دعامحبوبیت

دعای دلتنگ کردن معشوق

در این مطلب از سایت دعاجو به کمک افرادی آمده ایم که می خواهند معشوق خود را دلتنگ کنند تا وی دیوانه وار عاشق آن ها بشود و با جلب محبت معشوق بتوانند به او نزدیک شوند. به همین دلیل سعی کرده ایم مجموعه ای از بهترین دعاها در زمینه دعای دلتنگ کردن معشوق را جمع آوری کنیم که شامل دعای دلتنگ کردن معشوق، دعا برای دلتنگ شدن معشوق، دعا برای شیرین شدن نزد معشوق، دعای دلتنگی شدید، دعای بیقراری معشوق از اره دور و دعای عشق دیوانه وار از راه دور اشاره کرد. توجه شود تمامی دعاها در زمینه دعای دلتنگ کردن معشوق بایستی در امر حلال استفاده شود.

دعای دلتنگ کردن معشوق

اگر می خواهید معشوق خود را دلتنگ کنید بهتر است دعای دلتنگ کردن معشوق را که در زیر آمده است 20 مرتبه به یک سیب بخوانید و سیب را به فرد مورد نظر دهید تا با دیوانه کردن محبوب بتوانید وی را به شدت دلتنگ خود کنید به نحوی که نتواند از شما دور شود. (نگاه کنید به دعای پشیمانی شوهر)

« سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَةُ »

دعا برای دلتنگ شدن معشوق

برای اینکه معشوق دلتنگ شما شود می توانید از دعا برای دلتنگ شدن معشوق که در زیر آمده است استفاده کنید. برای این کار کافی است دعا برای دلتنگ کردن معشوق را 110 مرتبه بخوانید تا با عزیز شدن نزد معشوق وی را شیفته و دلتنگ خود کنید.(نگاه کنید به دعای خواب دیدن آینده  و  دعای مخصوص خواستگاری و دعا مخصوص ازدواج و دعای ازدواج با معشوق)

« یا حبیبَ المُدَّبِرین حَبِّب مَحَبَّتی علی قلب فلان بن فلان »

دعا برای شیرین شدن نزد معشوق

هرکه بخواهد خود را نزد معشوقش شیرین و دوست داشتنی جلوه دهد بهتر است دعا برای شیرین شدن نزد معشوق را که جزو مجموعه دعای دلتنگ کردن معشوق است بخواند و به خوراکی بدمد و سپس آن خوراکی را به خورد معشوق خود دهد.امید است به هدف خود که عاشق کردن وی است برسید.(اگر طلسمی برای جبران اشتباه های گذشته خود می خواهید نگاه کنید به قویترین طلسم محبت یهودی)

« يا حَليمُيا ذَاالاَناةٌ فَلا يُعادِلُهُ شَيءٌ مِن خَلقِهِ »

دعای دلتنگی شدید

دعای دلتنگی شدید را بهتر است برای زمانی استفاده کنید که می خواهید فرد خاصی را به شدت دلتنگ خود کنید. بهتر است دعای دلتنگی شدید را در هنگام اذان ظهر 10 مرتبه بخوانید.(همچنین نگاه کنید به دعای برگشت همسر به خانه)

« وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ قُلْ أَفَرَأَيْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ إِنْ أَرَادَنِيَ اللَّهُ بِضُرٍّ هَلْ هُنَّ كَاشِفَاتُ ضُرِّهِ أَوْ أَرَادَنِي بِرَحْمَةٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِكَاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِيَ اللَّهُ عَلَيْهِ يَتَوَكَّلُ الْمُتَوَكِّلُونَ »

دعای بیقراری معشوق از راه دور

نقل شده است اگر فردی خواهان بیقراری معشوق از راه دور است باید دعای بیقراری معشوق از راه دور را که در زیر آمده است به گلاب بخواند و سپس با آن گلاب صورت خود را بشوید. به امید آنکه اثر کند و فرد مورد نظر برای او بیقرار شود.(همچنین نگاه کنید به دعای معجزه گر عشق)

« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ »

دعای عشق دیوانه وار از راه دور

دعای عشق دیوانه وار از راه دور زمانی به کار می رود که فرد بخواهد معشوق را از اره دور دیوانه وار عاشق خود کند. دعای عشق دیوانه وار از راه دور را که در زیر آمده است 7 مرتبه به نیت حلال بخوانید.(نگاه کنید به مجرب ترین دعا برای عاشق کردن طرف مقابل)

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن  یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا »

در پایان بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که تمامی دعاهای نامبرده در این مطلب در زمینه دعای دلتنگ کردن معشوق بسیار مجرب هستند و به عزیزان در امر دلتنگی معشوق کمک خواهند کرد. اما بهتر است در کنار خواندن دعا شروع کنید به یادگیری تکنیک ها و مهارت هایی که به جذب و علاقمند کردن معشوق میسر شود و با جذب هر چه بیشتر معشوق او را شیفته و دلبسته شما به نحوی که نتواند دوری از شما را تحمل کند و به شدت دلتنگ شود.

مطالب مرتبط:
دعا برای ازدواج با معشوق
دعای رسیدن به معشوق
20 تکنیک ساده برای شروع دوباره رابطه تمام شده
ذکر یا ودود برای حاجت
دعای دیوانگی معشوق
ذکر برای ازدواج با معشوق
ذکر یا فتاح برای ازدواج
ذکر یا ودود برای محبت
دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
طلسم بازگشت معشوق صبی
بهترین دعای محبت
سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر
دعای برای آشتی زن و شوهر روی نمک
معجزه ختم سوره توحید برای حاجت فوری

برچسب ها

نوشته های مشابه

One Comment

  1. من دعای ۷مرتبه ای روخوندم آیاکسی جواب گرفته بهم اطلاع بدین خیالم راحت شه من خواب وخوراک ندارم ثواب میکنیدجواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن