دعا طلسم جادوزبان بند

زبان بند با گره بر نخ

دعاجو در این مطلب به ارائه توضیحاتی در خصوص انواع طلسم با گره زدن نخ، جادو با گره زدن نخ و دعای زبان بند با گره بر نخ می پردازد. آیا دشمنانی دارید که تمام راههای منطقی برای مقابله با آنها را استفاده کردید و دیگر چیزی به ذهنتان نمی رسد؟ دستور العمل زبان بند با گره بر نخ می تواند راه حل مناسبی برای این کار باشد. رقیبان عشقی معشوق شما را احاطه کرده اند و در مقابله با آنها تمام توان خود را بکار گرفته اید و شکست تنها دستاوردی بوده که از آن شما شده است؟ پیشنهاد ما استفاده از دستور العمل سوره یس و گره زدن نخ می باشد. توانی برای مقابله با بستن زبان مردم ندارید؟ عشق شما برای خرج های لازم در زندگی مشترکتان که از سمت شما مطرح می شود کم لطفی می کند ؟ فردی به طمع مال و منال یا … بین شما و همسرتان قرار گرفته و در حال تلاش برای تصاحب وی می باشد؟ تمامی این موارد را زبان بند با گره بر نخ کار گشاست.

در زیر فهرستی از مسائلی که در این مطلب به آنها پرداخته شده است ملاحظه می کنید :

  1. زبان بند با گره بر نخ
  2. جادو با گره زدن نخ
  3. طلسم با گره زدن نخ
  4. زبان بند با قفل
  5. سوره یس و گره زدن نخ

( برای آشنایی با قدرت سنگ ها و انرژی آن ها نگاه کنید به : سنگ مهرومحبت یا سنگ ماه تولد)

زبان بند با گره بر نخ

یک تسبیح را باز کنید بدون اینکه مهره های تسبیح را در بیاورید ، دوباره با هفت گره دو سره ابتدا و انتهایش را گره بزنید . قبل از گره زدن یک دور دعای زبان بند با گره بر نخ که در زیر آمده است را بخوانید. این عمل باید در صبح اولین چهارشنبه ماه مبارک رمضان بعد از خوردن سحری و خواندن نماز صبح اجرا شود. بعد از هفت گره و هفت بار قرائت دعای زبان بند با گره بر نخ و روزه گرفتن به مدت سه روز ، مرحله اول اجرای قویترین دعای زبان بند با گره بر نخ جهان را انجام داده ایم.( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی سکاکی و مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری )

« صمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ ( نام دشمنان را ذکر کنید ) لَایَتَکَلَّمُونَ ولا یَنطِقُونَ إلا بخیر أو یَصَمَتونْ شَتَّتْ الله شَمَلَهُمْ قَلَلْ الله عَدَهُم نَکَسْ الله جَیْشَهُم خَرَبْ الله دِیارَهُم جَعَلَ الله الدائِرَة عَلَیْهُمْ الله أکبر الله أکبر الله أکبر – فَلَمَّا رَأَیْنَهُ أَکْبَرْنَهُ وَقَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ وَقُلْنَ حَاشَ لِلَّهِ مَا هَٰذَا بَشَرًا إِنْ هَٰذَا إِلَّا مَلَکٌ کَرِیمٌ »

جادو با گره زدن نخ

جادو با گره زدن نخ ، جادو برای امر خیر ، جادوی سفید، جادوی محبت حلال و هر نوع جادوی دیگر را دعاجو رد کرده و هیچ اطلاعاتی در این موارد منتشر نمی کند. دعای زبان بند با گره بر نخ بسیار قدرتمند است و از بسیاری از جادو هایی که در مورد زبان بند با گره بر نخ و موارد مرتبط وجود دارد قویتر و پایدار تر می بوده است. بعد از اتمام مرحله اول که در قسمت زبان بند با گره بر نخ گفته شد اینک به قمست دوم می رسیم . تسبیح گفته شده را هر روز بعد از نماز صبح مادامی که زندگی می کنید برای تسبیحات حضرت زهرا استفاده نمایید.( نگاه کنید به دعای زبان بند شوهر ) ( همچنین نگاه کنید به دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو )

طلسم با گره زدن نخ

پشم گوسفند سفید ماده ای را که هنوز نزاییده باشد نخ کنید. 41 مرتبه دعای بخش زبان بند با گره بر نخ که گفته شد را قرائت کرده و هر بار یک گره بر نخ بزنید. طلسم را نزد خود نگاه دارید تا مدت سه ماه بعد دوباره این عمل را تکرار کنید. مدت و قدرت طلسم با گره زدن نخ که عرض شد سه ماه بیشتر پایدار نیست و توصیه می شود محبوبیت خود را در همان سه ماه اول گسترش داده تا دیگر نیاز به استفاده دوباره از طلسم با نخ نباشد. در زمان فعال شدن طلسم با گره زدن نخ باید توجه داشته باشید به هیچ عنوان مجری طلسم نباید دروغ بگوید.( نگاه کنید به طلسم محبت – طلسم محبت سوزاندنی + طلسم محبت غیر سوزاندنی ) ( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی ) ( همچنین نگاه کنید به 20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده )

زبان بند با قفل

برای اجرای دعای زبان بند با قفل ابتدا باید 1000 صلوات ذکر کرده و سه بار نام فرد و نام مادرش را به زبان بیاورید. دستور العمل زبان بند با قفل باید در روز چهارشنبه و بعد از نماز صبح اجرا شود. بعد از قرائت 1000 صلوات و گفتن نام فرد مورد نظر بر یک قفل فوت کرده و همزمان آن را قفل می کنید.همان طور که متوجه شده اید دعای زبان بند با قفل مانند زبان بند با گره بر نخ گروهی نیست و مخصوص یک فرد به خصوص می باشد. مدت دوام دعای زبان بند با قفل مانند طلسم گره زدن نخ سه ماه می باشد.انواع زبان بند را در ادامه مطلب مشاهده می کنید :

  1. طلسم زبان بند همگان ، دعای زبان بند شدید ، دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور را در ادامه مطلب مطالعه کنید.
  2. دعای زبان بند تضمینی ، دعای زبان بند صم بکم عمی ، دعای زبان بند فوری برای کار و دعای زبان بند قوی و فوری زیر سنگ را در ادامه مطلب دنبال کنید.
  3. دعای مجرب زبان بند شوهر ، دعا برای حرف شنوی شوهر، دعای زبان بند شوهر بد دهن ، دعای زبان بند شوهر شکاک و دعای زبان بند خانواده شوهر در ادامه مطلب مطالعه فرمائید.
  4. دعای مجرب زبان بند ، دعای بستن زبان بدگویان، دعای زبان بند دشمن ، دعای بستن زبان حسود و دعای زبان بند با خواندن آیه الکرسی را دنبال کنید در ادامه مطلب .
  5. دعای رام کردن شوهر با ذکر بسم الله، بهترین دعا برای رام کردن شوهر، و دعا برای اطاعت شوهر از زن را در ادامه مطلب مطالعه نمائید.
  6. طلسم مطیع کردن شوهر، طلسم مطیع کردن افراد و طلسم بستن زبان شوهر را دنبال کنید در ادامه مطلب .

سوره یس و گره زدن نخ

در روز جمعه بعد از نماز صبح چهار مرتبه سوره یس را قرائت کرده و هر بار بعد از گفتن نام معشوق و نام مادرش و نام رقیب عشقی و مادر او یک گره بر نخ بزنید . در پایان نخ را در آتش بیندازید . در هنگام انداختن نخ در آتش مراقب باشید دوده حاصل از آتش گرفتن نخ در چشمانتان نرود که دستورالعمل را بر عکس می کند. این روش برای جدایی دیگر معشوقان همسر بسیار کارآمد بوده و هست. در ادامه موارد مربوط به زبان بند با گره بر نخ لازم به ذکر است اگر کسی از دشمنان یا حسودان به لیستی که مایل به بستن زبان آنها هستید اضافه شود به هیچ شکل در تسبیحی که قبلا ساخته اید نمی توان اضافه کرد .دعای زبان بند با گره بر نخ را دوباره و در روز مورد نظر مجددا بر تسبیحی دیگر اجرا فرمائید.( نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق با یخ )

مطالب مرتبط:
مجموعه دعای عاشق کردن دختر
دعای زبان بند شدید برای شوهر
دعای دیوانگی معشوق
دعای زبان بند در قرآن
دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور
دعای رام کردن شوهر دعای زبان بند قوی زیر سنگ
دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج
دعای زبان بند صم بکم
دعای زبان بند قوی برای ازدواج ( خواستگاری )

دعای زبان بند برای زن
دعای زبان بند قوی از آیت الله بهجت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن