ازدواجدعا

برای گشایش بخت سریع چه دعایی بخوانیم؟

اگر به دنبال باز شدن بخت خود (فرد مجرد) هستید می توانید از این مطلب دعاجو که شامل مجموعه دعای گشایش بخت فوری است بهره مند شوید. این مجموعه حاوی دعای گشایش بخت فوری، دعای گشایش بخت فوری پسران، دعای گشایش بخت در سه روز، دعای باز شدن بخت دختر سن بالا، باز شدن بخت بسته، دعای گشایش بخت در 40 روز و دعای گشایش بخت می باشد که در ادامه توضیح داده شده است. توجه داشته باشید تمامی دعاها تنها در امر حلال استفاده شود.

دعای گشایش بخت فوری

توصیه شده است دختر یا پسری که به دنبال ازدواج است و شرایط برایش فراهم نشده می تواند دعای گشایش بخت فوری که در زیر آمده است را به مدت یک هفته بخواند. امید است خداوند متعال بختش را باز کند.

« هفتاد مرتبه آیه الکرسی، هفتاد مرتبه سوره اخلاص، هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس و هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق. »

دعای گشایش بخت فوری پسر

پسرانی که می خواهند هرچه سریعتر تشکیل خانواده دهند و ازدواج کنند می توانند هنگام اذان ظهر آیه زیر از سوره نور را تلاوت کنند.(همچنین نگاه کنید به دعای جذب زن از راه دور)

« وَ أَنْكِحُوا الْأَيامى‏ مِنْكُمْ وَ الصَّالِحينَ مِنْ عِبادِكُمْ وَ إِمائِكُمْ إِنْ يَكُونُوا فُقَراءَ يُغْنِهِمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَليمٌ »

دعای گشایش بخت در سه روز

اگر می خواهید خیلی سریع ازدواج کنید می توانید دعای گشایش بخت در سه روز که در زیر آمده است را با خلوص نیت قرائت کنید و از خدای بلند مرتبه بخواهید بخت شما باز شود و هر چه سریعتر به امر پسندیده ازدواج دست یابید.

« رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّيَّاتِنا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقينَ إِماماً »

دعای باز شدن بخت دختر سن بالا

اگر بانویی با سن بالا هنوز موفق به ازدواج نشده باشد می تواند دعای باز شدن بخت دختر سن بالا را بخواند. بدین منظور وی باید هر روز صبح پس از نماز 129 مرتبه ذکر « یالطیف » بگوید.(همچنین نگاه کنید به ذکر یافتاح برای ازدواج)

باز شدن بخت بسته

از دیگر دعای گشایش بخت فوری می توان به دعای زیر اشاره کرد. این دعای باز شدن بخت بسته را قبل از مراسم خواستگاری بخوانید تا کار شما آسان و زبانتان در مجلس خواستگاری گویا باشد.

« رَبِّ اشْرَحْ لي‏ صَدْري وَ يَسِّرْ لي‏ أَمْري وَ احْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِساني يَفْقَهُوا قَوْلي‏ »

دعای گشایش بخت در 40 روز

نقل شده است که دعای یستشیر را به مدت 40 روز بی وقفه بعد از نماز صبح با نیت بخت گشایی بخوانید تا ازدواج محقق گردد.(همچنین نگاه کنید به دعای جذب خواستگار)

دعای گشایش بخت

از دیگر دعاها برای گشایش بخت فوری می توان به دعای زیر اشاره کرد. آن را 40 روز و هر روز 40 مرتبه بخوانید.

« إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا »

همانطور که در بالا مطالعه کردید دعاهای مجرب برای گشایش بخت فوری معرفی شد که می توانید از آن ها بهره برده و از خداوند متعال درخواست تسهیل و تعجیل امر ازدواج را داشته باشید. در این حین از مهارت های خود برای جذب فرد مورد علاقه نیز غافل نشوید. باید بدانید در مجلس خواستگاری و آشنایی به چه نحوی رفتار کنید تا شخص مورد نظر و خانواده اش را مجذوب خود کنید به صورتی که خواهان سر گرفتن وصلت باشند. پس در کنار دعا کردن به یادگیری و تقویت مهارت های ارتباطی خود نیز بپردازید.

مطالب مرتبط:

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

مجموعه دعای محبت با شمع

دعای زبان بند قوی برای ازدواج

دعای عاشق کردن پسر

ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن