بستن زباندعا

دعای زبان بند شدید برای شوهر

دعای زبان بند شدید برای شوهر که در این مطلب دعاجو به آن می پردازد خوراکی است. دعای مذکور موجب صلح و آشتی در میان فرزندان نیز می شود .اگر در دستورالعمل دعای زبان بند قوی برای شوهر نمک را در آب زمزم که از حاجی گرفته اید حل کنید و به خورد شوهر بدهید در شکل گیری فرزند پسر در آینده تأثیر گذار خواهد بود. اگر ازدواج نکرده اید و به دنیال زیباد شدن خاستگار هستید . بعد از اجرای دستورالعمل دعای زبان بند شدید برای شوهر به جای خوراندن نمک به شوهر آن را د باغچه خانه دفن کنید تا موجب گشایش بخت و زیاد شدن خواستگار شود این امر در بازگشت معشوق نیز شدیدن مجرب است. دعای زبان بند در قرآن ، دعای زبان بند خوراکی و دعای زبان بند تضمینی را در مطلبی تحت عنوان دعای زبان بند در قرآن دنبال کنید.

اطلاعاتی که در این مطلب مطالعه خواهید کرد عبارتند از :

  1. دعای زبان بند شدید برای شوهر
  2. طلسمی برای بستن زبان همگان
  3. دعای زبان بند شدید
  4. دعای زبان بند قوی برای کار

دعای زبان بند شدید برای شوهر

خواندن دعا بر نمک و به خورد شوهر دادن از جمله دعاهای بسیار پر کاربرد در زمینه دعای زبان بند قوی وفوری برای شوهر بوده و هست . هزار صلوات و صد الله اکبر بعد از نماز صبح خوانده و بر مقداری نمک بدمید.طلسم زبان بند همگان از دعای زبان بند قوی برای شوهر قدرتمند تر است اما دعای زبان بند قوی برای شوهر مخصوص شوهر بوده ( نگاه کنید به دعا برای حرف شنوی شوهر + طلسم شوهر )و در این زمینه تخصصی تر عمل می کند. قبل از دمیدن به نمک باید هفت .مرتبه نیز ایت الکرسی را قرائت کنیم

طلسمی برای بستن زبان همگانی

دعای زبان بند همگانی که در زیر آمده است را باید بعد از فرستاندن 1000 صلوات بعد از نماز صبح در روز چهارشنبه بر کاغذی سفید و بدون خط بنویسید و همراه داشت باشید تا همه مخاطبین شما چه سره کار چه خانه و چه پشت تلفن در مقابل فرامین شما تسلیم شوند . توجه داشته باشید مانند دعای زبان بند قوی سکاکی کسی باید دعا را برای شما بنویسید که شرط ها را رعایت کند و حداقل از یک هفته قبل بر شروط مسلط شده باشد. اگر خودتان هم این کار را بتوانید انجام دهید که چه بهتر. طلسم بستن زبان همگان در دراز مدت از دعای زبان بند شدید برای شوهر پایدار تر است.( نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق ) ( نگاه کنید به طلسم عشق از راه دور  )

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ، »

دعای زبان بند شدید

یکی دیگر از دعاهای زبان بند شدید دعای است که در این مطلب به توضیح آن پرداخته ایم.این دستورالعمل به شدت معجزه می کند به شرط آنکه شما مظلوم واقع شده باشید یا با خلوص نیت بخواهید دیگر آن اشتباه را که موجب نیش و کنایه دیگران شده است تکرار نکنید . برای این امر باید آیت الکرسی را حفظ کنید . زمانی که شما احساس کردید مورد حمله لسانی دشمنان یا حتی همسرتان قرار گرفتید باید یک صلوات فرستاده بعد از حفظ آیت الکرسی را خوانید و بر روبرو بدمید. کسی این عمل شما را نباید ببیند پس در دل و بدون تکان خوردن زبان قرائت کنید. دعای زبان بند شدید مانند دستوالعمل دعای زبان بند در قرآن که گفته شد نیست و هر روزی که مایل بودید می توانید از آن استفاده کنید.( نگاه کنید به مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری )

« اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ »

دعای زبان بند قوی برای کار

طلسم زبان بند همگان از هر نظر بسیار قدرتمند تر و پایدار تر است از دعای زبان بند قوی برای کار ولی دعای زبان بند قوی برای کار 24 ساعت بسیار مناسبی برای شما فراهم می کند. دعای زبان بند قوی برای کار اگر در مصاحبه یا معامله ای نیاز به تایید شدن دارید به کمک شما می آید و بسیار مجرب است. هفت روز روزه بگیرید و روزی 170 صلوات بعد از قرائت نماز صبح بخوانید و بعد از خواندن صلوات ها هفت مرتبه بگوید برای بستن زبان کسی که در آینده قرار است مرا استخدام نکند و ایرادی از من بگیرد از تو کمک می خواهم ای پروردگار عالم بعد بر کوزه ای سفالی بدمید. در روز مصاحبه یا پرکردن فورم استخدام کوزه را بشکنید .دعای زبان بند قوی برای کار را مانند دعای زبان بند شدید برای شوهر می توانید هر روزی که مایل بودید استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق
دعای عاشق کردن پسر
دعای عاشق کردن دختر
طلسم محبت
دعای عاشق کردن طرف مقابل

قویترین دعای جلب محبت شوهر
دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
دعای زبان بند برای زن
دعای زبان بند قوی از آیت الله بهجت
دعای زبان بند قوی زیر سنگ
دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج
دعای زبان بند صم بکم
دعای زبان بند قوی برای ازدواج ( خواستگاری )

دعای آرامش در زندگی زناشویی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن