دعا

دعای زبان بند دشمن + حسود + بدگو

در این مطلب از سایت doajoo.com به جمع آوری بهترین دعاهای زبان بند از جمله دعای مجرب زبان بند، دعای بستن زبان بدگویان، دعای زبان بند دشمن، دعای بستن زبان حسود، دعای بستن زبان از راه دور، دعای زبان بند با خواندن آیه الکرسی و دعای زبان بند قوی پرداخته ایم. امید است با خواندن این دعاها به خواسته ی خود که بستن زبان فرد مورد نظر شماست برسید.

دعای مجرب زبان بند

یکی از مجرب ترین دعاها برای بستن زبان قوی و فوری، خواندن هزار مرتبه ذکر شریفه « لا حول و لا قوه الا بالله العلی و العظیم » در طول روز می باشد. این ذکر را با نیت بستن زبان فرد مورد نظر خود بخوانید. ( نگاه کنید به زبان بند با گره بر نخ ) (نگاه کنید به دعای زبان بند قوی زیر سنگ)

دعای بستن زبان بدگویان

هر گاه شخصی از دست بدگویان در امان نبود و یا آن که می خواست زبان بدگویی بر او بسته گردد و نجات یابد، باید دعای بستن زبان بدگویان که در زیر آمده است را روی کاغذ نوشته و سپس آن را در مکانی تاریک و مرطوب باید دفن کند و 101 مرتبه هم بر روی آن کاغذ دعای بستن زبان بدگویان را بخواند و هنگام نوشتن در مکانی خلوت باشد .(نگاه کنید به دعای زبان بند قوی از راه دور برای ازدواج)

«بسم الله الرحمن الرحیم. إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ. یا رب الارباب یا الله بستم زبان فلان بنت (ابن) فلان یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا الله.»

( برای آشنایی با قدرت و انرژی سنگ ها نگاه کنید بهسنگ مهرومحبت و سنگ ماه تولد)

دعای زبان بند دشمن

اگر فردی دشمنی دارد که پشت سر او بدگویی می کند و بخواهد زبانش را ببندد می تواند از دعای زبان بند دشمن استفاده کند. پس از خواندن دعای زبان بند دشمن که در زیر آمده است دشمن شما زبانش برای شما بسته خواهد شد و دیگر پشت سرتان بدگویی نخواهد کرد. نحوه ی استفاده از دعای زبان بند دشمن به این صورت است که این دعا را 110 مرتبه خوانده سپس روی تکه کاغذی نوشته و در آب روان بیندازید تا موثر واقع شود. (نگاه کنید به دعای زبان بند صم بکم)( نگاه کنید به دعای زبان بند قوی شیخ بهایی )

« اَّ يُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَكَانَ اللّهُ سَمِيعًا عَلِيمًا »

دعای بستن زبان حسود

اگر فرد حسودی در اطراف شما هست که با بدگویی قصد دارد شما را زمین بزند با خواندن دعای بستن زبان حسود می توانید جلوی وی را بگیرید. یکی از مجرب دعاها برای بستن زبان افراد حسود، خواندن سوره فلق می باشد. برای این کار بایستی بعد از هر نماز 7 مرتبه سوره مبارک فلق را با خلوص نیت بخوانید. انشاالله موثر واقع می شود و زبان حسود شما بسته خواهد شد.(نگاه کنید به دعای زبان بند قوی برای ازدواج ( خواستگاری ))

دعای بستن زبان از راه دور

اگر در فاصله دور هستید و می خواهید از راه دور در مقابل بدگویی ها و غیبت های دیگران در امان باشید، همچنان می توانید با خواندن دعای بستن زبان از راه دور که در زیر آمده است زبان شخص مورد نظر را ببندید.( نگاه کنید به طلسم زبان بند قوی یهودی )

« تذْرُوهُ الرِّيَاحُ وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ مُّقْتَدِرًا. رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ. يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا. انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا »

دعای زبان بند با خواندن آیه الکرسی

عظمت آیه الکرسی برکسی پوشیده نیست. عالمان دین در بسیاری موارد خواندن این دعای مجرب را توصیه کرده اند. یکی از معجزات آیه الکرسی در بستن زبان افراد است. دعای زبان بند با خواندن آیه الکرسی بسیار مجرب و سریع الاجابه می باشد. برای خواندن دعای زبان بند ابتدا وضو گرفته، نیت بستن زبان شخص مورد نظر را بکنید سپس 14 مرتبه آیه الکرسی برای بستن زبان فرد بخوانید.

دعای زبان بند قوی برای همه

اگر می خواهید کسی به در برابر شما چیزی نگوید و زبان همه در مقابل شما بسته باشد باید دعای زبان بند قوی برای همه که در زیر آمده است را قبل از ملاقات آن افراد مورد نظر بخوانید.

« یَا أَعْظَمَ مِنْ کُلِّ عَظِیمٍ یَا أَکْرَمَ مِنْ کُلِّ کَرِیمٍ یَا أَرْحَمَ مِنْ کُلِّ رَحِیمٍ یَا أَعْلَمَ مِنْ کُلِّ عَلِیمٍ یَا أَحْکَمَ مِنْ کُلِّ حَکِیمٍ یَا أَقْدَمَ مِنْ کُلِّ قَدِیمٍ یَا أَکْبَرَ مِنْ کُلِّ کَبِیرٍ یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ یَا أَجَلَّ مِنْ کُلِّ جَلِیلٍ یَا أَعَزَّ مِنْ کُلِّ عَزِیزٍ »

همه ی دعاهای زبان بند که در بالا آمده است برای بستن زبان دشمنان، حسودان، بدگویان و اشخاص مورد نظر شما بسیار مفید است. سعی کنید در کنار خواندن دعا به یادگیری مهارت ها و تکنیک هایی بپردازید که بتوانید افراد مضر را از اطراف خود دور کنید و بتوانید با آرامش زندگی کنید.

مطالب مرتبط:

سنگ افزایش رزق و روزی

بهترين سنگ براي خوش شانسي

دعای زبان بند شوهر

مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری

دعای رام کردن شوهر

طلسم مطیع کردن شوهر

دعای زبان بند شدید برای شوهر

دعای زبان بند در قرآن

دعای زبان بند قوی از آیت الله بهجت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن