آشتی و رفع کدورتبازگشت معشوقدعا

دعای برگشت زن طلاق گرفته

دعای برگشت زن طلاق گرفته و گلچینی از دعاها در زمینه بازگشت همسر و معشوق موضوع این مطلب از دعاجو را تشکیل می دهد. به این دلیل که امروزه بسیاری از روابط عاطفی و عاشقانه به دلیل عدم آگاهی افراد از نحوه رفتار صحیح با شریک عاطفی شان به جدایی و طلاق منجر می شود، دعاجو قصد دارد در این مطلب به معرفی دعای برگشت زن طلاق گرفته از راه دور، دعای برگشت زن طلاق گرفته سریع الاجابه، دعای آشتی بعد از طلاق، دعای برگشت همسر بعد از طلاق، دعای باگشت معشوق و دعای بازگشت معشوق در یک روز بپردازد.

دعای برگشت زن طلاق گرفته از راه دور

اگر به دنبال دعای برگشت زن طلاق گرفته از راه دور هستید، می توانید از دعایی که در زیر آمده است بهره ببرید تا همسرتان را بعد از طلاق به سمت خود و زندگی مشترکتان برگردانید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور)

« اللّهمَ اَلِّفْ بَینی وَبَینَها بَینَ آدَمَ وَحَوّا کَمااَلَّفْتَ »

دعای برگشت زن طلاق گرفته سریع الاجابه

اگر به دنبال دعای برگشت زن طلاق گرفته به صورت فوری هستید می توانید از دعای زیر بهره بگیرید و آن را 110 مرتبه تکرار کنید. امید است که جلب محبت معشوق میسر گردد.

« وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ »

دعای آشتی بعد از طلاق

دعای آشتی بعد از طلاق که در زیر آمده است نیز در مجموعه دعای برگشت زن طلاق گرفته قرار دارد و اگر زن و شوهری از هم دلسرد شده اند و طلاق گرفته اند با خواندن 70 مرتبه این دعا، باعث بیقراری در دلشان می شوید و در نتیجه به امید خداوند بلند مرتبه آشتی حاصل خواهد شد.

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ »

دعای برگشت همسر بعد از طلاق

اگر همسرتان از شما جدا شده است و به دنبال ترمیم رابطه خود می باشید، از دعای برگشت همسر بعد از طلاق که در زیر آمده است بهره ببرید تا به یاری پروردگار همسرتان به زندگی با شما بازگردد. دعای برگشت همسر بعد از طلاق را بعد از نماز یومیه 7 مرتبه بخوانید تا با رفع کدورت به خواسته خود برسید.

« اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ »

دعای بازگشت معشوق

یکی دیگر از دعاهایی که در مطلب دعای برگشت زن طلاق گرفته می خواهیم به شما معرفی کنیم، دعای بازگشت معشوق می باشد که در زیر آمده است این دعای بسیار مجرب را برای موارد حلال بعد از هر نماز یومیه با خلوص نیت قرائت کنید.

« بسم الله الرحمن الرحیم. اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ. لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ. مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَ مَا خَلْفَهُمْ. وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء. وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا. وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ. لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ. فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤمِن بِاللّه. فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا. وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ. اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ. وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ. یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ. أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ. صدق الله العلی العظیم »

دعای بازگشت معشوق در یک روز

در این بخش از دعای برگشت زن طلاق گرفته می خواهیم به دعای بازگشت معشوق در یک روز که بسیار محبوب است بپردازیم. برای این کار کافی است دعای بازگشت معشوق در یک روز که در زیر آمده است را 1000 مرتبه بخوانید و نیت کنید تا معشوق خیلی فوری به شما بازگردد. توجه داشته باشید از این دعا تنها در موارد حلال استفاده کنید.

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

در این مطلب سعی کردیم مجموعه دعای برگشت زن طلاق گرفته را برای شما عزیزان جمع آوری کنیم. قطعا دعا کردن به درگاه ایزد منان آرامش قلب خاصی برای ما به همراه خواهد داشت و به ما کمک می کند به خواسته ها و اهداف خود برسیم، اما یادمان باشد در مسیر رسیدن به هدف خودمان هم تلاش کنیم و مهارت های لازم برای پیمودن مسیر خوشبختی را یاد بگیریم. به عنوان مثال در مبحث زندگی مشترک باید از تکنیک ها و مهارت های ارتباطی موثر با همسر آگاه باشیم تا از جدایی و طلاق جلوگیری کنیم و یا اگر زندگی ما در مراحل جدایی قرار دارد بیاموزیم چگونه همسرمان را برگردانیم و آشیانه ای گرم بسازیم.

موارد مرتبط:

دعای آشتی بعد از طلاق

دعا برای فراموشی عشق

طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه

دعا برای رفع سردی رابطه

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق و ازدواج

ذکر یاحلیم برای بازگشت معشوق

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن