سنگ شناسی

بهترين سنگ براي خوش شانسي

این تصور وجود دارد که بعضی سنگ ها می توانند برای خوش شانسی موثر واقع شوند. به همین دلیل در این مطلب می خواهیم درم ورد بهترین سنگ برای خوش شانسی صحبت کنیم و توضیح دهیم آیا واقعا این سنگ ها می توانند در خوش شانس تر شدن به ما کمک کنند یا خیر. پایه و اساس چنین باور هایی بر این مبنا است که همراه داشتن بعضی سنگ های خاص به دلیل انرژی و نیرویی که به همراه دارند می توانند باعث خوش شانس تر شدن افراد شوند. حتی از نظر علمی نیز این موضوع پذیرفته شده است که اگر فردی تصور کند سنگی برای او شانس می آورد، همراه داشتن آن سنگ واقعا باعث خوش شانسی وی می شود؛ هرچند از نظر علمی این تاثیر یک تاثیر تلقینی است. به هر حال هر چه که بخواهیم اسم آن را بگذاریم فرق نمی کند، مسئله این است که این سنگ ها واقعا می توانند در خوش شانسی افراد موثر باشند.

سنگهای قیمتی که منشا انرژی و خوش شانسی هستند

قرن ها مردم بر این باور بودند که مواد طبیعی خاصی قدرت تولید انرژی و شانس را دارند. اگر همیشه احساس خوشبختی می کنید ، وقت آن است که به طبیعت برگردید و یک راه حل در سنگهای قیمتی پیدا کنید. این سنگ های قیمتی نه تنها خوب به نظر می رسند بلکه پوشیدن آنها نیز انرژی مثبتی به شما می دهد ، که این یک عامل تعیین کننده عالی موفقیت شما در زندگی است. در ادامه بخوانید و اطلاعات بیشتری در مورد خوش شانسی این سنگهای کسب کنید.

پریدوت

به این سنگ قیمتی، سنگ پول به آن گفته می شود. سنگ کریستال در هنگام فکر کردن در مورد ثروت به روشن شدن ذهن شما کمک می کند.  و مغز شما را در انتخاب های صحیح قدرت می دهد.  این سنگ باعث افزایش قدرت ، رفاه و نشاط می شود.  اگر در فعالیت های خود در زمینه پول سازی موفق باشید ، زمان آن رسیده است که جواهرات پریدوت را بپوشید. اگر تهیه این سنگ به دلیل قیمت آن برای تان سخت است می توانید از سنگ های دیگری که همزاد سنگ پریدوت محسوب می شوند استفاده کند.

یاقوت قرمز

خواص و فواید یاقوت قرمز : 

آویختن یاقوت قرمز بر گردن ، مانع لخته شدن خون در بدن گردیده و از سکته جلوگیری می کند. اگر کسی یاقوت قرمز به همراه داشته باشد به بیماری های ویروسی خطرناک و واگیر دار مبتلا نمی شود . 

اگر کسی دائما یاقوت قرمز به همراه داشته باشد در چشم مردم با هیبت و شکوه جلوه گر می شود و کسب و درآمدش رونق می گیرد. همچنین سبب خوش شانسی و ثروت می شود .سبب ایجاد خوشبختی ، افزایش مهر و محبت ، عشق ورزی ، اعتماد به نفس و آرامش در فرد می شود . باعث پیوند زوجین میشود . غم را از شما دور میکند و شادی را ارمغان می آورد . از این رو یاقوت قرمز را دلیلی برای شادابی و آرامش می دانند . شجاعت را تقویت میکند .   

برای تنظیم گردش خون و دستگاه گوارش مفید می باشد . با ایجاد آرامش در فرد برای اعصاب و عضلات بدن مفید است .همچنین نقش یاقوت قرمز در تقویت حس بینایی ، کلیه ها، چشم ها و حس بویایی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . برای بیماری های خونی توصیه شده ، درد قاعدگی را کاهش داده و در زمینه ناباروری و ناتوانی جنسی مفید می باشد 

یاقوت قرمز برای درمان بیماران قلبی و مبتلایان به سرطان خون به کار رفته و عامل تصفیه و تنظیم فشارخون است .

یاقوت کبود

خواص و فواید یاقوت کبود : 

نام دیگر آن سفایر می باشد. نماد قداست، عقل و خرد است. آویختن یاقوت بر گردن ، مانع لخته شدن خون در بدن گردیده و از سکته جلوگیری می کند .  اگر کسی یاقوت به همراه داشته باشد به بیماری های ویروسی خطرناک و واگیر دار مبتلا نمی شود . 

اگر کسی دائما یاقوت به همراه داشته باشد در چشم مردم با هیبت و شکوه جلوه گر می شود و کسب و درآمدش رونق می گیرد. شجاعت را تقویت میکند . نماد شانس، وفاداری، ثروت و برکت است . همچنین یاقوت سبب ایجاد خوشبختی ، عشق ورزی و آرامش در فرد می شود . ضد اضطراب و بی خوابی می باشد . 

باعث جذب محبت و پیوند زوجین میشود ، برای دختران دم بخت نیز خوشبختی می آورد . غم را از شما دور میکند و شادی را ارمغان می آورد . از این رو یاقوت را دلیلی برای شادابی و آرامش می دانند یاقوت کبود سنگی بسیار پرانرژی بوده و نیروی پاک سازی و شفابخشی فوق العاده ای دارد . 

برای تنظیم گردش خون و دستگاه گوارش مفید می باشد. اعصاب را تقویت و آرام می کند .برای بیماری های صرع ، رعشه سردردهای عصبی و میگرن مفید است. همچنین برای درمان افسردگی ، سرگیجه و بی خوابی کاربرد موثری دارد . 

برای تسکین دردهای روماتیسمی و مفصلی ، دردهای جراحی و نقرس نقش موثری دارد . برای رفع جوش های صورت و حساسیت های پوستی و شوره سر مفید است. برای درمان تیروئید و بیماری های لوزالمعده و تقویت تارهای صوتی و درمان لکنت زبان نیز به کار می رود . 

نقش یاقوت در تقویت حس بینایی ، کلیه ها، چشم ها و حس بویایی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است .

بیشتر بخوانید

سنگ مهرومحبت

سنگ ماه تولد

سنگ افزایش رزق و روزی

بهترین سنگ ثروت

چگونه سنگ های تاثیرگذار را تهیه کنیم

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن