بستن زباندعا طلسم جادو

دعای زبان بند برای زن

در این مطلب دعاجو در خصوص دعای زبان بند برای زن و انواع دعاهای مرتبط مواردی را مطرح می کند. معمولن بانوان محترم مظلوم ترین افراد یک خانه و خانواده می باشند . در زمان های بسیار دور زنان بر سرو شوهران خود آنقدر غر می زدند تا آنها را به سطوح می آوردند . دعای زبان بند برای زن مخصوص شوهران بوده و هیچ زن یا دختری برای دیگری نمیتواند استفاده کند . دعای زبان بند برای زن دو مرحله دارد و بسیار مجرب و قوی می باشد.

انواع دعاهای زبان بند که در این مطلب به آنها پرداخته شده است عبارتند از :

  1. دعای زبان بند برای زن
  2. طلسم زبان بند برای همه
  3. دعای زبان بند بسیار قوی و فوری شوهر
  4. دعای زبان بند قوی برای استخدام

دعای زبان بند قوی ، دعای زبان بند صم بکم عمی ، دعای زبان بند قوی برای شوهر ، دعای زبان بند برای گشایش کار و دعای زبان بند قوی از راه دور را در مطلبی تحت عنوان دعای زبان بند قوی از آیت الله بهجت دنبال کنید.

دعای زبان بند برای زن

در مواردی که زن شروع به غر زدن می کند و در جمع فامیل یا در خلوت خانواده مرد را کلافه می کند می توان از دعای زبان بند برای زن استفاده کرد. اگر زن اسرار یک خانواده را به هر دلیلی ( سادگی یا کینه توزی ) نزد غریبه و آشنا افشا کند شوهر می تواند از دعای زبان بند برای زن این دعای زبان بند برای زن استفاده کند. بعضی از زن ها در گذشته های دور زمانی که شوهرانشان در منزل نبودند در افکار خود موضوعاتی را که می توانستند در مورد آنها به شوهر گله کنند می پروراندند و نیز از همسایه ها و آشنایان هم در این خصوص کمک می گرفتند. این امر باعث سرگرمی آنها می شد ولی بنیاد خانواده ها را از هم می گسست. این گونه زن ها توانایی های بسیاری دارند که در مسیر اشتباه از آنها استفاده می کنند. مرد باید بعد از نماز صبح یک بار آیت الکرسی را از حفظ و با دهان بسته قرائت کند و به نیت دیدن مسائل مثبت زندگی بجای منفی به سمت زن بدمد. هفت روز این دستورالعمل باید تکرار شود و در آخر معجزه این دستورالعمل را می توانید به وضوح مشاهده کنید. برای اولین روز اجرای دستورالعمل دعای زبان بند برای زن می توانید چهارشنبه را در نظر بگیرید. ( نگاه کنید به دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو )

« اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ »

دعای زبان بند برای همه

دعای زبان بند همگانی که در زیر آمده است را باید بعد از فرستاندن 1000 صلوات بعد از نماز صبح در روز چهارشنبه بر کاغذی سفید و بدون خط بنویسید و همراه داشت باشید تا همه مخاطبین شما چه سره کار چه خانه و چه پشت تلفن در مقابل فرامین شما تسلیم شوند . توجه داشته باشید مانند دعای زبان بند قوی سکاکی کسی باید دعا را برای شما بنویسید که شرط ها را رعایت کند و حداقل از یک هفته قبل بر شروط مسلط شده باشد. اگر خودتان هم این کار را بتوانید انجام دهید که چه بهتر. دعای زبان بند برای زن در درجه دعای زبان بند همگان می باشد( نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق ) ( نگاه کنید به طلسم عشق از راه دور  )

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ، »

دعای زبان بند بسیار قوی و فوری شوهر

خواندن دعا بر نمک و به خورد شوهر دادن از جمله دعاهای بسیار پر کاربرد در زمینه دعای زبان بند قوی وفوری برای شوهر بوده و هست . هزار صلوات و صد الله اکبر بعد از نماز صبح خوانده و بر مقداری نمک بدمید.دعای زبان بند برای زن از دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر قدرتمند تر نیست و در یک سطح قرار دارند یعنی اگر زن و مرد هر دو از دعاهای زبان بند برای یکدیگر استفاده کنند هر دو عملی می شود ولی اگر فلفل سیاه با مقداری نمک در دستمالی همراه داشته باشند دعا یا طلسم زبان بند بر ایشان کارگر نیست. برای ابطال این گونه دعا ها و طلسم ها راههای متعددی وجود دارد که به دلیل گستردگی مطالب در اینجا فقط بخشی از آن را مطالعه خواهید کرد. در دعای زبان بند بسیار قوی و فوری شوهر، قبل از دمیدن به نمک باید هفت مرتبه نیز ایت الکرسی را قرائت کنیم.( نگاه کنید به زبان بند با گره بر نخ )

دعای زبان بند قوی برای استخدام

اگر دعای زبان بند برای زن و دعای زبان بند قوی برای استخدام را با هم اجرا کنید مورد خاصی ندارد نکته اینجاس که دعای زبان بند قوی برای کار 24 ساعت بسیار مناسبی برای شما فراهم می کند. دعای زبان بند قوی برای کار اگر در مصاحبه یا معامله ای نیاز به تایید شدن دارید به کمک شما می آید و بسیار مجرب است. هفت روز روزه بگیرید و روزی 170 صلوات بعد از قرائت نماز صبح بخوانید و بعد از خواندن صلوات ها هفت مرتبه بگوید برای بستن زبان کسی که در آینده قرار است مرا استخدام نکند و ایرادی از من بگیرد از تو کمک می خواهم ای پروردگار عالم بعد بر کوزه ای سفالی بدمید. در روزی مصاحبه یا پرکردن فورم استخدام کوزه را بشکنید .هزینه خرید کوزه را باید از مزدی که در گذشته گرفته اید بپردازید.( نگاه کنید به مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری )

مطالب مرتبط :

دعای زبان بند شدید برای شوهر

دعای زبان بند در قرآن

طلسم زبان بند همگان

دعای زبان بند قوی شیخ بهایی

طلسم زبان بند قوی یهودی

دعای زبان بند قوی زیر سنگ

دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج

دعای زبان بند صم بکم

دعای زبان بند قوی برای ازدواج ( خواستگاری )

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن