ازدواجبازگشت معشوقطلسممحبوبیت

قویترین طلسم محبت دنیا

دعاجو در این صفحه به ارائه مطالبی در خصوص قویترین طلسم محبت دنیا و همچنین انواع طلسم محبت باستانی پرداخته است. مهم ترین نکته که در مرحله اول قابل به ذکر می باشد این است: در تمامی طلسم های زیر فرد طلسم نویس می تواند غریبه یا آشنا باشد یا حتی خود فرد ولی بعد از نوشتن طلسم دیگر نباید این سه شرط را زیر پا بگذارد. دروغ نگوید، تهمت نزند و مال کسی را نخورد. اگر بعد از نوشتن طلسم این سه شرط را زیر پا گذاشت ، طلسم محبت باستانی از حالت سفید به سیاه تبدیل می شود و نه تنها طلسم باطل نمی شود بلکه ممکن است قویتر هم بشود ولی دیگر تبدیل به جادو شده و عواقبی در پی خواهد داشت. برای همین گذشتگان برای این طور کار ها از دعا نویس استفاده می کردند.دعا نویس همیشه دعا می نوشت و شغل دیگری اختیار نمی کرد او تا آخر عمرش سه شرط را رعایت می کرد و طلسم ها بی عواقب می ماندند. اما اکثر دعانویسان دروغین کنونی اصلاً از این سه شرط خبر هم ندارند چه برسد به رعایت آنها.

طلسم هایی که در این صفحه به معرفی آنها می پردازیم شامل قویترین طلسم محبت دنیا، قویترین طلسم محبت یهودی، طلسم محبت سوزاندنی فوری، قویترین طلسم محبت هندی، طلسم محبت اتشی قوی  می باشند.

( برای آشنایی با قدرت و انرژی سنگ ها نگاه کنید بهسنگ مهرومحبت و سنگ ماه تولد)

قویترین طلسم محبت سوزاندنی و طلسم محبت و تسخیر قلب را در قویترین طلسم محبت از راه دور و طلسم عشق از راه دور را در مطلبی تحت همین عنوان دنبال کنید.

همان طور که می دانید خداوند از روح خود در ما دمیده و انسان خلق شده است. جنس روح ما از جنس روح خداست و بزرگیش قابل مقایسه با جنس جن شیطان یا حتی فرشته نیست. تمامی جادو های کهن موجود همگی یک نوع در خواست از چیزی غیر از خدا هستند و دست به دامن شیطان یا جن یا فرشته شدن به هر عنوان حرام است. از زاویه ای دیگر بگوییم اگر شما به جادو هایی که با دست بردن در روند شکل گیری طبیعی فرایندی آن را به جلو یا عقب می اندازند باور دارید در حقیقت به شیاطین، اجنه یا فرشتگان اعتقاد دارید که یعنی به خدا نیز باور دارید. پس چه بهتر که از خدا بخواهیم و در مقابل سر نوشته رو به رشدمان که خالق آسمان و زمین برای ما مقدر کرده تسلیم باشیم. زمانی که انسانی به شیطان یا جن یا فرشته برای انجام کاری با جادو تکیه می کند آنگاه آن واسطه ( جن یا فرشته یا شیطان ) با فخر فروشی نزد خدا می رود و می گوید ببین بنده تو به نزد من آمده تا مشکل برایش گشایم و آنگاه چه مشکلت را حل کند چه نکند از روح تو تغذیه می کند.

قویترین طلسم محبت دنیا

قویترین طلسم محبت دنیا خودش کاملاً میداند که کی شروع به کار کند. همه قدرت های دنیا در قویترین طلسم محبت دنیا بکار رفته است و زمانی که شروع به کار کرد خود به خود سناریویی برای رسیدن به محبوبیت بی اندازه شما نزد فرد مورد نظر نوشته و اجرا می کند. در دستور کار این طلسم ازدواج شما در ستاره ها شکل می گیرد. اگر ازدواج کرده باشید قویترین طلسم محبت دنیا عشق و محبت همسرتان را به شما همیشگی و جاویدان می کند و کیفیت این ابراز علاقه به حدی است که ممکن است از آن زده شوید. ولی نه به طوری که فرد مورد نظر کار و درامد خود را رها کند و بنشیند صبح تا شب به شما محبت کند.

متن زیر را با مرکب مشک بر روی پوست آهو می نویسید .در جا های خالی بین کلامات زیر نام فردی که می خواهید محبتش را داشته باشید باید نوشته شود. توجه داشته باشید برای نوشتن نام فرد می توان از هر نوع حرف الفبایی استفاده شود. نکته دیگر که توجه شما را به آن جلب می کنم این است که در آخرین جای خالی که در پایین سمت راست عکس دیده می شود باید نام مادر فرد مورد نظرتان نوشته شود. کمتر از یک ماه از تاریخ شروع به انجام این طلسم باید عکس معشوقتان را در سمت دیگر پوست بکشید که کیفیت این عکس چندان اهمیت ندارد ولی می شود بجای نقاشی کردن چهره فرد، عکسی از وی تهیه کرد و پشت این تابلو چسباند. روی این تابلو را نیز عکسی از خودتان قرار دهید به طوری که پوست آهو دیده نشود. تابلو را در مکانی در خانه آویزان کنید که اگر مهمانی وارد خانه شد آن را ببیند. زمانی که خواب معشوق خود را ببینید یعنی طلسم شروع به کار کرده است.(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )(نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)

قویترین طلسم دنیا

قویترین طلسم محبت یهودی

قویترین طلسم محبت یهودی که در زیر آمده است را باید بر پوست حیوانی بنویسید و در زیر پادری خانه به مدت یک هفته قرار دهید و بعد از آن هنگام غروب آفتاب آن را یا در باغچه یا پارک زیر بوته گلی قرمز دفن کنید. قویترین طلسم محبت یهودی مانند قویترین طلسم محبت دنیا نیست و شما زمانی که آن را خاک کردید شروع به کار می کند. (نگاه کنید به طلسم محبت سوزاندنی + غیر سوزاندنی)

قویترین طلسم یهودی

طلسم محبت سوزاندنی فوری

از قویترین طلسم های محبت باستانی دنیا می توان به طلسم محبت سوزاندنی فوری اشاره کرد که بسیار قوی و نتیجه بخش بوده است. افتادن فوری معشوق به پای شما برای ازدواج از معروف ترین دستاورد های طلسم محبت سوزاندی فوری می باشد. اگر ازدواج کرده باشید طلسم محبت سوزاندنی فوری رابطه بین شما را به شدت عاشقانه و پایدار میکند به طوری که  خوشبختی واقعی را تجربه کنید. از ابتدا تا انتهای اجرای طلسم محبت سوزاندنی فوری که از قویترین طلسم های محبت دنیا می باشد باید کمتر از سه روز طول بکشد. (نگاه کنید به طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر)

ابتدا پرنده یا چهار پایی را به نیت سیر کردن فقرا قربانی کنید و گوشت آن را به مستمندان دهید. به غیر از استخوان ران پای راست حیوانی که نظر کردید هیچ قسمتی را نزد خود نگاه ندارید. استخوان ران را روی آتش چنان حرارت دهد که قسمتی از آن ذغال شود. با ذغال روی کاغذی بدون خط طلسم محبت سوزاندنی فوری را که در زیر آمده بنویسید. طلسم محبت باستانی را در ظرفی فلزی قرار داده و روی آتش بگذارید آتشی که فقط با سوختن چوب خشک به وجود آمده باشد . خاکستری که در ظرف فلزی پدیدار شده است را چهار سوی بیرون خانه در هوا و بعد از گفتن نام معشوقتان فوت کنید.

طلسم محبت سوزاندنی فوری

قویترین طلسم محبت هندی

قویترین طلسم محبت هندی را که در زیر آمده است با جوهری از جنس قهوه بر روی نان می نویسید. بجای فاصله بین دو جمله که در عکس زیر دیده می شود باید نام معشوق شما نوشته شود.قویترین طلسم محبت دنیا در هندوستان، طلسم زیر می باشد که بسیار طرفدار دارد. در مرحله آخر اجرای طلسم زمانی که نان خشک شد باید آن را در پارک یا مکانی خورد کرد تا پرندگان بتوانند بیایند و آن را بخورند.اگر تمایل به داشتن ابزاری برای تسلط بر ارواح تمام حیوانات و اشیاء دارید و مایلید آن ابراز را برای دست یابی به عشقتان بکار ببرید؟ در این صورت پیشنهاد می کنیم از صفحه قویترین طلسم محبت هندی که به شرح کاملتر این طلسم پرداخته است دیدن فرمایید.

قوی ترین طلسم محبت هندی

طلسم محبت اتشی قوی

طلسم محبت اتشی قوی که در زیر آمده است را باید روی کاغذی بدون خط بنویسید و به معشوق خود داده و به وی بگویید که آن را در داخل آتش بیندازد .آتش باید بر چهار پایه ای یا حتی روی اجاق گاز باشد، تنها شرط اجرای این طلسم آن است که نباید آتش روی زمین باشد. قویترین طلسم محبت دنیا که در زمان اشکانیان بسیار کاربردی بوده همین طلسم محبت اتشی قوی است .( نگاه کنید به دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب و  دعای دیدار  و  چگونه وارد خواب عشقمان شویم)

طلسم محبت آتشی فوری

مطالب مرتبط:

دعای محبت با پیاز

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

 1021 بار ذکر یا ودود

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

ده دعای بازگشت معشوق

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

ذکر یا ودود برای حاجت

دعای جدایی با پیاز

سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر

دعای برای آشتی زن و شوهر روی نمک

 آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

استجابت قطعی دعا برای ازدواج

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن