ازدواجدعا

دعای جذب خواستگار

در این مقاله از سایت دعاجو می خواهیم به دعاهایی در زمینه دعای جذب خواستگار بپردازیم. از جمله این دعاها میتوان به دعای جذب خواستگار خوب، دعا برای افزایش تعداد خواستگار، دعای جذب خواستگار با نماز جعفر طیار، دعای بخت گشایی و دعای جذب پسر برای ازدواج اشاره کرد که به شما کمک می کنند تعداد خواستگار بیشتری داشته باشید یا فرد مورد علاقه تان از شما خواستگاری کند.

دعای جذب خواستگار خوب

اگر به دنبال دعای جذب خواستگار خوب هستید، بهتر است آیه 74 سوره مبارکه فرقان را هر شب قبل از خواب بخوانید. این دعا برای جذب خواستگار خوب بسیار مجرب است و پس از ازدواج میسر می گردد. (همچنین نگاه کنید به همه دعاهای مربوط به خواستگاری )

« رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا »

دعا برای افزایش تعداد خواستگار

بعضی از علماء گفته اند: به منظور دعا برای افزایش تعداد خواستگار و دعای جذب خواستگار بایستی دختر خانم بعد از نماز صبح هر روز 129 مرتبه ذکر « یا لطیف » بگوید انشاالله گره باز می‌شود و منجر به جذب و افزایش تعداد خواستگار می شود. (همچنین نگاه کنید به دعای عاشق کردن مرد از راه دور)

دعای جذب خواستگار با نماز جعفر طیار

در روایات نقل شده است یکی از بهترین راه های جذب خواستگار دعای جذب خواستگار با نماز جعفر طیار است به این صورت که برای افزایش و جذب خواستگار ابتدا نماز جعفر طیار را به جا آورده سپس دعای زیر را بخوانید(نگاه کنید به دعا برای کار بسته).

« اللَّهُمَّ إِنِّی أَفْتَتِحُ الْقَوْلَ بِحَمْدِکَ وَ أَنْطِقُ بِالثَّنَاءِ عَلَیْکَ وَ أُمَجِّدُکَ وَ لا غَایَةَ لِمَدْحِکَ وَ أُثْنِی عَلَیْکَ وَ مَنْ یَبْلُغُ غَایَةَ ثَنَائِکَ وَ أَمَدَ مَجْدِکَ وَ أَنَّی لِخَلِیقَتِکَ کُنْهُ مَعْرِفَةِ مَجْدِکَ وَ أَیَّ زَمَنٍ لَمْ تَکُنْ مَمْدُوحا بِفَضْلِکَ مَوْصُوفا بِمَجْدِکَ عَوَّادا عَلَی الْمُذْنِبِینَ بِحِلْمِکَ تَخَلَّفَ سُکَّانُ أَرْضِکَ عَنْ طَاعَتِکَ فَکُنْتَ عَلَیْهِمْ عَطُوفا بِجُودِکَ جَوَادا بِفَضْلِکَ عَوَّادا بِکَرَمِکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْمَنَّانُ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ »

دعای بخت گشایی

دعای بخت گشایی، چنانچه دختر خانمی هنوز ازدواج نکرده باشد و یا خواستگاری برایش نیامده باشد و یا آمده و هنوز کار به پایان نرسیده و  به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز  بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند. این دعای بخت گشایی برگرفته از آیه 89 سوره انبیا می باشد.

« رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن »

دعای جذب پسر برای ازدواج

حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) فرمودند: هر یک از شما که خواست ازدواج کند باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره مبارکه فاتحه را بخواند، وقتی که از نماز فارغ شد، بعد از حمد و ثنای پروردگار، بگوید: ( همچنین نگاه کنید به جلب محبت پسر برای ازدواج)

«اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.

تمامی دعاهای گفته شده در بالا از جمله دعای جذب خواستگار خوب، دعا برای افزایش تعداد خواستگار، دعا برای جذب خواستگار با نماز جعفر طیار، دعای بخت گشایی و دعای جذب پسر برای ازدواج از جمله دعاهای مجرب برای افزایش خواستگار و بخت گشایی می باشند. اما بایستی به این نکته توجه کنید که در کنار خواندن دعاها، راه ها و مهارت هایی را بیاموزید که فردی جذاب (نه از نظر ظاهر) شوید و افراد زیادی را به خود جذب کنید.

مطالب مرتبط:

ختم قل هو الله برای بازگشت معشوق

دعا برای ازدواج با معشوق به صورت تضمینی

دعای دیوانه کردن محبوب

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

دعای جلب محبت معشوق و شوهر

مجموعه دعای عاشق کردن دختر

معجزه بازگشت معشوق

دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن