آشتی و رفع کدورتدعا

دعا برای آشتی بین دو دوست

دعاجو در این مطلب خود با عنوان دعا برای آشتی بین دو دوست سعی در جمع آوری بهترین دعاها در زمینه صلح و رفع کدورت برای شما عزیزان است. چنانچه بین شما و اطرافیانتان مشکلی پیش آمده است می توانید با استفاده از مجموعه دعا برای آشتی بین دو دوست این مشکل را برطرف نمایید. دعا برای آشتی بین دو دوست شامل دعای آشتی فوری، دعای آشتی بین دو نفر از راه دور، ذکر یاودود برای آشتی بین دو دوست، دعا برای آشتی بین دو دوست با سوره نصر، دعا برای رفع کدورت خانوادگی و دعای آشتی بین زن و شوهر می باشد که همگی در زیر آمده است.

دعای آشتی فوری

اگر بین شما و فرد خاصی قهری پیش آمده است از دعای آشتی فوری می توانید استفاده کنید که خود در مجموعه دعا برای آشتی بین دو دوست قرار دارد و خیلی سریع باعث بیقراری شدید فرد مورد نظر می شود. دعای آشتی فوری که در زیر آمده است را با خلوص نیت بخوانید.( نگاه کنید به دعای زبان بند )

« عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ »

دعای آشتی بین دو نفر از راه دور

اگر با فردی قطع ارتباط کرده اید و وی از شما دلخور است اما به او دسترسی ندارید می توانید از دعای آشتی بین دو نفر از راه دور استفاده کنید. برای اثر گذاری بیشتر این دعا را 14 مرتبه بخوانید و هنگام وزش باد فوت کنید تا بوسیله جلب محبت فرد مورد نظر دل او را بدست آورید.(نگاه کنید به دعای دلتنگ شدن فرد از راه دور)

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ. وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ. »

ذکر یاودود برای آشتی بین دو دوست

ذکر یاودود یکی از مجرب ترین اذکار می باشد که توسط بزرگان به وفور توصیه شده است. یکی از دعاها در مجموعه دعا برای آشتی بین دو دوست نیز ذکر یاودود برای آشتی بین دو دوست می باشد که بایستی به هنگام غروب آفتاب 1000 مرتبه بگویید «یاودود». (همچنین نگاه کنید به مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد)

دعا برای آشتی بین دو دوست با سوره ی نصر

سوره ی مبارکه نصر از سوره های پر فضیلت قرآن کریم است که به عنوان دعا برای آشتی بین دو دوست هم به کار می رود. دعا برای آشتی بین دو دوست با سوره نصر که در زیر آمده است را بعد از نمازهای واجب بخوانید.(همچنین نگاه کنید به بهترین دعای محبت)

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا »

دعا برای رفع کدورت خانوادگی

در مواردی که بین اعضای خانواده کدورتی رخ داده است از دعا برای رفع کدورت خانوادگی استفاده کنید. این دعا بسیار توصیه شده است و باعث رفع کدورت و جلب محبت اعضای خانواده می گردد.

« وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَيْرٌ »

دعای آشتی بین زن و شوهر

گاهی بین زن و شوهرها اختلافی پیش می آید که ممکن است منجر به قهر و یا حتی جدایی شود. دعای آشتی بین زن و شوهر باعث دیوانه شدن محبوب گشته و با عزیز شدن نزد معشوق کمک می کند زن و شوهر با هم آشتی کنند.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز )

« تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم »

در انتها بایستی به این موضوع نیز اشاره کنیم که تمامی دعاهای آورده شده در این مطلب در زمینه دعا برای آشتی بین دو دوست بسیار کارآمد هستند و در مواقع ناراحتی و کدورت به کار می آیند اما علاوه بر دعا بهتر است خود را در زمینه مهارت های ارتباطی نیز قوی کنید که از این به بعد ناراحتی بین شما و بقیه رخ ندهد و حتی اگر نظرات مخافی هم دارید بدانید چگونه این نظر را عنوان کنید و رفتار کنید تا فرد مقابل بدون هیچ دلخوری پذیرای شما باشد.

مطالب مرتبط:
دعای رفع کدورت بین زن و شوهر

دعای برگشت همسر به خانه
ذکر برای ازدواج با معشوق
ذکر یا فتاح برای ازدواج
دعای سریع الاجابه برای آشتی
دعای برگشت شوهر به زنش
دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور
ذکر یا ودود برای محبت

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن