طلسممحبوبیت

طلسم محبت شدید بدون بازگشت

در این بخش از دعاجو انواع طلسم های محبت شدید و روشهای اجرای آنها را مطالعه خواهیم کرد. قالب باستان شناسان فکر نمی کردنند طلسم محبت شدید بدون بازگشت یک شیوه موثر و پایدار برای یک زندگی طولانی باشد و بر این باور بودند که این طلسم ها تاریخ انقضا دارند. ولی جدیداً کشف شده است که میزان صداقت ، قضاوت ، حق الناس و تهمت در بعد از زمان اجرای کامل طلسم نقشی قدرتمند در ماندگار کردن طلسم بازی می کند. در ضمن بهتر است بدانید که طلسم محبت شدید بدون بازگشت برای آن دسته از افرادی قابل اجرا است که تصمیم خود را برای زندگی مشترک دائمی گرفته اند و حاضرند که در سختی و خوشی کنار محبوب خود بمانند.

طلسم محبت اتشی قوی، طلسم محبت سوزاندنی فوری و قویترین طلسم محبت دنیا از گروه طلسم های محبت باستانی می باشد که در صفحه قویترین طلسم محبت دنیا به آنها پرداخته شده است .همچنین قویترین طلسم محبت از راه دور را در مطلبی تحت عنوان طلسم احضار محبت از فاصله دور دنبال کنید.

طلسم محبت بسیار قوی، طلسم محبت فوری، طلسم محبت شدید سوزاندنی و قویترین طلسم محبت از راه دور را نیز در این صفحه از دعاجو بررسی می کنیم.

نکته دیگر در خصوص طلسم های دسته آخر به استثناء طلسم محبت شدید بدون بازگشت این است که همگی آنها مخصوص قبل یا بعد از ازدواج نیستند و در هر حال می شود از آنها استفاده کرد.

( برای آشنایی با قدرت و انرژی سنگ ها نگاه کنید بهسنگ مهرومحبت و سنگ ماه تولد)

طلسم محبت شدید بدون بازگشت

طلسم محبت شدید بدون بازگشت که در زیر آمده است را بر روی کاغذی بدون خط بنویسید و در گردن بیاویزید و هر روز تا یک هفته بر آن 100 مرتبه الله اکبر بخوانید. در روز آخر در باغچه یا گلدان همراه با تخمه گلی دفن کنید. در هر روز از هفته دوم بر لیوان آبی 100 مرتبه صلوات بخوانید و روی طلسم بریزید. طلسم عشق فوری بدون بازگشت از همین دسته می باشد و اگر مایلید می توانید در مطلب طلسم عشق فوری به مطالعه آن بپردازید.(نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)

جهت اجابت همیشکی طلسم محبت شدید بدون بازگشت از قضاوت جداً بپرهیزید. اگر ببینید که فردی عملی انجام می دهد و شروع به قضاوت وی کنید، در دل او را عذاب یا پاداش دهید، ناخوداگاه در انتظار عقوبت وی می نشینید و وقتی اتفاقی برای وی نیفتاد به مرور زمان با خود می گویید چرا خدا بلایی سره آن جنایت کار نیاورد یا چرا پروردگار پاداشی به درستکاری آن فرد نداد. بدون آنکه متوجه شوید در حال قضاوت آفریدگار هستید و با این کار گناه بزرگی مرتکب می شوید حتی خودتان را نیز نباید قضاوت کنید (من زشتم، من زیباهستم) برای بهتر شدن زندگی تلاش کنید ولی فقط تلاش کنید نجنگید.( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی )

« ومی ومی ومی ومی الن الن الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه هیالعجل هیالعجل هیالعجل الساعة الساعة الساعة الوحالا الوحالا الوحالا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن » 

طلسم محبت شدید سوزاندنی

اعداد زیر را بر روی کاغذی سفید بنویسید. در جای خالی اول از سمت راست نام خودتان و در جای خالی دوم نام فردی که مایلید طلسم محبت شدید بر وی اجرا شود بنویسید. طلسم محبت شدید سوزاندنی را باید بعد از نماز صبح و در روز جمعه نوشت. شرایط پایدار ماندن طلسم محبت شدید سوزاندنی مانند طلسم محبت شدید بدون بازگشت می باشد به طوری که باید از قضاوت پرهیز کنید. دویست و هفده بار الرحمان الرحیم و یازده مرتبه الله اکبر را بر طلسم بخوانید و آن را در آتش بیندازید. اگر به مطالعه نوع دیگری از طلسم محبت سوزاندنی علاقه دارید آن را در مطلبی تحت عنوان طلسم محبت – طلسم محبت سوزاندنی + طلسم محبت غیر سوزاندنی دنبال کنید (همچنین نگاه کنید به طلسم محبت سوزاندنی از راه دور که در گروه طلسم های باستانی تحت عنوان  طلسم عشق از راه دور به آن پرداخته ایم)

 11011 12222 55666 444888   ………….. …………..   838155  1 77777  555555 6677335

طلسم محبت بسیار قوی

طلسم محبت بسیار قوی برای کسانی کار برده بیشتری داشته است که سر گرمی و اوقات فراغتشان معمولاً بجای عشق ورزیدن و تفریح با شما به رفیق بازی و سر گرمی های کاذبه اختصاص دارد.برای طلسم محبت بسیار قوی مانند طلسم محبت شدید بدون بازگشت باید دو هفته وقت گذاشت .در اولین روز بعد از نماز صبح آن را بر کاغذی سفید و بدون خط نگاشته و تا کنید و بر زیر لیوان آبی بگذارید. روزی هزار صلوات بخوانید و بر آب بدمید. در پایان هر هزار بار صلوات طلسم را در آب لیوان خیس کرده در جایی بگذارید خشک شود و فردا دوباره این عمل را تکرار کنید. بعد از پایان دو هفته طلسم را سه گوش تا کنید و در خاک دفن کنید. طلسم محبت بسیار قوی را باید در روز جمعه شب هنگام دفن کرد. (نگاه کنید به طلسم قوی برای بازگشت معشوق)

« ولی ولی ولی ولی ولی ولی العولا العولا العولا العولا العولا العولا جو جو جو جو جو الف الف الف الف الف و هئو هئو هئو هئو هئو هئو هئو کی شی کشون کی شی کشون کی شی کشون کی شی کشون »

طلسم محبت فوری

فوریت طلسم محبت فوری بر اتمام زود هنگام اجرای طلسم می باشد. طلسم محبت فوری بسیار زود عمل می کند ولی زمان پایداری آن یک شبانه روز بیشتر نیست. یکی از روز های ماه مبارک رمضان را انتخاب کنید با زبان روزه هزار صلوات خوانده و بر کوزه ای بدمید. حال هر موقع که بخواهید طلسم محبت فوری را اجرا کنید باید نام محبوب خود را بر دهانه کوزه بخوانید و آن را بشکنید. برای بیست و چهار ساعت فرد مورد نظر را طلسم کرده اید به طوری که برای محبت کردن به شما هر کاری خواهد کرد. توجه داشته باشید در خصوص استجابت طلسم محبت فوری از روزی که برای طلسم روزه گرفته اید تا زمان شکستن کوزه مانند طلسم محبت شدید بدون بازگشت حتماً از قضاوت پرهیز کنید. اگر از شکستن کوزه و کار های خشن خوشتان نمی آید برای مطالعه طلسم عشق فوری از راه دور به صفحه طلسم عشق فوری بروید، آنجا با آب روان سرو کار دارید. (همچنین نگاه کنید به قویترین طلسم محبت از راه دور)

مطالب مرتبط:

طلسم محبت
طلسم از راه دور
ذکر برای ازدواج با معشوق
ذکر یا فتاح برای ازدواج
طلسم بازگشت معشوق صبی
دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
دعای رسیدن به معشوق
دعای زبان بند قوی سکاکی
دعای زبان بند شوهر
دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو
زبان بند با گره بر نخ
مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری
دعای رام کردن شوهر
طلسم مطیع کردن شوهر
دعا برای حرف شنوی شوهر
دعای عاشق کردن طرف مقابل
دعای جلب محبت شوهر
نوشتن دعای محبت
ذکر یا ودود برای محبت
سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر
دعای برای آشتی زن و شوهر وی نمک
 آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن