بازگشت معشوقدعا

برگرداندن معشوق با موکل

در موارد زیادی در روابط عاشقانه به علت اختلافاتی ممکن است جدایی اتفاق بیفتد و معشوق از عاشق فاصله بگیرد. در چنین مواردی می توان از دعاها و طلسم در زمینه برگرداندن معشوق با موکل استفاده کرد که در این زمینه مجرب می باشد و به یاری خداوند عاشق را به هدف خود که همان بازگشت معشوق است، می رساند. در مطلب برگرداندن معشوق با موکل در سایت دعاجو به گردآوری مجموعه ای از دعا در این باره پرداخته ایم که شامل برگرداندن معشوق با موکل، طلسم قوی برای بازگشت معشوق، معجزه بازگشت معشوق، دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق و طلسم قوی برای بازگشت معشوق از راه دور می شود. به یاد داشته باشید که دعاهای مربوط به برگرداندن معشوق با موکل را در امر حلال استفاده کنید و برای روابط حرام جایز نیست.(همچنین نگاه کنید به ده دعای بازگشت معشوق)

برگرداندن معشوق با موکل

برای برگرداندن معشوق با موکل و جلب محبت محبوب مورد نظر توصیه شده است که دعای برگرداندن معشوق با موکل که در زیر آمده است را به مدت 4 روز و هربار  100 مرتبه قرائت کرده و به آب پاک بخوانید. سپس آبی که به آن دعای برگرداندن معشوق با موکل را خوانده اید به خود فرد مورد نظر دهید. امید است که با عنایت خداوند بازگشت فوری معشوق میسر گردد.

« وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ »

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

در مواردی که محبوب مورد نظر از شما فاصله گرفته و بسیار دلتنگ وی هستید از طلسم بازگشت معشوق استفاده کنید. به این صورت که ابتدا پارچه ای تمیز و سفید برداشته و طلسم قوی برای بازگشت معشوق را با زعفران روی آن نوشته سپس زیر درختی خاک کنید. این طلسم، با بیقراری شدید موجب برگرداندن معشوق می شود.

« الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن »

معجزه بازگشت معشوق

اگر می خواهید هر چه سریع تر محبوب خود را برگردانید می توانید با استفاده از معجزه بازگشت معشوق و دلتنگ کردن فرد مورد نظر که در مجموعه برگرداندن معشوق با موکل است، او را مجدد به سمت خود برگردانید. معجزه بازگشت معشوق همان اسم اعظم ( الحلیم ) می باشد که توصیه شده است بعد از نماز صبح و عصر 101 مرتبه خوانید.

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

عبارت کن فیکون به معنای این است که ( باش، پس می شود). در واقع این عبارت به قدرت و اراده ی خداوند بزرگ اشاره دارد که اگر بخواهد حتما کار انجام می شود. به همین دلیل دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق که خود نیز در دسته برگرداندن معشوق با موکل قرار می گیرد، بسیار توصیه شده است. چرا که اگر خواست خداوند نیز برگشت محبوب مورد نظر باشد با بدست آوردن دل معشوق می توانید به هدف خود برسید. آیاتی از قرآن کریم که شامل عبارت کن فیکون هستند در زیر آمده است. دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق را هر بار بعد از نماز یومیه بخوانید.(همچنین نگاه کنید به ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق)

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (نحل، ۴۰)
إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل عمران، ۴۷ و…)
خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (آل‏عمران، ۵۹)
إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ (یس، ۸۲)
وَیَوْمَ یَقُولُ کُن فَیَکُونُ (انعام، ۷۳) »

طلسم قوی برای بازگشت معشوق از راه دور

اگر معشوق از شما دور شده است از طلسم قوی برای بازگشت معشوق از راه دور استفاده کنید. امید است که خداوند عنایت فرماید و بازگشت فوری معشوق میسر شود. طلسم قوی برای بازگشت معشوق از راه دور را که در مجموعه برگرداندن معشوق با موکل است و در زیر آمده است هنگام وزش باد در مسیر باد بخوانید و سپس سه مرتبه صلوات بفرستید تا با رفع کدورت معشوق برگردد.(همچنین نگاه کنید به طلسم بازگشت معشوق صبی)

« بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا »

در پایان بایستی به این موضوع اشاره کنیم که دعای برگرداندن معشوق و با موکل و دیگر دعاها و طلسم ها در این زمینه به شما کمک خواهند کرد به هدف خود برسید و آرامش از دست رفته را به زندگش برگردانید. اما توجه داشته باشید که بهتر است در کنار دعا به یادگیری و به کار بردن تکنیک ها و مهارت هایی بپردازید تا بتوانید معشوق خود را برگردانید و به نحوی رفتار کنید که دیگر چنین مشکلاتی برای شما رخ ندهد.

مطالب مرتبط:

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن
دعا برای برگشتن شخصی که رفته
20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده
ذکر یا ودود برای حاجت
ذکر یا ودود برای محبت
دعای بازگشت سریع غائب
سوره ضحی برای بازگشت معشوق
دعای مخصوص گشایش کار
 آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن