طلسممحبوبیت

طلسم محبت – طلسم محبت سوزاندنی + طلسم محبت غیر سوزاندنی

منظور از بهترین طلسم محبت در این مطلب از سایت دعاجو در واقع معرفی طلسم هایی است که باعث ایجاد محبت در شخص مورد نظر شما می شود. این طلسم ها یا به صورت طلسم محبت سوزاندنی هستند که باید روی برگه نوشته و در آتش انداخت یا به صورت طلسم محبت غیر سوزاندنی هستند که باید روی برگه نوشته و در خاک دفن کرد یا همراه خود نگه داشت. طلسم محبت سوزاندنی و طلسم محبت غیر سوزاندنی جزو بهترین طلسم ها برای ایجاد محبت هستند. از جمله بهترین طلسم محبت که در زیر آمده است شامل طلسم محبت سوزاندنی، طلسم محبت فوری، طلسم محبت یهودی، قویترین طلسم محبت، طلسم محبت و تسخیر قلب و طلسم احضار محبت می باشد.( نگاه کنید به دعای زبان بند )

در خصوص طلسم باستانی محبت شدید از نوع سوزاندنی توجه شما را به صفحه طلسم محبت شدید سوزاندنی که توضیحات کاملی در مورد انواع موارد استفاده و روش باستانی اجرای آن  دارد جلب می کنیم.

طلسم محبت سوزاندنی

طلسم محبت سوزاندنی جزو آن دسته از طلسم های محبت هست که باید سوزانده شود. طلسم محبت سوزاندنی را با گلاب و زعفران روی برگه ای سفید نوشته و روز پنجشنبه هنگام ظهر در آتش بسوزانید. طلسم محبت سوزاندنی در زیر آمده است. در این صورت با جلب محبت پسر برای ازدواج به خواسته خود می رسید.

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

طلسم محبت فوری

یکی از بهترین طلسم های محبت غیر سوزاندنی دیگر طلسم محبت فوری می باشد. این طلسم برای افرادی است که می خواهند خیلی سریع محبت شخصی را جلب کنند. برای ایجاد محبت فوری کافی است طلسم محبت فوری را در چهار گوشه ی یک برگه سفید نوشته و در جایی تاریک نگه دارید. طلسم محبت فوری در زیر آمده است. یکی دیگر از انواع طلسم محبت فوری را که دعاجو به آموزش آن پرداخته در مطلبی تهت عنوان طلسم محبت شدید بدون بازگشت مطالعه فرمایید.(نگاه کنید به طلسم محبت باستانی)( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )(همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق)

« اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ وَ عَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْتُ وَ عَلَيْكَ تَوَكَّلْتُ »

طلسم محبت یهودی

طلسم محبت یهودی جزو بهترین طلسم های محبت هست و در دسته ی طلسم محبت غیر سوزاندنی قرار می گیرد. طلسم محبت یهودی که در زیر آمده است را روی برگه ای نوشته و نزد خود نگه دارید و هر شب جمعه بعد از نیمه شب 30 مرتبه از روی آن بخوانید.(نگاه کنید به طلسم بازگشت معشوق صبی)( همچنین توجه شما را جلب می کنم به قویترین طلسم محبت یهودی در صفحه ای تحت عنوان قویترین طلسم محبت دنیا)

« اللهم یا رب حسبی الله علی ( فلان بن فلانه اسم او و مادرش) اعطف قلبه و ذلله لی »

قویترین طلسم محبت

اگر فردی خواهان جلب محبت خانمی باشد می تواند قویترین طلسم محبت را با گلاب روی برگه ای نوشت و آن را در خاک زیر درختی دفن کند. این طلسم محبت در دل خانم مهری قوی از مرد را می اندازد و جزو دسته طلسم محبت غیر سوزاندنی می باشد. قویترین طلسم محبت در زیر آمده است.(همچنین نگاه کنید به دعای محبت روی خوراکی)

«وَقِیلَ الْیَوْمَ نَنسَاکُمْ کَمَا نَسِیتُمْ لِقَاء یَوْمِکُمْ هَذَا فَنَسِیَ مَا قَدَّمَتْ یَدَاهُ وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَى آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِیَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا کَذلِکَ یَنسِی ( اسم خود و مادرش را بنویسد ) عَن حُبِّ ( اسم زن و مادرش را بنویسد ) »

طلسم محبت و تسخیر قلب

طلسم محبت سوزاندنی دیگری که در این مقاله به شما معرفی می شود، طلسم محبت و تسخیر قلب می باشد. برای تسخیر قلب فرد مورد نظر باید طلسم محبت و تسخیر قلب که در زیر آمده است را ده مرتبه روی برگه نوشته و سپس برگه را در آتش بیندازید. امید است که با عاشق کردن مرد از راه دور برای همیشه قلب او رت تسخیر کنید. ( نگاه کنید به  1021 بار ذکر یا ودود )( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی )

 « حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان »

طلسم احضار محبت

طلسم احضار محبت جزو آن دسته از طلسم های محبت غیر سوزاندنی است که باید روی پارچه ای سفید نوشته شود و نزد خود نگه دارید. هر روز از این روی این طلسم احضار محبت 333 مرتبه بخوانید و آن را نزد خود نگه دارید. طلسم احضار محبت، مهر و محبت شما را به دل فرد مورد نظر می اندازد. این طلسم در زیر آمده است.(همچنین نگاه کنید به بهترین دعای محبت)

« يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ »

همانطور که مشاهده کردید در بالا مجموعه ای بهترین طلسم ها محبت سوزاندنی و طلسم محبت غیر سوزاندنی را برای آن دسته افرادی که خواهان ایجاد مهر و محبت در دل فردی خاص هستند را جمع آوری کرده ایم. اما به شما توصیه می کنیم در کنار کارهایی که در زمینه دعا و طلسم برای جلب محبت فرد مورد نظر انجام می دهید، به دنبال آموزش هایی هم باشید که به شما یاد بدهند چگونه با فرد مورد نظر رفتار کنید و در چه موقعیتی از چه تکنیکی استفاده کنید تا برای همیشه محبت وی را جلب کنید و او را شیفته خود سازید.

مطالب مرتبط:

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

دعا برای احضار آنی و سریع معشوق


طلسم احضار فوری معشوق با یخ


قویترین طلسم محبت هندی

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

طلسم از راه دور


بهترین طلسم ازدواج

ذکر یا ودود برای حاجت

ذکر یا ودود برای محبت

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

دعای بیقراری شدید معشو

برچسب ها

نوشته های مشابه

2 Comments

  1. خیلی ممنون از دعا ها و طلسم هاتون اگه واقعا کارساز باشن خیلی عالیه و دعای منم پشت سرتون

    1. همه دعاها کارساز هستن اما لازمه صلاحیت اجابت دعا و تلاش برای یادگیری مهارت های لازم هم در کنار دعاجو داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن