بین شما و شریک عاطفی تان پیش آمده که باعث جدایی شده است دعای بازگشت معشوق در این زمینه به شما کمک می کند اما در کنار دعا خداوند خود نیز می فرماید از تو حرکت از من برکت. پس خواندن دعا به تنهایی گره گشای این مشکل نخواهد بود و بهتر است علاوه بر توکل بر خداوند خود نیز تلاش کنید و به دنبال کسب مهارت ها و تکنیک هایی باشید که نه تنها معشوق مورد نظر را به سمت برقراری مجدد رابطه برگردانید، بلکه بدانید از آن پس چگونه رفتار کنید که دیگر از این قبیل مشکلات در رابطه عاشقانه شما رخ ندهد.

مطالب مرتبط:
برگرداندن معشوق با موکل
طلسم بازگشت معشوق صبی
دعای برگشتن شخصی که رفته
طلسم قوی برای بازگشت معشوق

ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

معجزه ختم سوره توحید برای حاجت فوری

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن