حاجتذکر

معجزه ی ختم سوره توحید برای حاجت فوری

سوره توحید یکی از کوتاهترین سوره های قرآن مجید و در جزء 30 می باشد. این سوره ی مبارک درباره یگانگی خداوند است و به همین دلیل به نام اخلاص نیز نامیده می شود. برای سوره توحید فضایل بسیار زیادی از بزرگان دینی ما نقل شده است و لذا فضیلت این سوره بر همگان آشکار است. به همین دلیل در این مطلب از دعاجو می خواهیم به ختم سوره توحید برای حاجت فوری در موارد مختلف بپردازیم تا با بهره گیری از آن به معجزه این سوره پی ببرید. از جمله ختم سوره توحید برای ازدواج، ختم سوره توحید برای بازگشت معشوق، ختم 1001 سوره توحید، ختم 18 روزه سوره توحید، ختم سوره توحید برای محبت و ختم سوره توحید برای ثروت.

ختم سوره توحید برای ازدواج

ختم سوره توحید برای ازدواج و افزایش خواستگار به صورت زیر می باشد:
در روز پنجشنبه چهار رکعت نماز بخوانید و در رکعت اول سوره حمد و 11 مرتبه سوره توحید، در رکعت دوم سوره حمد و 21 مرتبه سوره توحید، در رکعت سوم سوره حمد و 31 مرتبه سوره توحید و در رکعت چهارم سوره حمد و 41 مرتبه سوره توحید را بخوانید. بعد از اتمام نماز 51 مرتبه سوره توحید و 51 مرتبه صلوات بفرستید. سپس به سجده بروید و در سجده 100 مرتبه بگویید: « یا الله یا الله » در پایان دعا کنید و حاجت خود را از پروردگار بلند مرتبه تقاضا کنید. امید است که فوری حاجت روا گردید.

ختم سوره توحید برای بازگشت معشوق

ختم سوره توحید برای حاجت فوری و برگرداندن معشوق ( فقط امر حلال) بسیار مجرب می باشد. در ختم سوره توحید برای بازگشت معشوق باید ابتدا در روز جمعه غسل کنید و سپس لباس تمیزی بر تن کنید. دو رکعت نماز حاجت به جا آورید و بعد از آن بدون آنکه با کسی صحبتی کنید 245 مرتبه سوره توحید را بخوانید. این کار را تا 7 جمعه متوالی تکرار کنید تا با بیقراری شدید معشوق او را به سمت خود برگردانید.(همچنین نگاه کنید به ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق)

ختم 1001 سوره توحید

ختم 1001 سوره توحید یکی از مجرب ترین ها برای دستیابی فوری به حاجت می باشد. این ختم سوره توحید به شرح زیر می باشد:
در صبح روز جمعه، غسل جمعه انجام داده و سپس لباس تمیزی بر تن کنید. دو رکعت نماز حاجت بخوانید و بعد از آن بدون اینکه با کسی حرفی بزنید 70 مرتبه سوره حمد را با خلوص نیت تلاوت کنید. سپس 100 صلوات و بعد از آن 79 مرتبه سوره الم نشرح را بخوانید. پس از آن 1001 مرتبه سوره توحید و در نهایت 100 صلوات ختم کنید. امید است که خداوند نذرتان را اجابت کند.

ختم 18 روزه سوه توحید

ختم 18 روزه سوره توحید برای حاجت فوری بایستی به مدت 18 روز و هر روز 3 مرتبه خوانده شود. این ختم دارای آداب و ترتیب خاص زیر می باشد که باید رعایت شود:
ابتدا 1000 مرتبه بگویید « الله الصمد »، بعد از آن آیه 34 سوره نور را بخوانید « وَلَقَدْ أَنْزَلْنَا إِلَيْكُمْ آيَاتٍ مُبَيِّنَاتٍ وَمَثَلًا مِنَ الَّذِينَ خَلَوْا مِنْ قَبْلِكُمْ وَمَوْعِظَةً لِلْمُتَّقِينَ ». سپس آیه 29 سوره فتح را تلاوت کنید. « مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ ۖ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا ۖ سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُودِ ۚ ذَٰلِكَ مَثَلُهُمْ فِي التَّوْرَاةِ ۚ وَمَثَلُهُمْ فِي الْإِنْجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَىٰ عَلَىٰ سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِيَغِيظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ ۗ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُمْ مَغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِيمًا ». توجه داشته باشید این ختم در امر حلال استفاده شود و برای انجام آن طهارت، وضو، نشستن رو به قبله و خلوص نیت رعایت گردد.

ختم سوره توحید برای محبت

اگر به دنبال جلب محبت معشوق یا شخصی خاص هستید، می توانید از ختم سوره توحید برای محبت استفاده کنید. بدین صورت که در روز جمعه ابتدا غسل کرده سپس دو رکعت نماز حاجت به نیت مطلوب به جا آورید و پس از فرستادن یک صلوات، 245 مرتبه سوره توحید را برای جلب محبت بخوانید. فراموش نکنید از این ختم تنها در موارد حلال استفاده گردد. امید است که خداوند بلند مرتبه خواسته تان را اجابت کند.(همچنین نگاه کنید به مجموعه دعای محبت با شمع)

ختم سوره توحید برای ثروت

برای افزایش رزق و روزی توصیه شده است که در کنار تلاش بهتر است از ختم سوره توحید برای ثروت نیز بهره مند شد. به این صورت که در ۳ شب جمعه هر شب ۲ رکعت نماز بخوانید و در هر رکعت ۱۰ بار سوره حمد و ۱۱ بار سوره توحید را تکرار کنید و بعد از سلام نماز ۱۰۰ بار صلوات بفرستید.(همچنین نگاه کنید به دعای مخصوص رزق و روزی)

در این مطلب معجزه ی ختم سوره توحید برای حاجت فوری سعی کردیم مجموعه کاملی از ختم های سوره توحید را برای شما عزیزان جمع آوری کنیم. اما تاکید بر چند نکته ضروری می باشد: اول اینکه از تمامی این ختم ها تنها باید در موارد حلال استفاده شود و برای مورد حرام به هیچ عنوان توصیه نمی شود. دومین نکته این است که استفاده از این ختم ها و دعاها قطعا به گشایش مشکلات ما کمک خواهند کرد اما زمانی تاثیر این دعاها بیشتر می شود که خداوند شاهد تلاش ما برای رسیدن به خواسته ها و اهدافمان باشد. پس اگر به دنبال برگرداندن عشق از دست رفته، افزایش محبوبیت، جذب خواستگار یا وسعت رزق هستید بهتر است مهارت های خود را نیز افزایش دهید و با بالا بردن مهارت های ارتباطی و اعتماد به نفس خود در این راستا قدم بردارید.

مطالب مرتبط:

دعای آشتی بعد از طلاق

دعا برای رفع سردی رابطه

دعای آرامش در زندگی زناشویی

دعای زبان بند صم بکم

ذکر یا ودود برای حاجت

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن