دعامحبوبیت

مجموعه دعای عاشق کردن دختر

در سایت دعاجو به معرفی بهترین دعاها برای عاشق کردن و جذب دختر پرداخته ایم. افرادی که قصد دارند دختری عاشق آن ها شود در امر حلال می توانند از مجموعه دعاهای عاشق کردن دختر که در زیر آمده است استفاده کنند. از جمله این دعاها می توان به دعای عاشق کردن دختر، دعای جذب دختر از راه دور، طلسم جذب دختر، دعا برای جذب دختر مورد علاقه، دعا برای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه و دعای عاشق کردن از راه دور اشاره کرد. البته تمامی این دعاها برای امر حلال و به نیت ازدواج می باشد. (همچنین نگاه کنید به مجرب ترین دعای عاشق کردن طرف مقابل)

دعای عاشق کردن دختر

اگر دختری را دوست دارید و قصد عاشق کردن آن دختر را دارید. دعای عاشق کردن دختر که در زیر آمده است را در حالیکه به سمت وی نگاه می کنید 3 مرتبه تکرار کنید. (نگاه کنید به دعا مخصوص ازدواج فوق العاده محشر )

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُوا إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ.

دعای جذب دختر از راه دور

دعای جذب دختر از راه دور در مواردی استفاده می شود که فرد به دختر مورد علاقه اش دسترسی ندارد. برای این امر باید دعای جذب دختر از راه دور که در زیر آمده است را 400 مرتبه بخوانید.

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ

 طلسم جذب دختر

اگر کسی میخواهد دل دختری را بدست آورد و به دنبال دعای عاشق کردن دختر است می تواند از طلسم جذب دختر استفاده کند. به این صورت که اسم معظم « الحلیم » را 110 مرتبه روی تکه ای کاغذ بنویسد و آن را به آب روان بیندازد تا بتواند دختر را به سمت خودش جذب کند.

دعا برای جذب دختر مورد علاقه

برای جذب دختر مورد علاقه اگر هدف ازدواج است دعای جذب دختر مورد علاقه که در زیر آمده است را 333 مرتبه در زیر آسمان و جایی که سقف ندارد خوانده شود.

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه

اگر پسری عاشق دختری شده است و حال به دنبال بدست آوردن دل دختر مورد علاقه می باشد می تواند دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه که در زیر آمده است را به مدت 7 روز و هر روز 33 مرتبه بخواند.( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی ) ( همچنین نگاه کنید به دعای رسیدن به معشوق)

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان

دعای عاشق کردن از راه دور

اگر بخواهید کسی را از راه دور عاشق خود کنید کافی است دعای عاشق کردن از راه دور را که در زیر آمده است را روی تکه کاغذی نوشته و در خاک دفن کنید.

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِأَسْمَائِكَ الَّتِي إِذَا دُعِيتَ‏ بِهَا عَلَى‏ مَغَالِقِ‏ أَبْوَابِ‏ السَّمَاءِ لِلْفَتْحِ انْفَتَحَتْ وَ إِذَا دُعِيتَ بِهَا عَلَى مَضَايِقِ الْأَرَضِينَ لِلْفَرَجِ انْفَرَجَتْ وَ أَسْأَلُكَ بِأَسْمَائِكَ الَّتِي إِذَا دُعِيتَ بِهَا عَلَى أَبْوَابِ الْعُسْرِ لِلْيُسْرِ تَيَسَّرَتْ وَ أَسْأَلُكَ بِأَسْمَائِكَ الَّتِي إِذَا دُعِيتَ بِهَا عَلَى الْقُبُورِ لِلنُّشُورِ انْتَشَرَتْ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اقْلِبْنِي بِقَضَاءِ حَاجَتِي

تمامی موارد و دعاهایی که در بالا برای عاشق کردن دختر مورد نظر به آن ها اشاره شد همگی در جهت بیقراری معشوق و دستیابی شما به هدفتان موثر و مفید هستند. اما بهتر است در کنار این دعاها سعی کنید مهارت هایی را آموزش ببینید که به شما یاد می دهند چگونه فرد مورد نظرتان را عاشق خود کنید. یادگیری این مهارت ها در زندگی روزمه بسیار مفید خواهد بود.

:مطالب مرتبط

دعای عاشق کردن پسر

دعای جذب زن از راه دور

دعا برای عزیز شدن نزد معشوق

دعا برای ازدواج با معشوق

 دعای جذب عشق از راه دور

طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه

دعای جذب خواستگار

دعای دیوانه کردن محبوب

دعای جلب محبت معشوق

سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر

دعای برای آشتی زن و شوهر وی نمک

برچسب ها

نوشته های مشابه

One Comment

  1. سلام.برای عاشق کردن دخترازراه دورک نه اسمش رامیدانم ونه اسم مادرش رافقط عکسی ازش هست ایامیتوان فقط باعکس دعابرای عاشق کردنش نوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن