دعا

مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد

در این مطلب از سایت دعاجو می خواهیم به معرفی مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد بپردازیم. بوجود آمدن کدورت و در نتیجه قهر بین دوستان و آشنایان و زن و شوهر و همه افراد رخ دادی طبیعی است که همه با آن سر و کار دارند مهم اینست که سریعتر با رفع کدورت بتوان صلح و آشتی برقرار کرد. به همین دلیل است که تلاش کرده ایم مجموعه ای از مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد را برای شما گردآوری کنیم. این مجموعه شامل دعای آشتی فوری، دعای آشتی فوری از راه دور، دعای سریع الاجابه برای آشتی، دعای آشتی بین زن و شوهر، دعای آشتی بین دو نفر از راه دور، دعا برای آشتی خانواده و دعا برای آشتی بین دو دوست می باشد.(نگاه کنید به دعا برای کار بسته و دعای محبت سریع الاجابه)

دعای آشتی فوری

در مواردی که با فرد خاصی قهر هستید و می خواهید هرچه سریعتر با وی آشتی کنید می توانید از دعای آشتی فوری که در مجموعه مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد است و در زیر آمده است استفاده کنید. این دعا با رفع کدورت باعث برقرای هر چه سریعتر صلح و آشتی می شود.(همچنین نگاه کنید به بهترین دعای محبت)

« عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ »

دعای آشتی فوری از راه دور

اگر با فردی از راه دور دچار مشکل شده اید به گونه ای که به او دسترسی ندارید و خواهان برقررای ارتباط و آشتی هستید برای بهره گیری از مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد می توانید از دعای آشتی فوری از راه دور استفاده کنید. دعای آشتی فوری از راه دور که در زیر آمده است را بخوانید تا با بیقراری شدید فرد مورد نظر دلش نرم شده و آشتی کنید.

« اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ »

دعای سریع الاجابه برای آشتی

برای افرادی که می خواهند هر چه زودتر دعوا و قهر را از بین ببرند، دعای سریع الاجابه برای آشتی بسیار کارامد است و جزو دسته ی مجرب ترین دعای آشتی فوری می باشد. دعای سریع الاجابه برای آشتی که در زیر آمده است را بایستی در نیمه شب 110 مرتبه خواند. این دعا با جلب محبت محبوب باعث آشتی می شود.(همچنین نگاه کنید به دعا برای آشتی بین دو دوست)

« الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ »

دعای آشتی بین زن و شوهر

بسیار اتفاق می افتد که بین زن و شوهر قهر بوجود بیاید. اگر می خواهید هر چه زودتر دعوای زن و شوهر بر طرف شود می توانید از دعای آشتی بین زن و شوهر که از مجرب ترین دعای آشتی فوری است استفاده کنید. دعای آشتی بین زن و شوهر را که در زیر آمده است هنگام پخت غذا بخوانید و غذا را به خورد فرد مورد نظر دهید. این دعا باعث عزیز شدن در نزد هم شده و صلح و آشتی را بین زن و شوهر برقرار می کند.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (همچنین نگاه کنید به دعای آشتی زن و شوهر)

« یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه »

دعای آشتی بین دو نفر از راه دور

گاهی دو فرد از راه دور با هم دچار مشکل شده و قهر می کنند. در این موارد برای آشتی دادن آن ها نیاز است که حتما دعای آشتی بین دو نفر از راه دور را که در زیر آمده است بخوانید. باید توجه داشته باشید که این بخش از مجموعه مجرب ترین دعای آشتی فوری را باید به نیت هر کدام از افراد 14 مرتبه بخوانید.

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ. وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ. »

دعا برای آشتی خانواده

اگر در بین افراد خانواده کدورتی پیش آمده و با هم قهر هستند، می توانید از دعا برای آشتی خانواده که از مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد خانواده است استفاده کنید. دعا برای آشتی خانواده که در زیر آمده است را 5 مرتبه بخوانید.

« وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَيْرٌ »

دعا برای آشتی بین دو دوست

توصیه شده است برای برقراری مودت بین دو دوست که با هم اختلاف دارند باید دعا برای آشتی بین دو دوست که در زیر آمده است 7 مرتبه خوانده شود.

« إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ. وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا. فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا. »

در پایان این نکته نیز قابل تامل است که تمامی دعاهای مجرب آشتی فوری بین افراد بسیار سریع عمل کرده و منجر به برقراری صلح و دوستی می شود. اما در این بین مهم است به این مسئله نیز توجه کنیم که چرا قهر و دعوا پیش آمده و شروع کنیم به یادگیری مهارت ها و تکنیک های ارتباطی که بتوانیم بدون بحث و دعوا با دیگران تعامل کنیم و آن ها را در جهت خواسته های خود متقاعد کنیم.

مطالب مرتبط:

4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

قانون جذب عشق از راه دور در شبکه 6 مرحله ای جذب

بعد از جدایی چه باید کرد – بایدها و نبایدها بعد از کات کردن

چرا بازگشت به رابطه پس از جدایی ساده است اما کافی نیست

جذب افراد با ذهن

قانون جذب عشق از راه دور با هدایت ضمیر ناخودآگاه

9 قانون در دلبری با موبایل از راه دور

دعا به زبان انگلیسی – Islamic dua in English

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

دعای بازگشت سریع غائب

دعای جلب محبت پسر برای ازدواج

دعای محبت بسیار قوی از راه دور

برچسب ها

نوشته های مشابه

2 Comments

  1. دعای آخری رو لطفا لطفا هرکی این پیاممو میبینه بخونه منو دوستم باهم آشتی کنیم من بدون اون نمیتونم?????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن