بازگشت معشوقدعامحبوبیت

دعای بیقراری شدید معشوق

در این مطلب از سایت دعاجو سعی کرده ایم مجموعه ای از دعاها در زمینه بیقراری شدید معشوق را برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال دلتنگ کردن و بیقرار کردن معشوق خود می باشند را فراهم کنیم.

خلاصه ی دعاهای بیقراری شدید معشوق

 از مجموعه دعای بیقراری شدید معشوق که در زیر آمده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دعای بیقراری معشوق از راه دور
  • دعای دیوانه کردن معشوق
  • دعای بیقراری شدی معشوق
  • دعای عشق شدید
  • دعای دلتنگ کردن معشوق
  • دعای احضار عشق از راه دور

تاثیر دعای بیقراری شدید معشوق

اگر فردی چنان سردرگم باشد که بخواهد تنها با توسل به دعا معشوق خود را شدیدا بیقرار کند پس باید به این هم فکر کند که شاید دعا به تنهایی کافی نباشد. زیرا دعا در کنار ایمان به صلاحیت، تلاش و برنامه ریزی نیز نیاز دارد.

پیامبر اکرم(ص) فرمود: «الداعى بلا عمل کالرامى بلا وتر» ترجمه: ” کسى که دعا مى‏ کند و به  دنبال آن تلاش و عمل نمى ‏کند، مانند آن است که بى زه کمان، تیر میاندازد”. عدة الداعى، ص 97

پس دعای بیقراری شدید معشوق نمی تواند جای تلاش و برنامه ریزی را بگیرد بلکه می تواند مکمل آن باشد.

در نتیجه نیاز است دانش، تلاش و مهارت رسیدن به هدف نیز در کنار دعای بیقراری شدید معشوق آموخته شود. شماره زیر توسط یک تیم روانشناسی به سایت دعاجو معرفی شده است که به صورت رایگان مشکل هر فردی را ریشه یابی می کند و سپس توضیح می دهد چگونه می توان برای بازگشت معشوق برنامه ریزی کرده و برای رسیدن به هدف تلاش کرد.

09306135008 ( ارتباط از طریق واتساپ)

تیم نوین بینش

به یاد داشته باشید یادگیری دانش و علم برای تلاش و برنامه ریزی صحیح جهت رسیدن به اهداف همیشه بهتر از پیدا کردن دعا نویس برای دعاهایی است که خود نیز می توانید بخوانید و استجابت می شود اگر ایمان و تلاش داشته باشید. 

دعای بیقراری معشوق از راه دور

افرادی که خواهان بیقراری معشوق از راه دور هستند با خواندن دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است می توانند محبوب مورد نظر خود را بدون دسترسی به وی بیقرار خود سازند. برای این امر بایستی دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است را هر صبح هنگام طلوع آفتاب خوانده شود تا با عاشق کردن فرد از راه دور به مراد خود دست یابند(نگاه کنید به 4 حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته )..

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

دعای دیوانه کردن معشوق

برای اینکه بتوانید معشوق مورد نظر را دیوانه و وابسته خود کنید بایستی دعای دیوانه کردن معشوق که در زیر آمده است را هنگام غروب آفتاب 100 مرتبه بخوانید. امید است که پروردگار مرحمت کند و معشوق دیوانه و دلبسته شما شود و رسیدن به معشوق میسر گردد. (نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (نگاه کنید به دعای زبان بند) (همچنین نگاه کنید به طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر)

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

دعای بیقراری شدید معشوق

گفته شده است افرادی که خواهان بیقرار کردن شدید معشوق خود هستند بهتر است دعای بیقراری شدید معشوق را به یک لیوان آب خوانده و فوت کرده و آن آب را به خورد فرد مورد نظر خود بدهند امید است که با جلب محبت معشوق او را به شدت بیقراری کند. دعای بیقراری شدید معشوق در زیر آمده است.(نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )(همچنین نگاه کنید به دعای برگشت همسر به خانه)

« يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان. لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان »

دعای عشق شدید

برای ایجاد عشق شدید و عمیق در دل معشوق بهتر است دعای عشق شدید که در زیر آمده است را بعد از هر نماز یومیه 7 مرتبه بخوانید و از خداوند بخواهید عشق شما در دل محبوب مورد نظر بیفتد. توجه شود دعای عشق شدید در امر حلال استفاده شود.(همچنین نگاه کنید به دعا برای عزیز شدن نزد شوهر)

« اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود »

دعای دلتنگ کردن معشوق

به منظور دلتنگ کردن معشوق کافی است دعای دلتنگ کردن معشوق که در زیر آمده است را 666 مرتبه تکرار کنید و نیت دلتنگ شدن محبوب را داشته باشید. با این دعا معشوق دلتنگ و بیقرار شما خواهد شد.(همچنین نگاه کنید به دعای آشتی فوری)

« يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ »

دعای احضار عشق از راه دور

برای افرادی که میخواهند عشق خود را از راه دور احضار کنند و هیچ گونه دسترسی به وی ندارند دعای احضار عشق از راه دور توصیه شده است. این دعا در زیر آمده است.(همچنین نگاه کنید به طلسم از راه دور و دعا برای کار)

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا.  یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن  یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا »

تمامی دعاهای آمده در این مقاله در رابطه با بیقراری شدی معشوق بسیار مجرب بوده و به خواننده کمک می کنند معشوق و محبوب مورد نظر را بیقرار و دلتنگ کرده و به سمت خود بکشانند. اما در کنار همه این دعاها باید به این نکته اشاره کرد که بهتر است خواننده مهارت هایی را نیز بیاموزد که بتواند به مراد دل خود برسد و فرد را مجذوب خود کند و بتواند رابطه پایداری ایجاد کند.

 کلام آخر

در پایان بهتر است بگوییم تمامی دعاهای آورده شده در این مقاله در بستر بیقراری شدید معشوق بسیار مجرب و سریع الاجابه هستند اما این دعاها از منابع مختلف جمع آوری شده اند و در هیچ منبعی اشاره نشده است که دعا بدون تلاش و دانش مهارت ها می تواند شما را به نتیجه برساند.

پس با مطالعه وبسایت های روانشناسی و علمی مثل نوین بینش برای رسیدن به هدف خود (در کنار دعا) با تلاش، دانش و مهارت های جدید و علمی نیز آشنا شوید.

اگر می خواهید به زبان انگلیسی مطلبی درباره بیقراری عشق قبلی تان برای برگشت به رابطه مطالعه کنید، می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

How to make your ex want you back quickly

مطالب مرتبط:

24 روش ساده برای دیوانه کردن پسران

جذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

سوره یس برای رسیدن به معشوق

چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

دعای جذب زن از راه دور

دعای عاشق کردن پسر

ذکر برای ازدواج با معشوق

ذکر یا فتاح برای ازدواج

دعای عاشق کردن دختر

قویترین طلسم محبت دنیاطلسم محبت

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن