دعا طلسم جادوزبان بند

طلسم زبان بند قوی یهودی

دعاجو در این مطلب به ارائه توضیحات مفصلی در مورد طلسم زبان بند قوی یهودی می پردازد. به طور کلی طلسم زبان بند قوی یهودی به شکلی عمل می کند که بد گویانی که در آینده ممکن است زندگی شما را هدف قرار بدهند پیشا پیش در زمان مقرر نتوانند با بد گویی و حسادت ورزیدن کاری از پیش ببرند. طلسم ، دعا و حتی جادو هایی وجود دارد که مخصوص بستن زبان در حال حاضر می باشد ولی طلسم زبان بند یهودی زبان بد خواهانی را که در حال حاضر به آسیب زدن به شما حتی فکر هم نمی کنند، پیشا پیش مهر و موم می کند. طلسم زبان بند قوی یهودی یک طلسم پیش گیری می باشد و طریقت های بسیاری آن را توصیه می کنند.

 در زیر فهرستی از انواع موارد آمده در این مطلب را ملاحظه می کنیم :

  1. طلسم زبان بند قوی یهودی
  2. زبان بند با قفل
  3. طلسم قفل یهود
  4. طلسم زبان بند قوی از راه دور
  5. طلسم زبان بند همگان
  6. زبان بند با گره بر نخ
  7. طلسم زبان بند با نخ
  8. دعای زبان بند قوی سکاکی

طلسم زبان بند قوی یهودی

آیا تا به حال فکر کرده اید، اقدامی انجام دهید که پیشاپیش زبان همگان را ببندد ؟ اغلب طریق های طلسم ، دعا و جادوی زبان بند بعد از اینکه بد خواهان شروع به بد گویی می کنند قابل اجر می باشد ولی طلسمی که دراینجا با عنوان طلسم زبان بند قوی یهودی به ارائه دستورالعمل آن می پردازیم ،قبل از شکل گرفتن حسادت که اصلی ترین دلیل بد گویست زبان بد خواهان را می بندد. یک شمع خریداری کنید و بر روی تکه چوبی از جنس گردو قرار داده آن را روشن کنید و طلسم زبان بند قوی یهودی را که در زیر آمده تا هنگامی که شمع خاموش نشود قرائت بفرمایید. بزرگ ترین راز طلسم زبان بند قوی یهودی که هیچ دعا نویس و جادوگری آن را فاش نمی کنید  این است که  باید پولی که برای خرید شمع استفاده می شود حتماً به شما هدیه داده شود بدون آنکه شما تقاضایی در این باره از کسی کرده باشید . زمان قرائت طلسم زبان بند قوی یهودی نیمه شب می باشد. بهترین روز برای اجرای طلسم زبان بند قوی یهودی چهارشنبه است. موم شمع آب شده و چوب گردو را در داخل خانه در باغچه یا گلدانی خاک کنید. ( نگاه کنید به قویترین طلسم محبت یهودی )( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی )

« ینکنش نیاو یوکنگشو من گلسی کنگنکا یهوچ خدوس نکنگاف کمصی چسمهی نشیو »

زبان بند با قفل

برای اجرای دعای زبان بند با قفل ابتدا باید 1000 صلوات ذکر کرده و سه بار نام فرد و نام مادرش را به زبان بیاورید. دستور العمل زبان بند با قفل باید در روز چهارشنبه و بعد از نماز صبح اجرا شود. بعد از قرائت 1000 صلوات و گفتن نام فرد مورد نظر بر یک قفل دمیده و همزمان آن را قفل می کنید.همان طور که متوجه شده اید دعای زبان بند با قفل مانند زبان بند با گره بر نخ گروهی نیست و مخصوص یک فرد به خصوص می باشد. مدت دوام دعای زبان بند با قفل مانند طلسم گره زدن نخ سه ماه می باشد. با استفاده از طلسم زبان بند قوی یهودی راه کاری برای بدخواهان حسودان و کینه توزان احتمالی در آینده در دست دارید که پیش نهاد می شود همزمان با زبان بند با قفل آن را اجرا کنید.( نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه )(نگاه کنید به دعای مخصوص خواستگاری)

طلسم قفل یهود

طلسم قفل یهود از طلسم هایی است که معمولاً اطلاعات کمی از چگونگی انجام آن در اختیار دعاجویان قرار می گرفته است. بسیاری از بزرگان علوم غریبه این طلسم را در اختیار کسی قرار نمی داده اند. متن دعای طلسم زبان بند قوی یهودی را 12 بار قرائت کرده و درحالی که در ذهن چهره فردی که می خواهید زبانش بسته شود تصور می کنید بر قفلی بدمید. طلسم قفل یهود در مواردی استفاده می شود که نام کسی را نمی دانید و می خواهید طلسم زبان بند را بر  وی اجرا کنید. شرایط تهیه قفل مانند شرایط تهیه شمع در طلسم زبان بند قوی یهودی می باشد.( نگاه کنید به قویترین طلسم محبت دنیا )

طلسم زبان بند قوی از راه دور

72 مرتبه صلوات 33 مرتبه الله اکبر 139 بار الحمد الله را بعد از نماز صبح روز چهار شنبه قرائت کرده و نام فرد مورد نظر و نام مادرش را سه بار به زبان بیاورید دستورالعمل طلسم زبان بند قوی از راه دور که ذکر شد را با وضوء قرائت کنید. در معدود مواقعی ضربه هایی از جنس سخن به زندگی ما آسیب می رساند که از سمت دوستان یا اعضاء خانواده ما گفته می شود و هیچ انگیزه مخربی پشت آن نیست طلسم زبان بند قوی یهودی از این جور بلایا جلوگیری می کند.( نگاه کنید به قویترین طلسم محبت از راه دور ) ( نگاه کنید به قویترین طلسم محبت هندی )

دعای زبان بند همگانی

لازم به ذکر است طلسم زبان بند قوی یهودی مربوط به خانواده همسر یا رقیبان عشقی یا شغلی خاصی نیست و به طور کلی همه را شامل می شود. طلسم زبان بند همگان که در زیر آمده است را باید بعد از فرستاندن 1000 صلوات بعد از نماز صبح در روز چهارشنبه بر کاغذی سفید و بدون خط بنویسید و همراه داشت باشید تا همه مخاطبین شما چه سره کار چه خانه و چه پشت تلفن در مقابل فرامین شما تسلیم شوند . توجه داشته باشید مانند دعای زبان بند قوی سکاکی کسی باید دعا را برای شما بنویسید که شرط ها را رعایت کند و حداقل از یک هفته قبل بر شروط مسلط شده باشد. اگر خودتان هم این کار را بتوانید انجام دهید که چه بهتر. ( نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق ) ( نگاه کنید به طلسم عشق از راه دور  ) (همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق) (نگاه کنید به طلسم قوی برای بازگشت معشوق)

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ، »

زبان بند با گره بر نخ

یک تسبیح را باز کنید بدون اینکه مهره های تسبیح را در بیاورید ، دوباره با هفت گره دو سره ابتدا و انتهایش را گره بزنید . قبل از گره زدن یک دور دعای زبان بند با گره بر نخ که در زیر آمده است را بخوانید. این عمل باید در صبح اولین چهارشنبه ماه مبارک رمضان بعد از خوردن سحری و خواندن نماز صبح اجرا شود. بعد از هفت گره و هفت بار قرائت دعای زبان بند با گره بر نخ و روزه گرفتن به مدت سه روز ، مرحله اول اجرای قویترین دعای زبان بند با گره بر نخ جهان را انجام داده ایم ادامه مطلب. ( نگاه کنید به دعای زبان بند شوهر ) (نگاه کنید به طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر) (نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)

« صمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ ( نام دشمنان را ذکر کنید ) لَایَتَکَلَّمُونَ ولا یَنطِقُونَ إلا بخیر أو یَصَمَتونْ شَتَّتْ الله شَمَلَهُمْ قَلَلْ الله عَدَهُم نَکَسْ الله جَیْشَهُم خَرَبْ الله دِیارَهُم جَعَلَ الله الدائِرَة عَلَیْهُمْ الله أکبر الله أکبر الله أکبر – فَلَمَّا رَأَیْنَهُ أَکْبَرْنَهُ وَقَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ وَقُلْنَ حَاشَ لِلَّهِ مَا هَٰذَا بَشَرًا إِنْ هَٰذَا إِلَّا مَلَکٌ کَرِیمٌ »

طلسم با گره زدن نخ

پشم گوسفند سفید ماده ای را که هنوز نزاییده باشد نخ کنید. 41 مرتبه دعای بخش زبان بند با گره بر نخ که گفته شد را قرائت کرده و هر بار یک گره بر نخ بزنید. طلسم را نزد خود نگاه دارید تا مدت سه ماه بعد دوباره این عمل را تکرار کنید. مدت و قدرت طلسم با گره زدن نخ که عرض شد سه ماه بیشتر پایدار نیست و توصیه می شود محبوبیت خود را در همان سه ماه اول گسترش داده تا دیگر نیاز به استفاده دوباره از طلسم با نخ نباشد. در زمان فعال شدن طلسم با گره زدن نخ باید توجه داشته باشید به هیچ عنوان مجری طلسم نباید دروغ بگوید.طلسم زبان بند قوی یهودی را همراه با طلسم با گره زدن نخ اجرا کنید تا از بدگویان احتمالی در آینده جلوگیری شود. ( نگاه کنید به طلسم محبت – طلسم محبت سوزاندنی + طلسم محبت غیر سوزاندنی ) ( همچنین نگاه کنید به 20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده )

دعای زبان بند قوی سکاکی

دعای زیر را که به دعای زبان بند قوی سکاکی معروف است باید روی پلاک طلایی هک نموده و با خود نگاه دارید . می توانید به جای همراه داشتن برمکانی که مدتی بر آنجا در خواب بوده اید هم بگذارید. در مواقعی که نمی شود پلاک طلا را با خود حمل کنید از روش دوم استفاده می شود مانند بازداشتگاه یا زندان. زمانی که 17 روز بر تخته خوابی بخوابید می شود دعای زبان بند قوی سکاکی را در آنجا استفاده کرده بعد به سمت دادگاه یا بازداشتگاه تسلیم شوید. توجه داشته باشید کسی که دعا را به اسمه شما می نویسد باید سه شرط اصلی را که در مطلب قویترین طلسم محبت دنیا به آن پرداختیم رعایت نماید . دروغ نگوید، تهمت نزدند و مال کسی را نخورد علاوه بر آن بهتر است از قضاوت نیز بپرهیزد . دعای زبان بند قوی سکاکی که در زیر آمده همان دعای زبان بند در قران است که در واقع آیه 9 سوره مبارکه یس می باشد. بد گویان بعد از اقدامات بسیاری توجه ما را جلب می کنند . در بعضی موارد طلسم های زبان بند دیگر بدرد نمی خورد زیرا حسودان با بد گویی خصارات خود را بسیار عمیق وارد کرده اند و استفاده از طلسم زبان بند بر روی آنها دیگر سودی ندارد چون کار از کار گذشته. در این موارد طلسم زبان بند قوی یهودی همراه با دعای زبان بند قوی سکاکی توصیه می شود. ( نگاه کنید به مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری )

«  وَجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ یُبْصِرُونَ »

مطالب مرتبط:

دعای زبان بند قوی زیر سنگ
دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج
دعای زبان بند صم بکم
دعای زبان بند قوی برای ازدواج ( خواستگاری )
دعای زبان بند شدید برای شوهر
دعای زبان بند در قرآن

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده
دعای زبان بند قوی سکاکی
دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو
زبان بند با گره بر نخ
مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری
دعای زبان بند برای زن
دعای زبان بند قوی از آیت الله بهجت
دعای محبت با شمع

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن