ازدواجدعامحبوبیت

دعای جذب عشق از راه دور

اگر عاشق فردی شده اید و می خواهید از راه دور و به صورت غیر مستقیم وی را به سمت خود جذب کنید می توانید از مجموعه دعای جذب عشق از راه دور که در این مطلب از دعاجو برای شما جمع آوری کرده ایم استفاده کنید.
این مجموعه دعای جذب عشق از راه دور شامل دعای جذب زن از راه دور، سوره قرآن برای عاشق کردن از راه دور، دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور، دعای جذب پسر برای ازدواج از راه دور،دعای جذب عشق از راه نزدیک و دعای محبت قوی از راه دور می باشد. توجه داشته باشید تمامی این دعاها تنها در امر حلال استفاده شود، در غیر اینصورت عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

دعای جذب عشق از راه دور

دعای جذب عشق از راه دور که در زیر آمده است برای امر حلال که خواهان فردی جهت ازدواج هستید می توانید بخوانید و از پروردگار بلند مرتبه درخواست کمک کنید تا با بیقراری معشوق او را به سمت شما جذب کند.

« بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ. »

دعای جذب زن از راه دور

اگر خواهان زنی هستید و می خواهید در امر حلال او را برای ازدواج به سمت خود جذب کنید می توانید دعای جذب زن از راه دور که در زیر آمده است را 400 مرتبه بخوانید.

« وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ »

سوره قرآن برای عاشق کردن از راه دور

در مجموعه دعای جذب عشق از راه دور سوره الضحی به عنوان معجزه عمل می کند. برای رسیدن به هدفتان در امر حلال ابتدا وضو بگیرید و سپس با خلوص نیت آیات زیر را تلاوت کنید و از خداوند بخواهید تا در صورت صلاح جلب محبت معشوق میسر گردد.

« بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـنِ الرَّ‌حِیمِ. وَالضُّحَى ﴿١﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى ﴿۴﴾ وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى ﴿۵﴾ أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى ﴿۶﴾ وَوَجَدَکَ ضَالًّا فَهَدَى ﴿٧﴾ وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ ﴿٩﴾ وَأَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَهِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾ »

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور

در مواردی که دسترسی به شخص مورد علاقه ندارید و می خواهید وی را از راه دور به سمت خود جذب کنید می توانید دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور که در زیر آمده است را روزی 100 مرتبه بخوانید تا اگر خداوند بلند مرتبه صلاح بداند به خواسته خود برسید.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ »

دعای جذب پسر برای ازدواج از راه دور

دعای جذب پسر برای ازدواج از راه دور به دختر خانم هایی توصیه می شود که می خواهند گزینه مناسب و مورد علاقه خود را برای ازدواج به سمت خود جذب کنند. در این راستا باید این دعای جذب عشق از راه دور که در زیر آمده است روزی 10 مرتبه خوانده شود.(همچنین نگاه کنید به دعای جلب محبت پسر برای ازدواج)

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِيعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

دعای جذب عشق از راه نزدیک

اگر به معشوق خود دسترسی دارید می توانید از دعای جذب عشق از راه نزدیک که در زیر آمده است استفاده کنید. به این صورت که دعای زیر را 144 مرتبه به یک تکه نبات بخوانید و سپس نبات را به خود فرد مورد نظر دهید. امید است که این دعای جذب عشق در تبدیل عشق یک طرفه به دوطرفه موثر واقع گردد.

« یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل »

دعای محبت قوی از راه دور- سریع الاجابه

دعای محبت قوی از راه دور که در زیر آمده است را بخوانید تا در امر حلال خیلی سریع و فوری با رفع کدورت بتوانید محبت فرد مورد نظر را جلب کنید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ مِيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا »

همانطور که در این مطلب از دعاجو مطالعه کردید سعی داشتیم مجموعه از گزیده های دعای جذب عشق از راه دور را گردآوری کنیم تا بتوانید بدون ارتباط مستقیم و از راه دور فرد مورد نظر را (در مورد حلال) به سمت خود جذب کنید. اما در کنار خواندن دعا و درخواست از خداوند اگر می خواهید به نتیجه قطعی و دائمی برسید بهتر است مهارت های ارتباطی و تکنیک های جذب عشق را نیز بیاموزید تا در این مسیر موفق تر عمل کنید.

مطالب مرتبط:

معجزه بازگشت معشوق

دعای جذب زن از راه دور

دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز

دعای محبت بسیار قوی از راه دور

دعای دیوانگی معشوق

سوره یس برای رسیدن به معشوق

دعا برای دیدن معشوق در بیداری

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن