بازگشت معشوقدعا

ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق

در این مطلب از دعاجو می خواهیم به مجموعه ای مجرب از دعاها و ختم ها برای بازگشت معشوق بپردازیم. همانطور که می دانید سوره توحید یکی از سوره های قرآن مجید است و ختم قل هو الله نیز برای بازگشت معشوق در موارد حلال توصیه شده است. در این مطلب علاوه بر ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق می خواهیم به ختم قل هو الله برای ازدواج با معشوق فوری، ختم قل هو الله برای افزایش خواستگار، سوره نور برای بازگشت معشوق، دعای بازگشت معشوق در یک روز، ختم سوره مزمل برای برگشت معشوق و ختم قل هو الله برای ثروت نیز بپردازیم.

ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق از راه دور

ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق دارای آداب خاصی است که باید حتما به جا آورده شود تا به امید پروردگار به خواسته تان که همان برگرداندن عشق از دست رفته است، دست یابید.فراموش نکنید این ختم تنها برای موارد حلال استفاده شود.
در ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق از راه دور باید ابتدا در روز جمعه غسل کنید و سپس لباس تمیزی بر تن کنید. دو رکعت نماز حاجت به جا آورید و بعد از آن بدون آنکه با کسی صحبتی کنید 245 مرتبه ختم زیر را بخوانید. این کار را تا 7 جمعه متوالی تکرار کنید تا با بیقراری شدید معشوق او را به سمت خود برگردانید. (همچنین نگاه کنید به ذکر یاودود برای بازگشت معشوق)

« بسم الله الرحمن الرحيم. قل هوالله احد. الله الصمد. لم يلد و لم يولد ولم يكن له كفواَ احد.» 

ختم قل هو الله برای ازدواج با معشوق فوری

اگر به دنبال ازدواج با معشوق خود هستید می توانید از ختم قل هو الله برای ازدواج با معشوق به صورت فوری استفاده کنید. برای این ختم باید بعد از هر نماز یومیه 7 مرتبه سوره مبارک توحید را با خلوص نیت بخوانید و از خدا بخواهید اگر به صلاحتان است شما را به معشوق برساند.

ختم قل هو الله برای افزایش خواستگار

علاوه بر ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق باید بدانید برای اینکه تعداد خواستگاران خود را افزایش دهید و خواهان بیشتری به دست آورید، می توانید از ختم قل هو الله برای افزایش خواستگار نیز استفاده کنید. به این صورت که هر روز صبح بعد از خواندن نماز صبح 100 مرتبه سوره توحید را با نیت افزایش محبوبیت بخوانید.

سوره نور برای بازگشت معشوق

علاوه بر ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق از راه دور می توانید از سوره نور نیز بهره مند شوید. به این صورت که ابتدا با خلوص نیت وضو گرفته و شروع به خواندن سوره مبارک نور کنید. این سوره را هنگام ظهر که خورشید در آسمان است قرائت کنید. (همچنین نگاه کنید به سوره الضحی برای بازگشت معشوق)

دعای بازگشت معشوق در یک روز 

دعای بازگشت معشوق در یک روز به شما کمک می کند تا خیلی سریع و فوری با دلتنگ کردن معشوق او را به سمت خود برگردانید. دعایی که در زیر آمده است را 1000 مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی در معشوق به خواسته خود برسید.

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

ختم سوره مزمل برای برگشت معشوق

ختم سوره مزمل برای برگشت معشوق نیز مانند ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق به شما کمک می کند با عزیز شدن نزد معشوق او را به سمت خود جذب کنید. سوره مزمل که در زیر آمده است را هفته ای یک مرتبه بعد از نماز صبح قرائت کنید. امید است که خداوند صلاح شما را در رسیدن به معشوق بداند.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم . یَا أَیُّهَا الْمُزَّمِّلُ ﴿١﴾ قُمِ اللَّیْلَ إِلا قَلِیلا ﴿٢﴾ نِصْفَهُ أَوِ انْقُصْ مِنْهُ قَلِیلا ﴿٣﴾ أَوْ زِدْ عَلَیْهِ وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِیلا ﴿٤﴾ إِنَّا سَنُلْقِی عَلَیْکَ قَوْلا ثَقِیلا ﴿٥﴾ إِنَّ نَاشِئَةَ اللَّیْلِ هِیَ أَشَدُّ وَطْئًا وَأَقْوَمُ قِیلا ﴿٦﴾ إِنَّ لَکَ فِی اَلنَّهَارِ سَبْحًا طَوِیلا ﴿٧﴾ وَاذْکُرِ اسْمَ رَبِّکَ وَتَبَتَّلْ إِلَیْهِ تَبْتِیلا ﴿٨﴾ رَبُّ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ لا إِلَهَ إِلا هُوَ فَاتَّخِذْهُ وَکِیلا ﴿٩﴾ وَاصْبِرْ عَلَى مَا یَقُولُونَ وَاهْجُرْهُمْ هَجْرًا جَمِیلا ﴿١٠﴾ وَذَرْنِی وَالْمُکَذِّبِینَ أُولِی النَّعْمَةِ وَمَهِّلْهُمْ قَلِیلا ﴿١١﴾ إِنَّ لَدَیْنَا أَنْکَالا وَجَحِیمًا ﴿١٢﴾ وَطَعَامًا ذَا غُصَّةٍ وَعَذَابًا أَلِیمًا ﴿١٣﴾ یَوْمَ تَرْجُفُ الأرْضُ وَالْجِبَالُ وَکَانَتِ الْجِبَالُ کَثِیبًا مَهِیلا ﴿١٤﴾ إِنَّا أَرْسَلْنَا إِلَیْکُمْ رَسُولا شَاهِدًا عَلَیْکُمْ کَمَا أَرْسَلْنَا إِلَى فِرْعَوْنَ رَسُولا ﴿١٥﴾ فَعَصَى فِرْعَوْنُ الرَّسُولَ فَأَخَذْنَاهُ أَخْذًا وَبِیلا ﴿١٦﴾ فَکَیْفَ تَتَّقُونَ إِنْ کَفَرْتُمْ یَوْمًا یَجْعَلُ الْوِلْدَانَ شِیبًا ﴿١٧﴾ السَّمَاءُ مُنْفَطِرٌ بِهِ کَانَ وَعْدُهُ مَفْعُولا ﴿١٨﴾ إِنَّ هَذِهِ تَذْکِرَةٌ فَمَنْ شَاءَ اتَّخَذَ إِلَى رَبِّهِ سَبِیلا ﴿١٩﴾ إِنَّ رَبَّکَ یَعْلَمُ أَنَّکَ تَقُومُ أَدْنَى مِنْ ثُلُثَیِ اللَّیْلِ وَنِصْفَهُ وَثُلُثَهُ وَطَائِفَةٌ مِنَ الَّذِینَ مَعَکَ وَاللَّهُ یُقَدِّرُ اللَّیْلَ وَالنَّهَارَ عَلِمَ أَنْ لَنْ تُحْصُوهُ فَتَابَ عَلَیْکُمْ فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ عَلِمَ أَنْ سَیَکُونُ مِنْکُمْ مَرْضَى وَآخَرُونَ یَضْرِبُونَ فِی الأرْضِ یَبْتَغُونَ مِنْ فَضْلِ اللَّهِ وَآخَرُونَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنْهُ وَأَقِیمُوا الصَّلاةَ وَآتُوا الزَّکَاةَ وَأَقْرِضُوا اللَّهَ قَرْضًا حَسَنًا وَمَا تُقَدِّمُوا لأنْفُسِکُمْ مِنْ خَیْرٍ تَجِدُوهُ عِنْدَ اللَّهِ هُوَ خَیْرًا وَأَعْظَمَ أَجْرًا وَاسْتَغْفِرُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِیمٌ ﴿٢٠﴾ »

ختم قل هو الله برای ثروت

علاوه بر بازگشت معشوق از ختم قل هو الله برای افزایش رزق و روزی نیز توصیه شده است. در ختم قل هو الله برای ثروت بایستی در ۳ شب جمعه، هر بار دو رکعت نماز بخوانید و در هر رکعت ۱۰ بار سوره حمد و ۱۱ بار سوره توحید را تکرار کنید و بعد از سلام نماز نیز  ۱۰۰ بار صلوات بفرستید. تا وسعت رزق برای شما میسر گردد.

در این مطلب دعاجو به ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق و جذب خواستگار و ازدواج و وسعت رزق پرداختیم. همچنین چند دعای سریع الاجابه دیگر برای برگرداندن شخص رفته معرفی کردیم تا شما عزیزان بتوانید از آن ها در جهت امور حلال بهره بگیرید. خواندن دعا و استفاده از ختم های قرآنی به ما کمک می کند با درخواست خالصانه از خداوند به اهدافمان برسیم. اما فراموش نکنید این تنها راه رسیدن به موفقیت در مسیر دستیابی به خواسته ها نیست و در کنار انس با قرآن باید خود نیز تلاش کنیم و مهارت های ارتباطی مان را تقویت کنیم تا بدانیم چگونه دیگران را به خود جذب کنیم و فرد مورد علاقه را با نیت ازدواج به سمت خود برگردانیم.

مطالب مرتبط:

20 تکنیک ساده برای شروع رابطه تمام شده

مجموعه دعای محبت با شمع

دعای معجزه گر عشق

معجزه ختم سوره توحید برای حاجت فوری

دعای رفع کدورت

دعای برگشت زن طلاق گرفته

دعای آشتی بعد از طلاق

دعا برای فراموشی عشق

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق و ازدواج

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن