دعاگرفتاری

دعا برای فراموشی عشق

گاه افرادی که دچار شکست عشقی می شوند تا مدت ها با آسیب های روحی و جسمی ناشی از آن دست و پنجه نرم می کنند به طوریکه نمی توانند مثل سابق فردی شاد و پرانگیزه باشند. این افراد نیاز به فراموش کردن عشق گذشته خود دارند تا بتوانند زندگی جدیدی را شروع کنند. به همین دلیل در این مطلب از دعاجو به مجموعه ای کامل از دعا برای فراموشی عشق خواهیم پرداخت. از جمله دعا برای فراموشی عشق مرد، دعا برای فراموشی عشق زن، آیه 27 سوره ابراهیم برای فراموشی عشق، دعای فراموشی عشق با سوره سبا، دعا برای فراموش کردن عشق گذشته فوری، دعای فراموشی عشق مجازی و دعای بریدن مهر.
توجه داشته باشید دعاهای دل کندن از عشق تنها در موارد عشق نافرجام و یا روابط نامشروع کاربرد دارد و از آن ها نباید برای برهم زدن زندگی زناشویی یک زوج استفاده کرد چرا که قطعا تبعات بسیار بدی به دنبال خواهد داشت.

دعا برای فراموشی عشق مرد

اگر به دنبال یک دعا برای فراموشی عشق مرد هستید، باید ابتدا 14 صلوات بفرستید و سپس دعا ی فراموشی عشق را که در زیر آمده است قرائت کنید. این کار را به مدت یک ماه و روزی 2 مرتبه انجام دهید.

« بسم الله الرحمن الرحیم، أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ، وَ وَضَعْنَا عَنْکَ وِزْرَکَ، الَّذِی أَنْقَضَ ظَهْرَکَ، وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا، إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ، وَإِلَى رَبِّکَ فَارْغَبْ »

دعا برای فراموشی عشق زن

برای دعای فراموشی عشق زن باید عبارت زیر را همواره با خود زمزمه کنید. این دعا برای رهایی از گرفتاری های روحی از جمله شکست های عشقی بسیار مجرب می باشد.

« یا رَحمن کُلّ ُشَیءٍ. وَ راحِمَهُ وَ فَوَّضتُ اَمری اِلَیک »

آیه 27 سوره ابراهیم برای فراموشی عشق

از مجموعه دعا برای فراموشی عشق می توان به آیه 27 سوره ابراهیم اشاره کرد که بسیار مجرب می باشد. عبارت زیر را هنگام اذان مغرب 7 مرتبه بخوانید و از خداوند متعال بخواهید تا به شما کمک کند عشق قبلی را از قلب خود بیرون کنید.

« یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ »

دعای فراموشی عشق با سوره سبا

یکی دیگر از دعاها برای فراموش کردن عشق قبلی که در زیر آمده است برگرفته از آیه 54 سوره سبا می باشد. عبارت زیر را 40 مرتبه تکرار کنید تا باعث سرد شدن عشق قبلی خود شوید.

« وَحِیلَ بَیْنَهُمْ وَ بَیْنَ مَا یَشْتَهُونَ کَمَا فُعِلَ بِأَشْیَاعِهِمْ مِنْ قَبْلُ إِنَّهُمْ کَانُوا فِی شَکٍّ مُرِیبٍ »

دعا برای فراموش کردن عشق گذشته فوری

اگر به دنبال دعایی سریع الاجابه برای فراموش کردن عشق گذشته خود هستید می توانید عبارت زیر را با زعفران و گلاب روی یک ظرف چینی نوشته و سپس با خلوص نیت از روی آن بخوانید. داخل ظرف آب بریزید به نحوی که نوشته ها محو شوند و مخلوط آب و گلاب و زعفران را به نیت دل کندن از عشق قبلی بنوشید. امید است که خداوند مهر و محبت معشوق را از دلتان بیرون کند.

« وَقِیلَ الْیَوْمَ نَنسَاکُمْ کَمَا نَسِیتُمْ لِقَاء یَوْمِکُمْ هَذَا وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ فَأَعْرَضَ عَنْهَا وَنَسِیَ مَا قَدَّمَتْ یَدَاهُ وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَى آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِیَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْماً کَذَلِکَ أَتَتْکَ آیَاتُنَا فَنَسِیتَهَا وَکَذَلِکَ الْیَوْمَ تُنسَى کذلک اللهم ینسی فلان ابن فلانه معشوقته ومحبوبته فلانه بنت فلانه فلا یکاد یذکرها ویسلاها ببرکه هذه الآیات الکریمه »

دعای فراموشی عشق مجازی

اگر گرفتار یک عشق مجازی بی سرانجام شده اید و خواستار رهایی از این مشکل هستید می توانید عبارت زیر را که به عنوان دعای گره گشا معرفی شده است 110 مرتبه بخوانید تا فراموشی عشق مجازی حاصل گردد.

« بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا »

دعای بریدن مهر

دعای بریدن مهر که در زیر آمده است نیز یکی از دعاهای فراموشی عشق می باشد. برای آن بایستی عبارت زیر را به یک لیوان آب بخوانید و سپس آب را بنوشید به امید آنکه هر چه سریعتر حاجت روا گردید.

« اللهم فرقت بین فلان زاده فلان علی بغض و کدوره فلان زاده فلان کما فرقت بین الماء و النار فرقت بین الکفر و الایمان فرقت بین الیهود و النصاری بحق هذه الایه وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

در این مطلب از دعاجو مجموعه ای کامل از دعای فراموشی عشق را در شرایط مختلف برای شما عزیزان گردآوری کردیم تا اگر در این زمینه نیاز به رهایی از گرفتاری دارید از آن ها استفاده کنید. فراموش نکنید در این زمینه علاوه بر خواندن دعا و درخواست کمک از خداوند خودتان نیز باید تلاش کنید و با مسائل مربوط به عبور از شکست عشقی آشنایی کامل داشته باشید.

مطالب مرتبط:

آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

دعا برای رفع سردی رابطه

زبان بند با گره بر نخ

دعای تبدیل عشق یکطرفه به دوطرفه

دعای محبت با شمع

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق و ازدواج

ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق

برچسب ها

نوشته های مشابه

One Comment

  1. آمدم دعا کنم مهر معشوق از قلبم جدا شود نتوانستم… دعا کردم مهرش فزون گردد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن