آشتی و رفع کدورتبازگشت معشوقدسته‌بندی نشدهدعاملاقات و دیدار

دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه

در این مطلب از دعاجو به شرح کاملی در خصوص دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دوطرفه می پردازیم. اگر عاشق کسی شده اید که بازتاب هیچ یک از محبت ها و توجه هایتان را در او نمی بینید رابطه شما یک رابطه یک طرفه است. در جملات عاشقانه زمانیکه معشوق در پاسخ ابراز علاقه شما بعد از کمی مکث همراهی می کند، به احتمال زیاد کسه دیگری را دوست دارد و در ذهن با ابراز علاقه به شما عذاب وجدان می گیرد پس تا بخواهد با خود کنار بیاید و در پاسخ دوستت  دارم شما بگوید من هم همین طور یا من بیشتر چند ثانیه طول می کشد اینجاست که باید با خود صادق باشیم و بدانیم درون یک رابطه یک طرفه محبوث شدیم . البته علائم دیگری نیز وجود دارد برای تست روانشناسی عشق یک طرفه که لازم به ذکر نمی باشد چون هر مرد یا زنی به خوبی می داند که طرفه مقابلش عاشقش است یا ابراز علاقه وی را با بهانه آوردن و … پس می زند با این حال توصیه می کنیم حتماً نگاه کنید به مطلب 20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده بیندازید.

دعایی که تحت عنوان دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه در این مطلب به آن پرداخته شده یکی از راه کارهایی است که در این زمینه کاربردهای مجرب دارد . عشق یک فرایند جاریست و فردی که امروز عاشق شماست ممکن است با خوردن یک قهوه یا مصرف مواد مخدر یا قرار گرفتن در شرایط متفاوت احساسش نسبت به شما تغییر کند پس توجه داشته باشید بعد از بر قراری ارتباط و تثبیت شدنش نباید بگوییم خوب من که دیگر ازدواج کردم چرا به او ابراز علاقه کنم یا به خودم برسم. دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه در مواردی که طرف شما بهانه گیر شده و انگار از چیزی ناراضی است نیز کاربرد دارد. قبل از توضیح در خصوص دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه لازم است ذکر کنیم که شاید مراحل اجرای این دعا سخت به نظر برسد ولی باید به خودتان بگویید ما چه می خواهیم و حاضریم برای بدست آوردنش چه بهایی را بپردازیم.

مطالبی که در خصوص دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه در این مطلب به آن پرداخته شده است عبارتند از :

  1. طلسم قوی برای تبدیل عشوق یک طرفه به دو طرفه
  2. طلسم اس ام اسی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه
  3. فرستادن طلسم با نامه برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه
  4. معجزه سریع الاجابه برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه

دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه

دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه که زیر آمده است معروف است و همه خوب می دانیم که دراین زمینه بسیار مجرب بوده و هست در داستان لیلی و مجنون ، ابتدا لیلی علاقه ای به مجنون نداشت ولی بعد از خواندن دعای زیر و دستوالعملی که در ادامه ملاحظه می کنید عشق یک طرفه مجنون به لیلی به عشق دو طرفه تبدیل می شود. هفت روز روزه بگیرید و بعد از نماز صبح نیت کرده و بگویید دعا می خوانم برای محبوب شدن نزده فلانی فرزند فلانی ( نام مادر ) . و دعای زیر را سه مرتبه با صدای ملایم قرادت کنید.(نگاه کنید به دعا برای ازدواج با معشوق )

« بِسْمِ اللهِ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اُفَوِّضُ اَمْری اِلَی اللهِ اِنَّ اللهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ قَوْقاهُ الله سَیِّآتِ ما مَکَرُوا اِلاَّ الَهِ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّی کُنْتُ مِنَ الظّالِمینَ فَاسْتَجِبْنا لَهُ وَ نَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذلِکَ نُنْجیِ الْمُؤمِنینَ حَسْبُنا اللهَ وَ نِعْمَ الْوَکیلِ وَ انْقَلِبُوا بِنِعْمَهً مِنَ اللهِ وَ فَضْلٍ لَمْ یَمْسَسْهُمْ سُوءُ ماشاءَ‌اللهُ لا ماشاءَ لاحَوْلَ وَ لاقُوَّهَ اِلاّ بِاللهِ ماشاءَ اللهُ لا ماشاءَ النّاسَ ماشاءَ اللهُ اَنْ یَرَهُ النّاسَ حَسْبِیَ الرَّبُّ مِنَ الْمَرْبُوبینَ حَسْبِیَ الْخالِقُ مِنَ الْمَخْلُوقینَ حَسْبِیَ الرّازِقُ مِنَ الْمَرْزُوقینَ حَسْبِیَ اللهُ رَبُّ الْعالَمینَ حَسُبی مَنْ هُوَ حَسْبی مَنْ لَمْ یَزَلْ حَسْبی حَسْبی مَنْ کانَ مُنْذُ کُنْتَ حَسْبی حَسْبِیَ اللهُ لااِلهَ اِلاّ هُوَ عَلَیهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ وَ الْحَمْدُللِهِ رَبِّ الْعالَمینَ »

طلسم قوی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه

برای تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه می توانید از طلسم قوی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه که همان طلسم قوی برای بازگشت معشوق هست استفاده کنید. طلسم قوی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه که در زیر آمده است را باید آن با زعفران روی پارچه ای سفید و تمیز نوشته سپس پارچه را زیر درختی سر سبز دفن کنید. (همچنین نگاه کنید به دعای بازگشت سریع غائب)(نگاه کنید به ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق )

« الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن »

 فرستادن طلسم با اس ام اس یا نامه برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه

برای فرستادن طلسم از طریق اس ام اس برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه ابتدا باید در صفحه گوشی خود یک پیامک یا اس ام اس خالی آماده کنید 41 بار طلسم زیر را بر گوشی بخوانید و بعد از قرائت هر بار یک نقطه تایپ بفرمایید. بعد از اتمام قرائت 41 بار طلسم اس ام اسی برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه همه نقطه ها را پاک کرده و پیام خالی را که بر آن طلسم خواندید در زمان نماز ظهر برای معشوق ارسال نمایید .(نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز) (نگاه کنید به دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب و دعای دیدار و  چگونه وارد خواب عشقمان شویم)

طلسم فرستادن نامه برای تبدیل عشق یک طرفه به دوطرفه  بدین شرح است در صفحه کاغذی سفید مانند طلسم فرستادن اس ام اس برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه باید 41 مرتبه طلسم زیر را قرائت نموده و بعد از هربار قرائت بر کاغذ نقطه ای با مداد رسم کنید. در پایان 41 بار قرائت و نقطه کشیدن در نامه به عشق یک طرفه باید تمام نقطه ها را پاک کنید . کاغذ را تا کرده در پاکت بگذارید . یا پستش کنید یا حضوری به معشوق بدهید. به محض باز کردن پاکت و تای نامه زمانی که توسط معشوق رویت شد طلسم کار خود را آغاز می کند . کمتر از 72 ساعت بعد معجزه طلسم احضار محبت از فاصله دور را به چشم می بینید.

«  اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه  »

معجزه سریع الاجابه برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه

در گذشته رابطه شما عشقی دو طرفه بوده است و همکنون به دلیل مسائلی عشق دو طرفه شما تبدیل به عشقی یک طرفه شده است ؟ دعا و توضیحات زیر می تواند یکی دیگر از روش هایی باشد که در نهایت منجر به تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه می گردد. اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء »ابتداء صلوات بفرستد ،سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند. بعد از آن یک صلوات بفرستد. سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد، بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد. مجرب است. توجه داشته باشید مانند دعا برای تبدلیل عشق یک طرفه به دو طرفه باید قبل از اجرای دستوالعمل نیت کنید. ( نگاه کنید به دعای دیوانه کردن محبوب)(نگاه کنید به ده دعای بازگشت معشوق)

مطالب مرتبط:

20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق

طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر

دعای فراموشی عشق

طلسم وابستگی شدید شوهر به زن

دعای قوی آشتی زن و  شوهر

دعای عاشق کردن طرف مقابل

قوی ترین دعای جلب محبت شوهر

دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور

دعای برگشت معشوق از راه دور-علوم ماورا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن