ازدواجبازگشت معشوقطلسممحبوبیت

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه بسیار قدرتمند بوده و شما را سریع محبوب معشوقتان می کند. طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه مزایای فراوانی دارد ولی مدت اثر آن بر زندگی بسیار کوتاه بوده است. مدت زمان اثر بخشی طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه شش ماه می باشد و برای پایدار ماندن آن باید بعضی از طلسم ها و دعا های دیگر را همراه با اجرای این طلسم بکار ببرید. درست است که طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه بسیار مجرب و معروف است ولی بهتر است بدانید بر روی نصف افراد استفاده کننده اثر نداشته است. از همین رو بسیاری از متخصصین علوم غریبه پیشنهاد می دهد به دلیل اینکه هر دعا و طلسمی بر سرنوشت یک سری از استفاده کننده می نشیند از این رو بهتر است بسیاری از طلسم ها و دعا ها را استفاده کنید تا طلسم یا دعای مخصوص افرادی مثل خودتان را پیدا کنید. بعضی در این مورد بسیار خوش شانس هستند و بسیار زود پی به ابزار مورد نظر خود در رابطه با علوم غریبه می برند و بعضی بسیار دیر نگاه که به طلسم قوی باری بازگشت معشوق . معشوق شما بیشتر از شما به یک وسیله علاقه نشان می دهد ؟ مثل گوشی یا ماشین ؟ از دعای فلفل سیاه برای جدایی که درهمین مطلب آمده است استفاده کنید.

انواع طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه و موارد مرتبط که در این مطلب آمده است عبارتند از:

  1. دعا برای رسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه
  2. دعای فلفل سیاه برای جدایی
  3. هفت عدد فلفل سیاه
  4. بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه
  5. احضار فلفل سیاه
  6. دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق
  7. دعای فلفل سیاه برای ازدواج

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه یکی از معروفترین طلسم ها در زمینه ایجاد محبت می باشد. برای استفاده از این طلسم باید 41 عدد دانه فلفل سیاه تهیه کرده و طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه که در زیر آمده است را به تک تک دانه ها بخوانید و سپس آن ها را در آتش بیندازید و بسوزانید.( نگاه کنید به دعای زبان بند ) (نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق و طلسم نعل احضار معشوق)

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

دعای فلفل سیاه برای ازدواج

دعای فلفل سیاه برای ازدواج بسیار کار آمد و مجرب است کما اینکه بسیاری از گذشتگان برای استفاده از دعای فلفل سیاه برای ادواج گفته اند که مراقب انتخاب خود باشید که اگر اجرا کردید دیگر راه باز گشت ندارید. هفت دانه فلفل سیاه را تهیه کرده بر هر کدام 70 بار صلوات می فرستید و همه آن ها را اسیاب کرده در گلاب و زعفران حل می کنید. با آن بر روی کاغذی سفید و بدون خط نام فرد مورد نظر خود را به همراه نام مادرش بنویسید و کاغذ را نزد خود نگاه دارید. بعد از ازدواج که کمتر از شش ماه می باشد باید دعای فلفل سیاه برای ازدواج را در خاک دفن کنید. طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه را اگر با دعای فلفل سیاه برای ازدواج استفاده کنید مدت زمان اجابت آن سه ماه می شود. دعای جلب محبت پسر برای ازدواج  را به دختران عزیز پیشنهاد می دهیم و مجموعه دعای عاشق کردن دختر را به پسران و مردان، که در مطالبی تحت همان عناوین آورده ایم ( نگاه کنید به دعای بازگشت معشوق بین یک الی سه روز )

دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق

دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق که در زیر آمده است را 12 بار بر هر دانه از هفت دانه فلفل سیاه که تهیه کرده اید بخوانید و در آتش بیندازید. دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق را می توانید بعد از طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه برای فورت و مدت دار شدن طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه استفاده کنید. ( نگاه کنید به طلسم محبت شدید سوزاندنی )

«کل نفس بما کسبت رهینه یوم تجد کل نفس ما عملت من خیر محضرا و ما التنهم من عملهم من شیء»

احضار فلفل سیاه

طلسم پیش رو که به عنوان احضار فلفل سیاه معروف است در بسیاری از موارد عاطفی مجرب است. برای اجرای صحیح طلسم احضار فلفل سیاه باید هفت عدد فلفل سیاه تهیه کرده بر هر کدام آیه 15 سوره بقره را قرائت کرده و آنگاه به هفت جهت مختلف خانه دفن کنید. طلسم احضار فلفل سیاه مخصوص قهر های تازه عروس و تازه داماد ها است. ( نگاه کنید به طلسم احضار محبت از فاصله دور )

بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه

بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه قبل از اذان صبح می باشد در بسیاری از افسانه های جهان که در مورد علوم غریبه بوده است بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه را قبل از اذان صبح دستور داده اند نگاه کنید به قویترین طلسم محبت دنیا.( نگاه کنید به دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب  و  دعای خواب دیدن آینده  و  دعای دیدار  و  چگونه وارد خواب عشقمان شویم)

هفت عدد فلفل سیاه

هفت عدد فلفل سیاه در بسیاری از جادو های سفید و سیاه باستان تا کنون عنصره مکمل بوده است. به طوره کلی استفاده از هفت عدد فلفل سیاه در همه طلسم ها و دعا ها مکمل بسیار قوی برای پایداری و فوریت تاثیر طلسم و یا دعا می باشد. بعد از اتمام اجرای یک طلسم یا دعا اگر تمایل به قدرت مند تر شدن آن دارید بر هر کدام از هفت عدد فلفل سیاه هفت صلوات بخوانید و در آتش بیندازید. حتی در طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه که در همین مطلب آمده است هم می شود از همین مکمل استفاده کرد. (نگاه کنید به دعا برای ازدواج با معشوق)

دعای فلفل سیاه برای جدایی

آیا کسی را می شناسید که انجام سرگرمی های باطله و پرداختن به مسائل متفرقه زندگی مثل دلسوزی برای کسی که لیاقت ندارد و رفیق بازی، زندگی وی را در حال تلف کردن می باشد؟ دعای فلفل سیاه برای جدای وی از معشوقی که در حال سوء استفاده می باشد بسیار در این مورد کار ساز است. نام  فرد و نام مادرش را بر روی یک برگه سفید بدون خط بنویسید و نام آن معشوق طمعکار را در پشت برگه.  14 عدد فلفل سیاه را در درون برگه که اسم فرد و اسم مادرش درون آن است بریزید و با یک نخ سیاه دوره کاغذ بپیچید. هر بار که یک دور نخ به دور دعا می پیچانید یک بار ذکر الله اکبر را با آرامش قرائه کنید تا 29 بار.( نگاه کنید به دعای دیوانه کردن محبوب و دعای جذب خواستگار )

دعا برای رسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه

صد و یازده مرتبه بسم الله رحمان رحیم 72 مرتبه الحمد الله و 21 مرتبه صلوات خوانده و بر هفت دانه فلفل سیاه بدمید. بعد از نماز صبح آن ها را در َآتش بیندازید باشد که به هدفتان دست بیابید. دعا برای رسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه یک سطح از طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه پایین تر می باشد ولی اگر به ترتیب دعا برای رسیدن به معشوق با هفت دانه فلفل سیاه و بعد طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه را اجرا کنید ترکیب استجابت آنها بسیار قدرت مند  می شود.( نگاه کنید به دعای بیقراری شدید معشوق )

بیشتر بخوانید :

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

طلسم محبت سوزاندنی با اسفند

دعای محبت بسیار قوی از راه دور

دعای محبت با شمع

دعای بازگشت عشق تضمینی

دعای محبت سوزاندنی با روغن و شکر فوری

سنگ مهرومحبت

دعا به زبان انگلیسی – Islamic dua in English

سنگ ماه تولد

معجزه بازگشت معشوق

دعای جدایی با پیاز

دعای محبت با پیاز

ده دعای بازگشت معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

برگرداندن معشوق با موکل

دعای زبان بند شدید برای شوهر

دعای زبان بند در قرآن

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

 آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

نذر برای استجابت دعا

طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه

استجابت قطعی دعا برای ازدواج

برچسب ها

نوشته های مشابه

4 Comments

  1. سلام و خسته مباشید خدمت دستندرکاران محترم دعا جو
    عدد میخوام در (دعای فلفل سیاه برای جدایی)وقتی کاغذ را با نخ پیچوندم توضیح ندادی بعد با اون کاغذ چیکار کنیم میشه بیشتر توضیح بدید
    برای جدایی دعا بیشتر بگذارید شخصی منو خیلی اذیت میکنه و تو رابطه ی منو همسرم هست و نمیره دعا هم انجام میدم ولی موقتی میره

    1. علیک سلام .
      توضیحات تکمیلی در خصوص دعای فلفل سیاه برای جدایی : این جور داستان ها و دستورالعمل ها مثل فلفل سیاه و غیره چندان واقعی و معتبر نیست.
      هرچند منابع اینترنتی و سنتی نامطمئن زیادی در مورد دعای فلفل سیاه صحبت کردن اما تصور دعا جو اینه که دعای فلفل سیاه بیشتر مثل فرستادن شما به دنبال نخود سیاست.
      دعاها به خودی خود تاثیر خودشون رو میذارن و نیازی به دستورالعم های عجیب و غریب مثل فلفل سیاه و غیره نیست.
      اگه دعاجو چنین دعاهایی رو در وبسایت می ذاره بیشتر جنب اطلاعات عمومی برای علاقه مند ها به دعاهای دستورالعمل دار است.
      به هر حال هر چند معتقد هستیم این دستورالعم ها تاثیر زیادی نداره اما ضرری هم نداره و قطعا اون قسمت دعا خوندنش مفید هم هست.
      نکته دیگه در مورد حل مشکلاتی مثل ارتباط های افراد ناجور با شما یا همسرتون است. در این شرایط هم بهتر است سعی کنید مهارت های ارتباطی رو توسعه بدید تا بتونیم همسرتون رو به خودون جذب کنید.
      وبسایت نوین بینش رو می توانید برای مطالعه انتخاب کنید. در این وبسایت مهارت های خوبی جهت بهبود رابطه آموزش داده شده است.
      هر بار که یک دور نخ به دور دعا می پیچانید یک بار ذکر الله اکبر را با آرامش بخوانید و این کار را تا 29 بار تکرار کنید. دعا را نزد خود نگاه دارید تا زمان خارج شدن فرد طمعکار از زندگی همسرتان.
      توجه داشته باشید به محض خروج وی بهتر است آن را در آتش بیندازید تا شرایط پایدار بماند.
      شرط معروف اجابت همه دعا ها و طلسم های ارائه شده در دعاجو خواندن نماز است.
      همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را مطالعه کنید:
      طلسم قوی برای بازگشت معشوق

    2. سلام دوست من حواستو بده به خودت و زندگیت و با شوهرت اونقدر خوب باش که مفر بعدی خودش پا به فرار بذاره

  2. چه کتابی پیشنهاد میدید شما مرسی از راهنمایی تون من یک‌کتاب ازتون خریدم عالی بود .کتاب بعدی پیشنهاد میدید برای جلوگیری از خیانت چیه؟و اینکه معشوق جذب بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن