طلسم

مجموعه طلسم از راه دور

در این مطلب از سایت دعاجو مجموعه ای از بهترین طلسم های از راه دور را جمع آوری کرده ایم. طلسم از راه دور برای کسانی است که به فرد مورد نظر دسترسی ندارند و به دنبال ایجاد عشق، جلب محبت، رفع کدورت و بیقراری و عاشق کردن در وی هستند. مجموعه طلسم از راه دور شامل طلسم از راه دور احضار عشق، طلسم از راه دور جلب محبت، طلسم از راه دور عاشق کردن، طلسم از راه دور رفع کدورت و طلسم از راه دور بیقراری معشوق می باشد که در زمینه های مختلف می تواند به شما کمک کند. بهتر است بدانید گذشتگان بر این باور بودند که قویترین طلسم محبت دنیا بر طلسم عشق از راه دور چیره است به طوری که اگر دو رقیب عشقی همزمان این دو طلسم را روی یک محبوب استفاده می کردند کسی که قویترین طلسم محبت دنیا را استفاده کرده بود پیروز میدان می گرشت.

طلسم از راه دور احضار عشق

برای احضار عشق از راه دور توصیه شده است دعای مهر و محبت زلیخا را که در زیر آمده است با خلوص نیت بخوانید. طلسم از راه دور احضار عشق بسیار مجرب است و در ایجاد عشق و علاقه در طرف مورد نظر شما کمک می کند. (نگاه کنید به طلسم محبت باستانی)(

« اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ »

طلسم از راه دور جلب محبت

برای جلب محبت شخص مورد نظر که به وی دسترسی ندارید باید از طلسم از راه دور جلب محبت استفاده کنید. برای این کار بایستی دعای جلب محبت از راه دور که در زیر آمده است را 10 مرتبه روی کاغذی نوشته و کاغذ را همیشه نزد خود نگه دارید.( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (همچنین نگاه کنید به طلسم محبت)

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

طلسم از راه دور عاشق کردن

برای اینکه بخواهید کسی را از راه دور عاشق خود کنید می توانید از طلسم از راه دور عاشق کردن استفاده کنید. به این صورت که باید 7 عدد سنگریزه برداشته و به هر کدام هفت مرتبه طلسم از راه دور عاشق کردن که در زیر آمده است را بخوانید و سپس یکی یکی در آتش بیندازید. ( نگاه کنید به دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب )(نگاه کنید به طلسم عشق از راه دور)

« تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد »

طلسم از راه دور رفع کدورت

اگر بین شما و فردی کدورتی ایجاد شده است با استفاده از طلسم از راه دور رفع کدورت می توانید مشکل ایجاد شده را برطرف نمایید و با رفع کدورت فرد را به سمت خود جذب کنید. برای رفع کدورت طلسم از راه دور رفع کدورت که در زیر آمده است را 7 مرتبه روی پارچه ای سفید با آب زعفران و گلاب بنویسید. (نگاه کنید به دعا برای کار بسته)

« عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ »

طلسم از راه دور بیقراری معشوق

برای بیقرار کردن معشوق از راه دور طلسم از راه دور بیقراری معشوق توصیه شده است. برای این طلسم باید سوره حمد را تا 8 روز و هر روز هنگام صبح و شام به صورت زیر بخوانید تا بتوانید با بیقراری محبوب به هدف خود برسید.

« بسم الله الرحمن الرحیم سخر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الظالین امین یا ودود سخر لی فلان بن فلان »

در پایان باید به این نکته اشاره کنم که دعا و طلسم می تواند به شما کمک کند تا به صورت مقطعی به هدف خود برسید. اما برای اینکه بتوانید همیشه فردی را به سمت خود جذب کنید یا عاشق کنید و یا محبت دیگران را به سمت خود جلب کنید بهتر است مهارت ها و تکنیک هایی را در این زمینه آموزش ببینید تا بدانید همیشه چگونه رفتار مناسبی از خود نشان دهید.

مطالب مرتبط:

دعای جذب زن از راه دور

طلسم عشق فوری
دعای دیوانه کردن محبوب
ذکر برای ازدواج با معشوق
ذکر یا فتاح برای ازدواج
دعا برای آشتی بین دو دوست
مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد
دعای دیوانگی معشوق

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن