دعازبان بند

دعای زبان بند در قرآن

دعاجو در این مطلب به ارائه توضیحات کاملی در خصوص دعای زبان بند در قرآن و انواع دعا ها و طلسم های مرتبط پرداخته است. دعای زبان بند در قرآن که در این مطلب آمده است بسیار مجرب است . دستورالعمل اجرای دعای زبان بند در قرآن را باید در چهارشنبه اول ماه قمری اجرا کنید. اگر شما مورد ظلم قرار گرفته اید دعای زبان بند در قرآن دوستان بی غرض و دشمنام شما را وادار به سکوت می کند. اگر شما در مورد خاصی مقصر بوده اید و تمایل دارید مورد بازخواست قرار نیرید نیز می توانید از دعای زبان بند در قرآن استفاده کنید. دعای زبان بند شدید برای شوهر ، طلسمی برای بستن زبان همگان ، دعای زبان بند شدید و دعای زبان بند قوی برای کار را در مطلبی تحت عنوان دعای زبان بند شدید برای شوهر مطالعه کنید.

مواردی که در این مطلب به اراده آنها پرداخته ایم عبارتند از :

  1. دعای زبان بند در قرآن
  2. دعای زبان بند خوراکی
  3. دعای زبان بند تضمینی

دعای زبان بند در قرآن

اگر در موردی مقصر باشید دعای زبان بند در قرآن که در زیر آمده است به شما کمک می کند. اگر تقصیر با شما باشد دعای زبان بند در قرآن فرستی برای جبران و محبوب شدن ارائه می دهد به شرط آن که دیگر اشتباهی از آن نوع از شما روی ندهد . اگر بیشتر از 7 سال از این دعا استفاده کنید در حالی که اشکال از ما باشد آنگاه عواقبی به همراه دارد. دعای زبان بند در قرآن زمانی به بیشترین حالت خود می رسد که در اولین چهارشنبه از ماه مبارک رمضان استفاده شود .بعد از نماز صبح 7 مرتبه دعای زبان بند زیر را قرائت کنید. همان طور که متوجه شدید دعا و دستورالعملی که در اینجا تحت عنوان دعای زبان بند در قرآن به توضیحات آن پرداختیم مربوط به یک فرد می باشد و گروهی یا همگانی نیست . هر ماه یک مرتبه می توانید از این دستوراعمل استفاده کنید. ( نگاه کنید به دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو )

« بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش) »

دعای زبان بند خوراکی

دعایی که در این مطلب تحت عنوان دعای زبان بند خوراکی آمده بسیار قدرتمند بوده و هست. یکی از شروط این دستورالعمل این است که باید با مبلغی که به شما هدیه داده شده است مواد خوراکی را تهیه کنید. زعفران همان ماده خوراکی ای است که باید خریداری شود. بعد از قرائت هزار صلوات و خواندن هفت مرتبه دعای زیر بر یک گرم از آن زعفران بدمید .هر گاه نیاز به بستن زبان فرد مورد نظر احساس شد مقداری از آن زعفران بردارید و شربتی تهیه کنید و به خورد وی بدهید . از معجزات این دستورالعمل این است که شما را بعد از مدتی در مرحله درکی متقابل قرار می دهد که دیگر نیازی به استفاده از دعای زبان بند خوراکی نخواهید داشت. در برخوردتان به شکلی طبیعی رشد شخصیتی نمایان می شود. بهترین روز در ماه برای اجرای این دستورالعمل مانند دعای زبان بند در قرآن روز چهارشنبه اول ماه قمری می باشد و همین طور بهترین روز در سال برای اجرای دعای زبان بند خوراکی چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان است. اگر تمایل دارید طلسمی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه داشته باشید یا با فرستادن طلسم از راه اس ام اس یا نامه عشق یک طرفه خود را متقابلاً دو طرفه کنید نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه. متن دعای زبان بند برای شخص که در زیر آمده را فقط برای فردی که به شما آن هدیه را داده است می توانید اجرا کنید.

« یَا أَعْظَمَ مِنْ کُلِّ عَظِیمٍ یَا أَکْرَمَ مِنْ کُلِّ کَرِیمٍ یَا أَرْحَمَ مِنْ کُلِّ رَحِیمٍ یَا أَعْلَمَ مِنْ کُلِّ عَلِیمٍ یَا أَحْکَمَ مِنْ کُلِّ حَکِیمٍ یَا أَقْدَمَ مِنْ کُلِّ قَدِیمٍ یَا أَکْبَرَ مِنْ کُلِّ کَبِیرٍ یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ یَا أَجَلَّ مِنْ کُلِّ جَلِیلٍ یَا أَعَزَّ مِنْ کُلِّ عَزِیزٍ »

دعای زبان بند تضمینی

دعای زبان بند تضمینی که در زیر آمده است را باید هفتاد بار بعد از نماز صبح روز چهارشنبه بر ساقه گلی خشک شده که به شما در گذشته هدیه داده است بخوانید . قدرت دعای زبان بند تضمینی که در پاراگراف جاری درحال مطالعه آن هستید بسیار زیاد است اما پایداری و دوامش یک ساعت بیشتر نیست. ساعتی که تمایل دارید عشق شما تشنه اجرای فرامین شما باشد ساقه گل مذکور را بشکنید. درست مانند دعای زبان بند در قرآن بهترین روز ساختن این دستورالعمل چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان می باشد. ( نگاه کنید به زبان بند با گره بر نخ )

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ، »

مطالب مرتبط:

دعای زبان بند قوی زیر سنگ
دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج
دعای زبان بند صم بکم
دعای زبان بند قوی برای ازدواج ( خواستگاری )
دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
قوی ترین دعای جلب محبت شوهر
دعای زبان بند برای زن
دعای زبان بند قوی از آیت الله بهجت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن