آشتی و رفع کدورتبازگشت معشوقدعا

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

این مطلب از دعاجو به دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق اختصاص دارد. دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق برای آشتی بسیار مجرب است. قهرها و کدورت های طولانی را با دعایی که در این مطلب از دعاجو تحت عنوان دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق آمده است می توان حل کرد. توجه داشته باشید بی اثر شدن این دعا فقط با انجام دادن چهار شرط اصلی ممکن می شود ( دروغ – تهمت – خوردن مال مردم – قضاوت) .آیا می دانید دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق با چه طلسم هایی قدرتمند تر می شود؟ مطالب این صفحه را تا آخر دنبال کنید. در این مطلب که با نام دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق ارائه شده است، به توضیح انواع دعا و طلسم مربوط به رفع کدورت و بازگشت معشوق پرداخته ایم . در زیر به صورت تیتروار عناوینی که در این صفحه به آنها پرداخته ایم  آورده شده است :

  1. دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق
  2. طلسم قوی برای بازگشت معشوق
  3. دعای بازگشت معشوق در یک روز
  4. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق
  5. دعای بازگشت معشوق در سه روز
  6. معجزه بازگشت معشوق
  7. دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق
  8. طلسم قوی برای بازگشت معشوق از راه دور

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

اگر بین شما و معشوقتان کدورتی پیش آمده و او از شما دور شده است، می توانید دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق را هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت بین شما برطرف شود و با رفع کدورت و بستن زبان وی بتوانید معشوق خود را بازگردانید.دعای رفع کدورت بین زن و شوهر و بازگشت معشوق را در مطلبی تحت همین عنوان دنبال کنید. (نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق ) (نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق همچنین به سوره ای برای بازگشت معشوق )

« اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم »

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

طلسمی که در زیر آمده است به عنوان طلسم قوی برای بازگشت معشوق می باشد که باید آن را با زعفران روی پارچه ای سفید و تمیز نوشته سپس پارچه را زیر درختی سر سبز دفن کنید. در جدول قدرت ، پایداری و اولویت طلسم قوی برای بازگشت معشوق بر دعا رفع کدورت و بازگشت معشوق چیره است . (همچنین نگاه کنید به دعای بازگشت سریع غائب

« الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن »

دعای بازگشت معشوق در یک روز

دعای بازگشت معشوق در یک روز بسیار سریع و فوری عمل کرده و با عزیز شدن نزد معشوق باعث برگرداندن عشق شما در یک روز می شود. دعای بازگشت معشوق در یک روز را که در زیر آمده است 1000 مرتبه بخوانید تا با ایجاد حس وابستگی معشوق بتوانید وی را خیلی فوری برگردانید. دعای بازگشت معشوق در یک روز بر دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق چیره است. توضیحات بیشتر را دنبال کنید در ادامه مطلب (نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)(همچنین نگاه کنید به دعای سریع الاجابه برای آشتی)

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم »

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در مطلب سوره ای برای بازگشت معشوق آمده بسیار قابل توجه می باشد چرا که این دعا از نشانه های اراده ی قوی خداوند است. به این صورت که اگر خداوند کاری را بخواهد حتما انجام می شود. و به همین دلیل است که جزو ده دعای بازگشت معشوق می باشد. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق بر دعا رفع کدورت و بازگشت معشوق چیره است. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه بخوانید.( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )(آیا در خواب معشوق خود را دیده اید و شرایطی را تجربه کردید که در بیداری برای شما آرزوست ؟ از دعا برای دیدن معشوق در بیداری دیدن فرمایید)

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (نحل، ۴۰)إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل عمران، ۴۷ و…) خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل‏عمران، ۵۹) إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (یس، ۸۲) وَیَوْمَ یَقُولُ کُن َیَکُونُ (انعام، ۷۳) »

دعای بازگشت معشوق در سه روز

برای بازگشت معشوق در سه روز می توانید از دعای بازگشت معشوق در سه روز استفاده کنید. این دعا در بین مجموعه دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق بسیار مجرب است و با بیقراری شدید معشوق باعث برگشتن محبوب شما می شود. دعای بازگشت معشوق در سه روز که در زیر آمده است را به مدت سه روز بعد از غروب آفتاب  بخوانید. (نگاه کنید به سوره ای برای بازگشت معشوق و دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز )

« اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیَ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً »

معجزه ای برای بازگشت معشوق

یکی از سوره هایی که می گویند برای بازگشت معشوق معجزه می کند سوره ضحی است که در سوره ضحی برای بازگشت معشوق  نیز در موردش صحبت کردیم.

سوره ای که به عنوان معجزه بازگشت معشوق در نظر گرفته می شود. نود و سومین سوره قرآن کریم است که مکی و ۱۱ آیه دارد. امام صادق علیه السلام در فضیلت این سوره مبارکه فرمودند: هر کس سوره «ضحی» را شب یا روز زیاد بخواند چیزی در حضورش نیست مگر اینکه به نفع او شهادت می دهند حتی مو و پوست و گوشت و استخوانش. معجزه ای برای بازگشت معشوق و دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق با هم بسیار قدرتند تر می شودند. (نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل)

خداوند پس از این شهادت ها می گوید: «شهادت شما را برای این بنده ام پذیرفتم. او را به بهشت ببرید تا هر چه که دوست دارد به او اعطا شود. گوارایش باد.»

دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

در مواردی که طاقت دوری معشوق را ندارید و می خواهید خیلی فوری بازگشت محبوب رخ دهد می توانید از دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق استفاده کنید. این دعا با رفع کدورت به شما کمک می کند به خواسته خود برسید. دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از دعایی که دعاجو تحت عنوان دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق معرفی کرده است قدرتمند تر می باشد. 

«اللهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللهُ أَحَدٌ اللهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ. أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا [الْعَلْیَاءِ] وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ اِلّا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ »

طلسم قوی بازگشت معشوق از راه دور

اگر معشوق در دسترس نباشد و در راه دوری باشد باید طلسم قوی بازگشت معشوق از راه دور را به 41 عدد هسته خرما خوانده و هر کدام را در جایی خاک کرد. طلسم قوی بازگشت معشوق از راه دور که به هسته خرما خوانده می شود بسیار مجرب است. حتماً به مطالب قویترین طلسم محبت دنیا نگاهی بیندازید.

« سلام علیکم یا دیوان سلام علیکم یا پریان سلام علیکم یا جنیان سلام علیکم یا جادویان سلام علیکم یا دیوان نر سلام علیکم یا دیوان ماده سلام علیکم یا دیوان سیاه سلام علیکم یا دیوان سفید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گوش ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که گلو ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که چشم ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیوان که بینی ندارید سلام علیکم یا هفتاد دیو که جادویی دانید سلام علیکم یا هفتاد دیو که بر زمین روید سلام علیکم یا هفتاد دیو که سوگند می دهم که بروید بخانه ( فلانی فرزند فلانی ) برای مثال ( مریم  فرزند محمد ) و او را زه کمان در جان بدرید و بگذارید چنانچه خوابش نباشد و قرارش و آرامش نگیرد و جهان بر وی تاریک و دل تنگ گردد و چشمش سیاه کنید که هیچکس را نه بیند الا به عشق و محبت و دوستی و الفت من و سر آشفته و عقل تهی فریاد دارد که یا لواهد صواه که در آتش افتادم از دوستی ( فلان بن فلان ) برای مثال ( مراد فرزند اسدالله  ) »

توجه به این نکته لازم است که همه ی دعاهای بالا که در زمینه بازگشت غائب و برگشتن شخصی که رفته است بسیار موثر هستند اما در کنار همه این دعاها باید تلاش کرد پس بهتر است مهارت هایی را نیز یاد بگیریم که به ما کمک کند رابطه تمام شده خود را دوباره شروع کنیم ( نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته).

بیشتر بخوانید :

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

دعای محبت سریع الاجابه

دعای بازگشت سریع غائب

ذکر یا حلیم برای بازگشت معشوق

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

دعا برای احضار آنی و سریع معشوق

طلسم بازگشت معشوق صبی

طلسم از راه دور

 دعای مخصوص گرفتاری

نوشتن دعای محبت

 آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن