دعا

 مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری

افراد زیادی در موقعیت های مختلفی قرار می گیرند که نیاز به بستن زبان فرد یا افراد مقابلشان دارند تا بتوانند مسیرشان را بهتر پیش ببرند. این بستن زبان می تواند در ارتباط با همسر، خانواده، جامعه و یا محیط کاری باشد. به همین دلیل است که در این مطلب از سایت دعاجو به گردآوری مجموعه ای بهترین دعای زبان بند قوی و فوری اقدام کرده ایم تا در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم و با بهره گیری از آن ها بتوانید به نتیجه برسید. مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری شامل دعای زبان بند تضمینی، دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر، دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر، دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور، دعای زبان بند صم بکم عمی، دعای زبان بند فوری برای کار و دعای زبان بند قوی و فوری زیر سنگ می باشد که همگی باید در امر حلال استفاده شود.

دعای زبان بند تضمینی

دعای زبان بند تضمینی از مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری به حساب می آید. این دعا به افراد کمک می کند در هر شرایطی به صورت تضمینی بتوانند زبان فرد مورد نظر را ببندد و از این طریق به خواسته خود برسند. دعای زبان بند تضمینی که در زیر آمده است را برای بستن زبان به صورت قوی و فوری باید قبل از ملاقات با شخص مورد نظر 7 مرتبه تلاوت کنید.

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »

( برای آشنایی با قدرت و انرژی سنگ ها نگاه کنید بهسنگ مهرومحبت و سنگ ماه تولد)

دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر

خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هذفشان برسند می توانند از دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است. خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد.

« رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر

بسیاری از خانم ها به دنبال بستن زبان خانواده شوهر خود هستند تا بتوانند با جلب محبت آن ها در نظرشان به خوبی جلوه کنند و با استفاده از این دعای زبان بند قوی و فوری به عزیز شدن نزد خانواده شوهر خود کمک کنند. دعای زبان بند قوی برای خانواده شوهر که در زیر آمده است را بخوانید و در پایان نام افراد مورد نظر را ببرید.( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی زیر سنگ )

« بسم الله الرحمن الرحيم. قال رجلان من الذين انعم الله عليهما ادخلوا عليهم الباب فإذا دخلتموه فإنكم غالبون وعلى الله فتوكلوا إن كنتم مؤمنين »

دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور

در مواردی که به فردی دسترسی ندارید و می خواهید از راه دور زبان وی به صورت قوی و فوری بسته شود نیاز است که دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور را که در زیر آمده است هنگام وزش باد بخوانید و به باد فوت کنید. ( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج )

« تذْرُوهُ الرِّيَاحُ وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ مُّقْتَدِرًا. رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ. يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا. انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا »

دعای زبان بند صم بکم عمی

یکی از مجرب ترین دعای زبان بند قوی و فوری، دعای زبان بند صم بکم عمی می باشد که بسیار توصیه شده است. اگر فردی این دعا را بخواند باعث ایجاد عشق فوری خواهد شد و با بستن زبان فوری به مراد دلش می رسد. دعای زبان بند صم بکم عمی در زیر آمده است.( به دلیل گستردگی در خصوص دعای زبان بند صم بکم دعاجو به صورت اختصاصی در مطلبی تحت همین عنوان توضیحات مفصلی را ارائه داده است)

بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

به یاد داشته باشید اگر قصد شما بازگشت رابطه تمام شده پس از جدایی است پس غیر از استفاده از دعاها باید به مهارت های ارتباطی و دانش خود نیز بیفزایید زیرا همانطور که خداوند در قرآن فرموده است: نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است ( نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته)

دعای زبان بند فوری برای کار

اگر فردی به دنبال کار می گردد و می خواهد زبان کارفرما بسته شود به نحوی که بتواند استخدام شود باید از دعای زبان بند قوی برای کار استفاده کند. این دعا برای کاریابی بسیار موثر است. دعای زبان بند قوی برای کار را که در زیر آمده است قبل از انجام مصاحبه کاری 3 مرتبه بخوانید.( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی )

« یَا أَعْظَمَ مِنْ کُلِّ عَظِیمٍ یَا أَکْرَمَ مِنْ کُلِّ کَرِیمٍ یَا أَرْحَمَ مِنْ کُلِّ رَحِیمٍ یَا أَعْلَمَ مِنْ کُلِّ عَلِیمٍ یَا أَحْکَمَ مِنْ کُلِّ حَکِیمٍ یَا أَقْدَمَ مِنْ کُلِّ قَدِیمٍ یَا أَکْبَرَ مِنْ کُلِّ کَبِیرٍ یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ یَا أَجَلَّ مِنْ کُلِّ جَلِیلٍ یَا أَعَزَّ مِنْ کُلِّ عَزِیزٍ »

دعای زبان بند قوی و فوری زیر سنگ

یکی دیگر از مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری که بسیار تاثیرگذار است دعای زبان بند قوی و فوری زیر سنگ است که در زیر آمده است و باید این دعا را روی کاغذی سفید نوشته و زیر سنگی در باغچه خاک کنید. این دعا برای بستن زبان دشمن و حسود و بدگو نیز بسیار مجرب است.( همچنین نگاه کنید به دعای زبان بند دشمن)

« یَا ذَا الْعَرْشِ الْمَجِیدِ یَا ذَا الْقَوْلِ السَّدِیدِ یَا ذَا الْفِعْلِ الرَّشِیدِ یَا ذَا الْبَطْشِ الشَّدِیدِ یَا ذَا الْوَعْدِ وَ الْوَعِیدِ یَا مَنْ هُوَ الْوَلِیُّ الْحَمِیدُ یَا مَنْ هُوَ فَعَّالٌ لِمَا یُرِیدُ یَا مَنْ هُوَ قَرِیبٌ غَیْرُ بَعِیدٍ یَا مَنْ هُوَ عَلَی کُلِّ شَیْ‏ءٍ شَهِیدٌ یَا مَنْ هُوَ لَیْسَ بِظَلامٍ لِلْعَبِیدِ »

در پایان باید به این موضوع اشاره کنم که تمامی دعاها در زمینه دعای زبان بند قوی و فوری که در این مطلب برای شما آورده شده است بسیار کارامد می باشد. اما بهتر است در کنار این دعا بتوانید مهارت های رفتاری مناسب در برابر دیگران را بیاموزید تا بتوانید با استفاده از رفتار خود کاری کنید نخواهند در برابر شما مخالفت کنند یا اینکه پشت سرتان بدگویی کنند. بلکه شما می توانید با آموزش مهارت ها و تکنیک هایی خاص هر شخصی را به خود به صورت کامل جذب کنید.( نگاه کنید به
دعای زبان بند قوی برای ازدواج ( خواستگاری ) )

مطالب مرتبط:

سنگ افزایش رزق و روزی

بهترين سنگ براي خوش شانسي

دعا به زبان انگلیسی – Islamic dua in English

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

دعا برای حرف شنوی شوهر

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر

همه دعاهای مربوط به خواستگاری

دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

2 Comments

  1. مشکلات حل شود ،از هر کس و هر حاجت‌مندی در هر جای دنیا ،هر کس زبانی همه اسرار او جویند

    1. انشالله تو این ایام فاطمیه همه حاجت روابشند مشکلات ماهم حل بشه خواندن دعای نور هم خیلی خوبه ،یا ام ابیها ترو به بهترین وعالیترین فرزندانت امام حسن(ع) وامام حسین (ع) قسم میدم حاجت مارا وتمام مشکل دارا وگرفتارها روا بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن