بازگشت معشوقدعا

ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق

تا کنون در سایت دعاجو اذکار و دعاهای بسیاری برای بازگشت معشوق قرار داده شده است تا به انتخاب خودتان هرکدام را خواستید بخوانید و از خدای متعال درخواست بازگشت معشوق را داشته باشید.
در این مطلب می خواهیم به ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق بپردازیم، ذکری که بسیار مجرب است و اگر خداوند بخواهد و به صلاحتان باشد به برگشتن عشق از دست رفته کمک خواهد کرد.

در اینجا علاوه بر ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق، ذکرها و دعاهای دیگری نیز که در این زمینه بسیار مجرب می باشند را جمع آوری کرده ایم تا دسترسی شما عزیزان به آن ها راحت تر باشد. از جمله این موارد می توان به معجزه بازگشت معشوق، ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق، ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق، دعای مرجانه برای بازگشت معشوق، دعای مرجانه برای بازگشت معشوق و دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق اشاره کرد.

ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق

حلیم به معنا و مفهوم صبر و بردباری می باشد. ختم ذکر یا حلیم برای مشکلاتی که دارید به شما آرامش درونی خاصی می بخشد و همین امر باعث می شود با آرامش و تمرکز بیشتری به دنبال یافتن راه حل مشکل خود باشید. علاوه بر اینکه از ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق استفاده می کنید می توانید از این ذکر آرامبخش برای سایر مسائل بهره مند شوید. فقط توجه داشته باشید که در امر حلال به کار برده شود چرا که استفاده از آن در اموری که خلاف شرع و عرف باشد تبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت.
ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق به این صورت است که در روز پنجشنبه بعد از نماز چاشت بدون اینکه وقفه بندازید 500 مرتبه بگویید “یا حلیم” سپس از خداوند طلب عفو کرده و خواسته خود را بیان کنید. امید است که مقبول درگاه حق واقع شود.

معجزه بازگشت معشوق

برای معجزه بازگشت معشوق علاوه بر اینکه ذکر یا حلیم که در بالا گفته شد را می خوانید می توانید هنگام طلوع خورشید نیز دعای زیر را 33 مرتبه تلاوت کنید.

« اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً »

ذکر یاودود برای بازگشت معشوق

قرائت 1001 بار ذکر «یا ودود» بعد از نماز صبح در هر روز بسیار توصیه شده است. با این کار روند زندگیتان به سمت اراده خداوند حرکت می کند و افکارتان به درک بهتر نعمت های خداوند آگاه می شود. ذکر یاودود برای بازگشت معشوق در امر حلال مجرب می باشد.

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

علاوه بر ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق، دعای کن فیکون نیز برای بازگشت معشوق آمده بسیار قابل توجه می باشد چرا که این دعا از نشانه های اراده ی قوی خداوند است. به این صورت که اگر خداوند کاری را بخواهد حتما انجام می شود. به همین دلیل است که دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق مجرب می باشد. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه بخوانید.

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (نحل، ۴۰)
إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل عمران، ۴۷ و…)
خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل‏عمران، ۵۹)
إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (یس، ۸۲)
وَیَوْمَ یَقُولُ کُن َیَکُونُ (انعام، ۷۳) »

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

همانطور که ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق مجرب است، ذکر الله الصمد نیز بسیار موثر است. برای این کار باید نیت کرده و 1000 مرتبه با خلوص نیت بگویید: «الله الصمد»

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق در امر حلال به شرح زیر آمده است که می توان این دعا را در روز جمعه در حالیکه وضو گرفته و نیت کرده اید بخوانید.

« بسم الله الرحمن الرحیم اللهمَّ اِنّی اَعشَر خَلقَک وَ انس مِن نَسَبِهِم مرجانه یامرجان یامَن شوش یادَرمان یامَن کادَ یامَن سَقون یامَن فاح یا کَریاح یافَرقون یابَرخون یارَشوا یادرماق یاشوباش یادردایا یامرحوش یا فراشایارقراب یادرمان یابرخون یامکنون یاجوجهال یامردون یاحرمان یا مراق یامرنون یادرمان یامرحوثانُ هُوَالّذی صَلَح اباح وجعل بَینَها برزَخاً وَ حَجَراً مَحجوراً یامرفان یاکرغان یامرمون یالسان یافرمان یا مرشان یاسافقون یامرمار یاسوماشان یاسومادان یاحیران یاذالخاس یا درمان یادرنون یانبات یازمراشات یادرمافات یاقبوس یاقدّوس یاربّ الملائِکهِ والرِّوح یادربونات یادرسوماق یادرشوباش یادربودان یادرسواعش یادریاب یادرجلال یابرهان یابرلام یاستوتون یامنّان یادیّان یاسبحان یاقدّوس وَ تَوَکّل عَلی العرش الرّحمن فَسئَل به خَیراً انتصران یامردان یامولان و بالله و من الله والی الله اللهمَّ لَکَ اسلَمتَ نَفسی وَ اِلَیکَ وَجَهتَ وَجهی وَ الَیکَ وَ افوّضتَ امری و الیک الجات ظَهری فاحفَظنی بِحِفظِ الایمان من بین یدی و من خَلفی وَ عَن یَمینی وَ عَن شِمالی وَمِن فَوقی وَمِن تَحتی وَ ما قَبلی وَادفع ُ عَنّی بِحَولِکَ وَ قُوَّتِکَ فَانهُ لاحَولَ وَلا قُوَّهَ الاّ بالله اَلعَلیّ العَظیم. »

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

اگر بین شما و معشوقتان به علت اختلافات پیش آمده کدورت و دوری رخ داده است علاوه بر ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق می توانید از دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق که در زیر آمده است استفاده کنید. این دعا با افزایش مهر و محبت معشوق، کدورت را از دل وی بیرون رانده و منجر به برگشتن عشق می شود.(همچنین نگاه کنید به سوره یس برای محبت بین زن و شوهر)

« بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا »

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب اذکار و دعاهایی در زمینه بازگشت معشوق را معرفی کردیم. اما توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که علاوه بر خواندن دعا خود نیز باید به دنبال راه حل و چاره باشید تا بدانید برای بازگشت معشوق از چه مهارت ها و تکنیک هایی استفاده کنید. دعا به قلب شما آرامش می دهد اما به تنهایی برای حل مشکلات کافی نیست چرا همانطور که خداوند بلند مرتبه می فرماید: «و ان لیس للانسان الا ما سعی» به این معنا که انسان نتیجه سعی و تلاش خود را خواهد دید پس از تلاش برای رسیدن به خواسته های خود غافل نشوید.

در این راستا مقاله ای به زبان انگلیسی نیز وجود دارد که اگر تمایل به مطالعه آن دارید می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

(Prayer for relationship restoration)

مطالب مرتبط:

دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز

دعای آشتی بعد از جدایی

دعای محبت با شمع

انواع طلسم محبت دفنی

دعای فراموشی عشق

دعای مرجانه برای بازگشت معشوق

دعای برگشت معشوق از راه دور

طلسم قوی برای بازگت معشوق

دعای بیقراری شدید معشوق

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن