بازگشت معشوقدعاکارملاقاتملاقات و دیدار

دعای زبان بند قوی سکاکی

دعای زبان بند قوی سکاکی در این مطلب از دعاجو مورد بحث قرار می گیرد. اگر جویای بستن قرار داد شغلی با مجموعه ای هستید، اگر معامله ای در پیش دارید و می ترسید مبلغ مورد بحث را طرف معامله قبول نکند .اگر خواستگاری در پیش است و می خواهید از  شما ایرادی نگیرند یا خانواده عروس هستید و علاقه ای ندارید در مورد شیربها و مهریه که تعیین می کنید کسی اعتراضی نماید. دادگاه در پیش دارید و مایلید به نفعه شما تمام شود. در کلیه این موارد می توانید از دعای زبان بند قوی سکاکی استفاده کنید. بسیار قدرت مند و مجرب است. توجه داشته باشید نگهداری مهره مار به مدت سی روز در جواره این دعا و بعد نصب آن در بدن می تواند قدرت و پایداری آن را هزار برابر نماید که ما توصیه نمی کنیم. دعای زبان بند قوی برای کار ، دعای زبان بند برای گشایش کار و … همه و همه از دستاورد های دعای زبان بند قوی سکاکی می باشد. (نگاه کنید به طلسم محبت باستانی)

انواع مطالب آمده در این مطلب به شرح زیر است :

  1. دعای زبان بند قوی سکاکی
  2. دعای زبان بند همگانی
  3. دعای زبان بند شدید
  4. دعای زبان بند قوی برای شوهر
  5. دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور
  6. دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر

دعای زبان بند قوی سکاکی

دعای زیر را که به دعای زبان بند قوی سکاکی معروف است باید روی پلاک طلایی هک نموده و با خود نگاه دارید . می توانید به جای همراه داشتن برمکانی که مدتی بر آنجا در خواب بوده اید هم بگذارید. در مواقعی که نمی شود پلاک طلا را با خود حمل کنید از روش دوم استفاده می شود مانند بازداشتگاه یا زندان. زمانی که 17 روز بر تخته خوابی بخوابید می شود دعای زبان بند قوی سکاکی را در آنجا استفاده کرده بعد به سمت دادگاه یا بازداشتگاه تسلیم شوید. توجه داشته باشید کسی که دعا را به اسمه شما می نویسد باید سه شرط اصلی را که در مطلب قویترین طلسم محبت دنیا به آن پرداختیم رعایت نماید . دروغ نگوید، تهمت نزدند و مال کسی را نخورد علاوه بر آن بهتر است از قضاوت نیز بپرهیزد . دعای زبان بند قوی سکاکی که در زیر آمده همان دعای زبان بند در قران است که در واقع آیه 9 سوره مبارکه یس می باشد. ( نگاه کنید به دعای زبان بند شوهر ) ( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی ) (نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)

«  وَجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ یُبْصِرُونَ »

دعای زبان بند همگانی

دعای زبان بند همگانی که در زیر آمده است را باید بعد از فرستاندن 1000 صلوات بعد از نماز صبح در روز چهارشنبه بر کاغذی سفید و بدون خط بنویسید و همراه داشت باشید تا همه مخاطبین شما چه سره کار چه خانه و چه پشت تلفن در مقابل فرامین شما تسلیم شوند . توجه داشته باشید مانند دعای زبان بند قوی سکاکی کسی باید دعا را برای شما بنویسید که شرط ها را رعایت کند و حداقل از یک هفته قبل بر شروط مسلط شده باشد. اگر خودتان هم این کار را بتوانید انجام دهید که چه بهتر. (نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق ) (همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق) (نگاه کنید به طلسم قوی برای بازگشت معشوق)

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ، »

دعای زبان بند شدید

دعای زبان بند شدید یا دعای زبان بند صم بکم را که در زیر آمده بعد از 300 مرتبه قرائت الله اکبر بعد از نماز صبح روز چهارشنبه سه مرتبه بخوانید بعد از هر بار قرائت یک نقطه بر برگ خشک شده درخت زیتون با گلاب بگذارید . برگ را نزد خود نگاه دارید تا روزی که با فردی خاص دیدار دارید. دعای زبان بند شدید مانند دعای زبان بند قوی سکاکی همیشگی نیست و فقط برای یک روز پایداری آن به طول می انجامد. رعایت شرایط دعای زبان بند قوی سکاکی نیز در دعای زبان بند شدید به طور کلی اجبار نیست.در صبح روزی که مایلید از دعای زبان بند شدید استفاده کنید بعد از نماز برگ را بسوزانید به طوری که مقداری دود کند و اجباری در سوختن کامل کل برگ نیست. ( نگاه کنید به زبان بند با گره بر نخ ) (نگاه کنید به طلسم عشق فوری) (نگاه کنید به طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر)( همچنین نگاه کنید به دعای رام کردن شوهر )

« الْحَمْدُ للّهِ (بستم رویش) رَبِّ الْعَالَمِینَ (بستم مویش و بستم دلش) الرَّحْمنِ (بستم لبانش) الرَّحِیمِ (بستم گوشش) مَلِکِ یَوْمِ الدِّینِ (بستم سینه اش فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان) إِیَّاکَ نَعْبُدُ (بستم شکمش) وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ (بستم زبانش) اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ (بستم دهانش) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ (بستم عقلش) غَیرِ المَغضُوبِ (بستم هوشش) عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ امین از رسن و ریسمان دیوان و پریان من بستم شما نیز ببندید تا من نگشایم شما هم نگشایید به حرمت اهیاً شراهیاً فلان بن فلان العجل العجل العجل العجل العجل الیوم الیوم الیوم »

دعای زبان بند قوی برای شوهر

دعای زیر را بعد از نماز صبح به مدت هفت روز 30 مرتبه قرائت کرده بر یک قاشق نمک بدمید .روز آخر آن را در غذا ریخته و به خورد شوهر خود بدهید. باشد که تا زمانی که شما شرط های گفته شده در قسمت دعای زبان بند قوی سکاکی را رعایت فرمایید قدرت دعای زبان بند قوی برای شوهر پایدار بماند. لازم نیست شوهر تمام غذا را میل نماید فقط یک قاشق در حد چشیدن کفایت میکند و تنها لازمه آن گرم میل شدنش می باشد. (نگاه کنید به دعا برای کار بسته و دعای محبت سریع الاجابه)

« قال تعالى بسم الله الرحمن الرحیم ” قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین »

دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور

در مواردی که به فردی دسترسی ندارید و می خواهید از راه دور زبان وی به صورت قوی و فوری بسته شود نیاز است که دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور را که در زیر آمده است هنگام وزش باد بخوانید و به باد فوت کنید. رعایت شرایط آمده در دعای زبان بند قوی سکاکس در این مورد الزامی نیست. ( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) ( نگاه کنید به دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو ) ( نگاه کنید به دعای آشتی زن و شوهر)( همچنین نگاه کنید به طلسم مطیع کردن شوهر )

«  تذْرُوهُ الرِّيَاحُ وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ مُّقْتَدِرًا. رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ. يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا. انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا »

دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر

خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هدفشان برسند می توانند از دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است. خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد و رعایت کردن شرایط آمده در دعای زبان بند قوی سکاکی در اجابت آن بسیار موثر می باشد. ( نگاه کنید به دعای زبان بند شوهر ) ( نگاه کنید به مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری )

«  رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ  »

مطالب مرتبط:

طلسم وابستگی شدید شوهر به زن
دعای قوی آشتی زن و  شوهر
دعا برای عزیز شدن نزد معشوق
طلسم وابستگی شدید شوهر به زن
دعای قوی آشتی زن و  شوهر
دعای بازگشت سریع غائب
دعای زبان بند شدید برای شوهر
دعای زبان بند در قرآن
طلسم زبان بند همگان
دعای زبان بند برای زن
دعای زبان بند قوی از آیت الله بهجت

دعای زبان بند قوی زیر سنگ
دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج
دعای زبان بند صم بکم
دعای زبان بند قوی برای ازدواج ( خواستگاری )

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن