ازدواجدعاطلسممحبوبیت

نوشتن دعای محبت

دعاجو در این مطلب به توضیحاتی در مورد نوشتن دعای محبت، روش ها، چگونگی اجرا و همچنین بهترین زمان برای نوشتن دعای محبت پرداخته است. برای استجابت دعا بعد از نوشتن دعای محبت نباید چهار شرط معروف را زیر پا بگذارید ( دروغ – تهمت – خوردن مال مردم – قضاوت ) . برای استفاده کنندگان و دوستانی که در صحیح نوشتن دعای محبت اسرار ورزیدن آرزوی موفقت می کنیم. نوشتن دعای محبت و مطالب مرتبط را که در این مطلب مطالعه خواهید کرد عبارتند از:

  1. بهترین زمان برای نوشتن دعای محبت
  2. طلسم محبت فوری
  3. طلسم محبت شدید سوزاندنی
  4. قویترین طلسم محبت دنیا
  5. دعای محبت سریع الاجابه
  6. طلسم محبت سوزاندنی فوری
  7. طلسم محبت اتشی قوی

نوشتن دعای محبت

نوشتن دعای محبت از دیر باز یکی راههای رسیدن دلباختگان به معشوق بوده است. نوشتن دعای محبت انواع مختلف دارد که همگی را ما در مطالب سایت دعاجو به صورت کامل ارائه داده ایم. توجه داشته باشید نوشتن دعای محبت را نباید زمانی که طهارت ندارید انجام دهید.(نگاه کنید به روش سوزاندن نعل اسب در طلسم نعل احضار معشوق)

بهترین زمان برای نوشتن دعای محبت

بهترین زمان برای نوشتن دعای محبت اگر در دستور العمل های موجود نیامده بود بعد از نماز صبح می باشد. لازم به ذکر است که بهتر ین زمان برای نوشتن دعای محبت از ایام هفته جمعه از روز های ماه روز اول ماه و از ماههای سال فروردین می باشد.

قویترین طلسم محبت دنیا

نوشتن دعای محبت بعد از قویترین طلسم محبت دنیا توصیه نشده است. چون قویترین طلسم محبت دنیا را نباید دست کاری کرد و باید بگذارید خود بنا به صلاحدید شما عمل کند. توضیحات بیشتر در مورد قویترین طلسم محبت دنیا را در ادامه مطلب دنبال کنید.

دعای محبت سریع الاجابه

دعای محبت سریع الاجابه که در مطلبی تحت همین عنوان در دعاجو به آن پرداخته شده است علاوه بر ایجاد یک رابطه محبت آمیز سریع و پایدار فواید دیگری نیز دارد. اگر نوشتن دعای محبت سریع الاجابه را که در مطلبی که گفته شده است امتحان کنید و همراه خود داشته باشید فواید بیشماری دارد که یکی از آنها زیاد شدن محبت اطرافیان به شما می باشد.

طلسم محبت سوزاندنی فوری

از قویترین طلسم های محبت باستانی دنیا می توان به طلسم محبت سوزاندنی فوری اشاره کرد که بسیار قوی و نتیجه بخش بوده است. افتادن فوری معشوق به پای شما برای ازدواج از معروف ترین دستاورد های طلسم محبت سوزاندی فوری می باشد. اگر ازدواج کرده باشید طلسم محبت سوزاندنی فوری رابطه بین شما را به شدت عاشقانه و پایدار میکند به طوری که  خوشبختی واقعی را تجربه کنید. از ابتدا تا انتهای اجرای طلسم محبت سوزاندنی فوری که از قویترین طلسم های محبت دنیا می باشد باید کمتر از سه روز طول بکشد.توجه داشته باشید در نوشتن طلسم محبت سوزاندنی فوری مانندن نوشتن دعای محبت باید طهارت داشته باشید. (نگاه کنید به طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر)

ابتدا پرنده یا چهار پایی را به نیت سیر کردن فقرا قربانی کنید و گوشت آن را به مستمندان دهید. به غیر از استخوان ران پای راست حیوانی که نظر کردید هیچ قسمتی را نزد خود نگاه ندارید. استخوان ران را روی آتش چنان حرارت دهد که قسمتی از آن ذغال شود. با ذغال روی کاغذی بدون خط طلسم محبت سوزاندنی فوری را که در زیر آمده بنویسید. طلسم محبت باستانی را در ظرفی فلزی قرار داده و روی آتش بگذارید آتشی که فقط با سوختن چوب خشک به وجود آمده باشد . خاکستری که در ظرف فلزی پدیدار شده است را چهار سوی بیرون خانه در هوا و بعد از گفتن نام معشوقتان فوت کنید.

طلسم محبت سوزاندنی فوری

طلسم محبت فوری

دعاجو در مطلب طلسم محبت اتشی قوی به معرفی کامل تر طلسم محبت فوری می پردازد. آیا فرد مورد نظر شما به خواستگاری کسی غیر از شما رفته یا به منزل کسی رفته است است که از وی خواستگاری کند؟ معشوق شما در خواستگاری است که شما مخاطب وی نیستید و می خواهید از مخاطبش خوشش نیاید و غیر از شما حد اقل در آن شب به کسی دلبستگی پیدا نکند؟ همچنین اگر فرد مورد نظر شما در جایی است که شما هم در آن محل می باشید طلسم محبت فوری می تواند تمام حواسش را به محبت کردن به شما اختصاص دهد. اگر تمایل به مطالعه انواعی دیگر از طلسم محبت فور دارید آنها را در مطلبی تحت عنوان طلسم محبت شدید بدون بازگشت دنبال کنید. برای نوشتن دعای محبت فوری یا نوع دیگر آن که در اینجا آمده است تحت عنوان طلسم محبت فوری باید طهارت داشته باشید. (نگاه کنید به طلسم عشق فوری)

درست است این طلسم فقط یک شب جواب می دهد ولی بسیار قدرت مند است. و شاید استفاده از این طلسم پایه و اساس ازدواج در آینده را نیز فراهم کند.

 طلسم زیر را با زغال بر روی ظرفی سفالی بنویسید و در روز یا شب مورد نظر در حالی که نام وی را به زبان می آورید، بشکنید.

طسم محبت فوری

طلسم محبت شدید سوزاندنی

شکل چند ضلعی زیر را بر کاغذی رسم کنید و اعداد نوشته شده در شکل را که مربوط به طلسم محبت شدید سوزاندنی می باشد از بالا و در جهت عقربه های ساعت به ترتیب بنویسید. حال به داخل شش ضلعی بیایید و اول عدد بالا یعنی 11011 و بعد عدد پایین 12222 را بنویسید. نکته قابل توجه در نوشتن طلسم محبت شدید سوزاندنی همین به ترتیب وارد کردن اعداد و اسامی هستند. نام خود را در چهارضعلی سمت راست و نام فرد مورد نظر خود را در چهار ضلعی خالی سمت چپ بنویسید. در داستان خسرو و شیرین آمده است که خسرو در اولین روز جمعه بعد از دیدار شیرین این طلسم را بر تکه چوبی چند ضلعی نوشت و پس از دویست و هفده بار الرحمان الرحیم و یازده مرتبه الله اکبر خواندن بر طلسم آن را در آتش انداخت. توجه داشته باشید که ذکر زمان خسرو همین ذکری است که آورده ایم ولی به زبان فارسی اما به دلیل اینکه ذکر عربی آن بسیار کامل تر و نتیجه بخش تر است پیشنهاد ما به اجرا کنندگان طلسم محبت شدید سوزاندنی استفاده همین ذکر عربی آن است. برای نوشتن طلسم محبت شدید سوزاندنی باید مانند نوشتن دعای محبت طهارت داشته باشد. توضیحات در مورد طلسم محبت شدید سوزاندنی را در مطلبی تحت همین عنوان دنبال کنید.

طلسم محبت شدید سوزاندنی

طلسم محبت اتشی قوی

طلسم محبت اتشی قوی که در زیر آمده است را باید روی کاغذی بدون خط بنویسید و به معشوق خود داده و به وی بگویید که آن را در داخل آتش بیندازد .آتش باید بر چهار پایه ای یا حتی روی اجاق گاز باشد، تنها شرط اجرای این طلسم آن است که نباید آتش روی زمین باشد. قویترین طلسم محبت دنیا که در زمان اشکانیان بسیار کاربردی بوده همین طلسم محبت اتشی قوی می باشد .نوشتن دعای محبت سوزاندنی و همچنین طلسم محبت اتشی قوی را در مطلبی تحت همین عنوان کامل مطالعه فرمایید.

طلسم محبت آتشی فوری

مطالب مرتبط :

دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر-فوری

دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد
طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر
دعای آشتی بین دو دوست
دعای عاشق کردن طرف مقابل
طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر
طلسم محبت شدید سوزاندنی
ذکر یا ودود برای محبت
دعای جدایی با پیاز
معجزه ختم سوره توحید برای حاجت فوری

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن