ازدواجبازگشت معشوقبازگشت معشوقحاجتذکر

ذکر یا فتاح برای ازدواج

ذکر یا فتاح یکی از اسمهای اعظم پروردگار است و معجزات فراوانی را با این ذکر می توانید تجربه کنید. اگر بسیار عاقل باشید این ذکر را فقط برای باز شدن چشم و فهم  استفاده می کنید . زیرا این قدرت را به شما می دهد که کلیه نعمتهایی را که آفریدگار به بندگانش به ویژه شما اعطاء کرده است به وضوح رویت کنید . بزرگ ترین نعمت ها قدر دانی از اوست و این ذکر در کنار برآورده کرده بسیاری از حاجات با دستوالعمل های مختلف چشمانمان را بر روی واقعیت باز می کند و رفته رفته از همچیز آگاه خواهیم شد . داشتن چشم برزخی هم یکی از  دستاورد های استفاده مکرر از ذکر یا فتاح می باشد. ذکر یا فتاح برای ازدواج طبق دستوالعملی که ذکر خواهد شد برای افرادی کار برد دارد که در کار ازدواجشان با شخصی گره افتاده یا کسی آنها را طلسم کرده است . ذکر یا فتاح برای ازدواج برای افرادی که فقط ازدواج با یک فرد مناسب برایشان اهمیت دارد نیز موثر است .

  1. ذکر یا فتاح برای ازدواج
  2. ذکر یا آخر برای ازدواج
  3. ذکر یا فتاح برای گشایش
  4. ذکر یا لطیف برای ازدواج
  5. ذکر یا ودود برای ازدواج

ذکر یا فتاح برای ازدواج

  ذکر یا فتاح را برای ازدواج باید به مدت هفت روز بعد از نماز های پنج گانه قرائت کنید . ذکر یا فتاح برای ازدواج در هر مرحله باید 125 مرتبه قرائت شود. اگر در این هفت روز روزه بگیرید قدرت اجابت ذکر یا فتاح 70 برابر می شود. ( نگاه کنید به دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب ) و (نیز به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق ) و (همچنین نگاه کنید به طلسم احضار فوری معشوق  )

ذکر یا آخر برای ازدواج

ذکر یا آخر برای ازدواج خوب است و برای افرادی نتیجه بهتری داده است که از همسره قبلی جداشده باشند و ترس از بزرگ کردن تنهایی فرزندان و تنها بودن آنها را می ترساند. همسره قبلی شما فوت کرده و از تنهایی خسته شده اید ؟ فرد خواصی را در نظر دارید یا اهمیتی برایتان ندارد فقط خواستار ازدواج مناسب هستید ؟ در تمامی این موارد ذکر یا آخر برای ازدواج بهترین گزینه است. به مدت هفت روز بعد از نماز های پنج گانه یک دور تسبیح قرائت شود . توجه داشته باشید اگر مانند ذکر یا فتاح برای ازدواج در این هفت روز روزه گرفته شود تا پایان سال قمری صد در صد دعای شما اجابت می شود.( نگاه کنید به ذکر برای ازدواج با معشوق ) (نگاه کنید به همه دعاهای مربوط به خواستگاری)

ذکر یا فتاح برای گشایش

ذکر یا فتاح برای گشایش کاره بسته بسیار توصیه شده است. 135 مرتبه بعد از نماز صبح قرائت شود . بهتر است تا زمانی که کار بسته باز نشده باشد آن را ادامه دهید . در زمان ذکر یا فتاح برای گشایش کار می توانید مانند ذکر یا فتاح برای ازدواج هفت روز اول را روزه بگیرید. دعای گشایش کار بسته شده همچنین دعای گشایش کار و روزی ، موکل برای گشایش کار و … را می توانید در مطلبی تحت عنوان دعای مخصوص گشایش کار دنبال کنید . (نگاه کنید به دعای مخصوص رزق و روزی )

ذکر یا لطیف برای ازدواج

« لطیف » نیز یکی دیگر از اسمهای اعظم آفریدگار می باشد. آیا فردی از اقوام یا آشنایان وقت ازدواجش رسیده و خود تمایل به این کار ندارد؟ فردی به دلیل طلاق یا فوت همسر تنها شده و شما تمایل دارید برای سرو سامان گرفتنش دعا کنید ؟ ذکر یا لطیف برای ازدواج بیشتر در همین موارد کاربرد داشته است. دستور العمل ذکر یا لطیف برای ازدواج به این صورت است که بعد از نماز صبح به مدت هفت روز 777 مرتبه ذکر یا لطیف را قرائت می کنید. قبل از قرائت باید نیت کنید که 777 مرتبه ذکر یا لطیف را می خوانم برای اینکه فلانی فرزند فلانی ( نام مادرش گفته شود) هرچه زود تر ازدواج مبارکی نماید. مانند ذکر یا فتاح برای ازدواج ذکر یا لطیف برای ازدواج نیز اگر همراه با روزه گرفتن باشد قدرتش 70 برابر می شود. می توانید دعای کن فیکون برای باز گشت معشوق را در مطلبی تحت عنوان دعا برای دیدن معشوق در بیداری مطالعه فرمائید . ( نگاه کنید به سوره ای برای بازگشت معشوق)

ذکر یا ودود برای ازدواج

اگر در بین نماز های مغرب و عشا به مدت یک هفته ذکر یا ودود را برای ازدواج و به نیت آن نود و نه مرتبه قرائت کنید . در همان ماه ازدواج خواهید کرد ولی اگر ذکر یا ودود برای ازدواج با فردی خواص بکار رود باید بعد از اتمام 99 مرتبه قرائت ذکر یا ودود نام فرد مورد نظر و نام مادرش سه مرتبه گفته شود. در ذکر یا ودود برای ازدواج مدت زمان اجابت دعا می تواند تا نه ماه هم زمان بگیرد. ذکر یا  ودود برای ازدواج را مانند ذکر یا ودود برای محبت باید بدون فاصله قرائت کنید.در ذکر یا ودود برای حاجت نحوه نیت کردن مثال زده شده است .ذکر یا فتاح برای ازدواج مکمل بسیار قدرتمندی برای ذکر یا ودود برای ازدواج می باشد. ( نگاه کنید به ذکر یا ودود برای محبتهمچنین نگاه کنید به برگرداندن معشوق با موکل  )

مطالب مرتبط:

طلسم محبت
جلب محبت پسر برای ازدواج
عزیز شدن نزد شوهر
بهترین دعای محبت
20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده
دعا برای کار بسته
قویترین طلسم محبت هندی
طلسم اتشی
دعا برای احضار آنی و سریع معشوق
طلسم احضار فوری معشوق با یخ

قویترین طلسم محبت هندی

طلسم از راه دور
بهترین طلسم ازدواج

 آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر
نذر برای استجابت دعا
استجابت قطعی دعا برای ازدواج

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن