دعامحبوبیت

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

در این مطلب از سایت دعاجو قصد داریم به ارائه دعاهایی بپردازیم که به عزیز شدن خانم ها نزد شوهرشان کمک می کند. دعا برای عزیز شدن نزد شوهر در بین خانم ها بسیار کاربردی بوده و به آن ها کمک می کند نزد همسرشان محبوبیت ویژه ای بدست بیاورند. از مجموعه دعا برای عزیز شدن نزد شوهر می توان به دعا برای عزیز شدن نزد شوهر، دعا برای عزیز شدن نزد شوهر با ذکر یا ودود، دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر، دعا برای عزیز شدن نزد معشوق، دعا برای عزیز شدن در چشم همه، دعا برای عزیز شدن نزد شخصی خاص، دعای جلب محبت شوهر و دعای وابسته کردن شوهر اشاره کرد که همگی باعث می شود محبت زن در دل همسرش افتاده و نزد شوهرش عزیز شود.(نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

برای اینکه خانمی نزد شوهرش عزیز و با ارزش شود باید دعا برای عزیز شدن نزد شوهر که در زیر آمده است را 11 مرتبه بخواند و به یک لیوان آب فوت کند و آب را به شوهرش بدهد تا دعا برای عزیز شدن نزد شوهر اثر کند و محبوب وی گردد. این دعا به جلوگیری از خیانت مرد به زن نیز کمک خواهد کرد.

« بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَ اللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَ لَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَ وَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَ وَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ »

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر با ذکر یا ودود

یکی از مجرب ترین اذکار ذکر یا ودود است و در دعا برای عزیز شدن نزد شوهر نیز بسیار کاربردی است. در دعا برای عزیز شدن نزد شوهر با ذکر یا ودود بایستی هر روز به مدت 10 روز 1021 مرتبه بگویید: « یا ودود ». امید است که این ذکر اثر کرده و با تسخیر قلب شوهر نزد وی عزیز شوید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای حرف شنوی شوهر)

دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر

آمده است اگر خانمی می خواهد نزد خانواده شوهر خود عزیز و محبوب شود باید دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر را که در زیر آمده است روی کاغذی بنویسد و هنگام ملاقات خانواده همسرش همراه خود داشته باشد تا با بستن زبان خانواده شوهر خود بتواند نزد آن ها عزیز و محبوب به شمار بیاید.

« اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی إِلْفَهَا وَ وُدَّهَا وَ رِضَاهَا بِی وَ أَرْضِنِی بِهَا وَ اجْمَعْ بَیْنَنَا بِأَحْسَنِ اجْتِمَاعٍ وَ أَنْفَسِ ائْتِلَافٍ فَإِنَّکَ تُحِبُّ الْحَلَالَ وَ تَکْرَهُ الْحَرَامَ وَ اعْلَمْ أَنَّ الْإِلْفَ مِنَ اللَّهِ وَ الْفِرْکَ مِنَ الشَّیْطَانِ لِیُکَرِّهَ مَا أَحَلَّ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ »

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

برای اینکه نزد معشوق خود عزیز شوید باید دعا برای عزیز شدن نزد معشوق را که در زیر آمده است بخوانید تا با تسخیر قلب معشوق نزد وی عزیز و محبوب شوید.

« یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح »

دعا برای عزیز شدن در چشم همه

اگر کسی بخواهد در نزد همه عزیز و محبوب شود بایستی دعا برای عزیز شدن در چشم همه را که در زیر آمده است هر روز بخواند. نقل شده است هرقدر فردی در چشم همه بی ارزش باشد با خواندن این دعا می تواند با جلب محبت به هدفش که عزیز شدن در چشم همه هست برسد.

« یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ »

دعا برای عزیز شدن نزد شخصی خاص

نقل شده است اگر کسی بخواهد در نزد شخصی خاص عزیز شود باید دعا برای عزیز شدن نزد شخصی خاص را که در زیر آمده است قبل از ملاقات با فرد مورد نظر هفت مرتبه بخواند و نیت محبوبیت در نزد آن شخص خاص را داشته باشد. توجه شود دعا برای عزیز شدن نزد شخصی خاص برای امر حلال کاربرد دارد.( همچنین نگاه کنید به دعای زبان بند قوی و فوری)

« یا عزیز یا حمید یا مجید یا فعال لما یرید »

دعای جلب محبت شوهر

توصیه شده است خانمی که خواهان جلب محبت شوهر خود می باشد باید دعای جلب محبت شوهر که در زیر آمده است را به قند یا نبات بخواند و آن را به خورد همسرش دهد. امید است که دعای جلب محبت شوهر اثر کرده و وی بتواند محبت همسرش را جلب )کند. (همچنین نگاه کنید به طلسم محبت

« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ »

دعای وابسته کردن شوهر

برای اینکه خانمی بتواند همسرش را وابسته و مطیع خود کند توصیه شده است دعای وابسته کردن شوهر که در زیر آمده است را بخواند و به سمت همسرش فوت کند تا با بیقراری شدید شوهر او را وابسته و مطیع خود کند.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز )

« اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ »

در پایان لازم است به این نکته اشاره کنیم که تمامی دعاهای آورده شده در این مقاله از سایت دعاجو در زمینه دعا برای عزیز شدن نزد شوهر کاربردی بوده و به افزایش محبوبیت شما کمک خواهد کرد. اما همانطور که خداوند خود به بنده خویش فرموده است که از تو حرکت از من برکت. پس بایستی در کنار تمام این دعاها، روش ها و مهارت های لازم برای زندگی کردن و رفتار کردن با همسر خود را بدانید تا بتوانید همواره برای وی و خانواده اش عزیز و محبوب باشید و نیاز است سیاست های زنانه لازم در این باره را آموخته و در زندگی به کار ببرید تا بتوانید زندگی شیرینی برای خود رقم بزنید.

مطالب مرتبط:

دعای دیوانه کردن محبوب
دعای آشتی زن و شوهر
دعای رام کردن شوهر
طلسم مطیع کردن شوهر
دعای پشیمانی شوهر
بهترین دعای محبت
قوی ترین دعای جلب محبت شوهر
دعای محبت با پیاز

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن