آشتی و رفع کدورتدعا

دعای صلح و آشتی بین اعضای خانواده

وقتی بین اعضای خانواده اختلافی ایجاد می شود یکی از روش های حل این اختلاف توسل به دعای صلح و آشتی بین اعضای خانواده است. هرچند در کنار دعا مهارت سازش کردن و حل مسئله نیز می تواند به شما در ایجاد صلح و آشتی کمک کند.

در این زمان نیاز است کاری انجام دهید تا کدورت ایجاد شده را برطرف سازید. به همین دلیل در این مطلب دعای رفع کدورت بین زن و شوهر را قرار داده ایم تا با خواندن آن مشکلتان حل شود. آیا در خواب معشوق خود را دیده اید و شرایطی را تجربه کردید که در بیداری برای شما آرزوست ؟ از دعا برای دیدن معشوق در بیداری دیدن فرمایی. همچنین نگاه کنید به دعای آشتی فوری بین افراد)

دعای نساء برای آشتی خانواده

برای دعای صلح و آشتی بین اعضای خانواده ابتدا وضو گرفته و نیت کنید. سپس سوره مبارکه نسا را با خلوص نیت تلاوت کنید و پس از آن هفت مرتبه صلوات برسید. با توکل به خدا کدورت بین زن و شوهر حل خواهد شد و آشتی زن و شوهر برقرار خواهد شد.

اگر احساس می کنید در فرایند صلح و آشتی لجبازی هایی وجود دارد می توانید در کنار دعای صلح و آشتی از دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز نیز استفاده کنید. همچنین اگر کدورت و اختلاف بین اعضای خانواده به جدایی بین مرد و زن ختم شده است خواندن دعای برگشت شوهر به زنش می تواند مفید باشد. 

دعای رفع کدورت بین اعضای خانواده

اگر بین شما و اعضای خانواده کدورتی پیش آمده و خانواده از هم دور شده اند، می توانید دعای صلح و آشتی بین اعضای خانواده برای رفع کدورت را که در زیر آمده است هفت مرتبه بخوانید تا هرچه سریعتر کدورت برطرف شود و با رفع کدورت و جلوگیری از زبان تند صلح و آشتی را برقرار کنید. 

اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

گاهی ممکن است اعضای خانواده همسر یا عشق شما باشد که شما را رها کرده است؛ در این صورت خواندن  ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق می تواند بسیار موثر باشد.

دعای رفع کدورت از راه دور

زمانی که کدورت بین شما و اعضای خانواده ایجاد می شود و به فرد مورد نظر دسترسی ندارید، می توانید دعای رفع کدورت از راه دور را که یکی از مجرب ترین دعاهاست بخوانید. توجه داشته باشید که دعای رفع کدورت از راه دور را بایستی هر روز پس از هر نماز 5 مرتبه به نیت پنج تن بخوانید.

خلوص نیت و تمرکز در حین خواندن دعا برای برگشتن شخصی که رفته بسیار مهم است. با توکل بر خدا دعای رفع کدورت بین اعضای خانواده اثر می کند و شخص مورد نظر باز خواهد گشت این دعا همچنین باعث جلب محبت شوهر می گردد. همچنین نگاه کنید به طلسم از راه دور رفع کدورت.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

دعای افزایش محبت بین اعضای خانواده

اگر اعضای خانواده نسبت به هم دلسرد شده اند و نزاع بسیار می کنند می توانید از دعای افزایش محبت بین اعضای خانواده استفاده کنید. دعای افزایش محبت بین اعضای خانواده یکی از بهترین و موثر ترین دعاهای مرتبط با دعای صلح و آشتی بین اعضای خانواده است.

با خواندن این دعا می توانید مهر و محبت از بین رفته را قوی تر از قبل بازگردانید و از خیانت نیز جلوگیری کنید.

 هر شب قبل از خواب سه مرتبه دعای زیر را که در دسته بهترین دعای محبت است، بخوانید با نیت افزایش محبت بین اعضای خانواده. 

 زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَواتِ مِنَ النِّساءِ وَ الْبَنینَ وَ الْقَناطیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَ الْفِضَّهِ وَ الْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَ الْأَنْعامِ وَ الْحَرْثِ ذلِکَ مَتاعُ الْحَیاهِ الدُّنْیاوَ اللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ.

سخن آخر

به امید و صلاح پروردگار عظیم الشان با خواندن دعای صلح و آشتی بین اعضای خانواده می توانید کدورت ها را رفع کنید و مهربانی و عشق را وارد خانواده کنید. با این وجود به یاد داشته باشید صلاحیت شما در استجابت دعاهای تان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

در کنار قرائت دعا و راز و نیاز با معبود ازلی مهارت سازشگری و تمرکز روی مسئله را نیز تمرین کنید. همچنین حمایت کردن، بخشش و مهمتر از همه شوخ طبعی و ایجاد لحظات خوش در خانواده را هیچگاه فراموش نکنید.

مطالب مرتبط:
دعا برای آشتی بین دو دوست

دعا برای حرف شنوی شوهر + طلسم شوهر

دعای آرامش در زندگی زناشویی

دعا برای کار بسته

نوشتن دعای محبت

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز

معجزه بازگشت معشوق

دعای جلب محبت معشوق و شوهر

برچسب ها

نوشته های مشابه

بستن