طلسممحبوبیت

انواع طلسم محبت دفنی

تاکنون در دعاجو دعاها و اذکار زیادی در مورد افزایش محبت بین افراد معرفی کرده ایم. در این مطلب می خواهیم به انواع طلسم محبت دفنی بپردازیم تا آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند بتوانند با استفاده از این طلسم های محبت دفنی به هدف خود برسند. توجه داشته باشید تمامی این طلسم ها تنها در موارد حلال و در صورتیکه خواست خدا باشد عمل خواهند کرد و از آن ها برای موارد حرام استفاده نکنید.

طلسم محبت دفنی با تخم مرغ

در روز پنجشنبه و ساعت مشتری، یک تخم مرغ برداشته و طلسم زیر را 7 مرتبه روی آن بنویسید. سپس تخم مرغ را به آرامی در زیر خاک قرار دهید و روی آن را بپوشانید.

« 1 لا ۹۸ ۱۱۱ ۱۱۱ ۱۱ لا ۳۹طا لا ۸۱ »

طلسم محبت دفنی فوری

اگر برای جلب محبت شخصی خاص به دنبال راه کاری هستید، می توانید از طلسم محبت دفنی فوری استفاده کنید. به این صورت که بعد از نماز صبح، 7 مرتبه عبارت زیر را به یک تکه سنگ کوچک خوانده و سپس سنگ را زیر خاک دفن کنید تا خیلی فوری جلب محبت معشوق میسر گردد.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ »

طلسم محبت دفنی با لباس معشوق

این نوع از طلسم محبت دفنی برای افرادی مناسب است که دسترسی به لباس معشوقشان دارند و می خواهند میزان مهر و محبت بین آن ها بیشتر گردد. پس عبارت زیر را 100 مرتبه به یکی از لباس های قدیمی معشوق بخوانید و آن را در زیر خاک دفن کنید. دقت کنید که تنها یک برش کوچک از لباس کافی است و نیازی نیست کل لباس را دفن کنید. همین امر باعث بیقراری شدید وی خواهد شد.

« قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ »

طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ

در طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ باید 5 برگه کاغذ تمیز برداشته و و عبارت زیر را روی آن ها بنویسید سپس هر دوشنبه هنگام غروب آفتاب یکی ا کاغذها را بسوزانید. این کار را برای امر حلال تا 5 هفته انجام دهید امید است که جلب محبت حاصل شود.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

طلسم محبت دفنی قوی

اگر به دنبال طلسم محبت دفنی بسیار قوی تا فرد مورد نظر را شیفته خود کنید باید عبارت زیر را 10 مرتبه روی یک کاغذ سفید بدون خط بنویسید و سپس آن را تا زده و در خاک باغچه دفن کنید. امید است که خداوند ما را به حاجتتان برساند.

« الوحا الوحا الوحا العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه »

طلسم محبت دفنی با خرما

برای این نوع از طلسم محبت دفنی باید یک هسته خرما را برداشته و عبارت زیر را 70 مرتبه به آن بخوانید و سپس هسته خرما را درون یک باغچه خاک کنید و هر بار که به او آب می دهید مجددا عبارت زیر را یک مرتبه بخوانید. این کار را تا 70 روز تکرار کنید. تا موفق به جلب محبت یار شوید.

« یا معشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان »

طلسم محبت دفنی با فلفل سیاه

هفت عدد دانه فلفل سیاه برداشته و به هرکدام عبارت زیر را بخوانید و سپس آن ها را در خاک دفن کنید تا بتوانید از این طلسم محبت دفنی جهت برآورده شدن خواسته خود در امر حلال استفاده کنید.

« اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ »

طلسم محبت دفنی با دانه انگور

نوع دیگری از طلسم محبت دفنی، با استفاده از دانه انگور انجام می شود که دقیقا همانند طلسم محبت دفنی با خرما می باشد و باید همان رویه را برای دانه انگور که یک میوه بهشتی است انجام دهید.

در این مطلب از دعاجو سعی کردیم به انواع مختلف طلسم محبت دفنی از جمله طلسم محبت دفنی با تخم مرغ، طلسم محبت دفنی فوری، طلسم محبت دفنی با لباس معشوق، طلسم محبت سوزاندنی با کاغذ، طلسم محبت دفنی قوی، طلسم محبت دفنی با خرما، طلسم محبت دفنی با فلفل سیاه و طلسم محبت دفنی با دانه انگور بپردازیم. همه طلسم ها برای موارد حلال کاربرد دارد و استفاده از آن ها در امور حرام تبعات سنگینی به دنبال دارد.
فراموش نکنید در کنار انجام طلسم و خواندن دعا در زمینه رسیدن به اهداف خود تلاش کنید و به کسب مهارت های ارتباطی و اجتماعی نیز بپردازید تا بتوانید خود را به شخصیتی محبوب نزد دیگران تبدیل کنید.

مطالب مرتبط:

دعای محبت با پیاز

دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک

دعای دیوانگی معشوق

دعای زبان بند صم بکم

دعای فراموشی عشق

دعای بازگشت عشق تضمینی

دعای مرجانه (بازگشت معشوق + ازدواج)

برچسب ها

نوشته های مشابه

2 Comments

  1. سلام
    مورد فوری دارم کجا میتونم مشورت بگیرم ازتون؟
    به جان بچه اتون مهمه سریعا نیاز به راهنمایی دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن